;
coinex

سامسونگ دو گوشی تاشو سری Z در 2022 با اسنپدراگون 8 نسل 1 ارائه می‌کند

سامسونگ دو گوشی تاشو سری Z در 2022 با اسنپدراگون 8 نسل 1 ارائه می‌کند. این دو گوشی با تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد.

استفاده از این تراشه در گوشی های تاشو برای سامسونگ چالش‌برانگیز خواهد بود. اما به نظر می‌رسد اوضاع در 2022 تغییر کرده باشد. دو گوشی تاشوی مورد انتظار یعنی گلکسی زد فلیپ 4 (Galaxy Z Flip 4) و گلکسی زد فولد 4 ( Galaxy Z Fold 4) به عنوان بهترین گوشی های سامسونگ 2022 با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی خواهند شد.

همچنین گمانه زنی‌هایی وجود دارد که یک گوشی رول‌شونده نیز در کنار این دو دستگاه عرضه خواهد شد.

سامسونگ دو گوشی تاشو سری Z در 2022 ارائه می‌کند

پس از رونمایی از پرچمداران خانواده گلکسی S22 حالا کمپانی کره ای در تلاش است تا با رونمایی گوشی های تاشو جدید خود نقطه عطفی در بازار رقم بزند. این دو گوشی یعنی یعنی گلکسی Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 مانند نسل های قبلی در بازار جهانی از آخرین پرچمدار کوالکام استفاده خواهند کرد. این یعنی سامسونگ به سراغ چیپست پرچمدار خود یعنی اگزینوس 2200 نخواهد رفت؛ تراشه‌ای که پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری AMD دارد.

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) واحد تحقیق و توسعه نمایشگر کره ای ها قادر است تا پنل‌های انعطاف پذیر تولید کند، اما همین برای عرضه یک گوشی رول‌شونده کفایت نمی‌کند. آخرین گوشی رول‌شونده را شرکت OPPO عرضه کرد که تقریبا یک سال و نیم از آن گذشته است.

بیشتر بخوانید:

تصویر زیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که شایعات می‌گویند همان گوشی رول‌شونده سامسونگ است.

سامسونگ دو گوشی تاشو سری Z در 2022 با اسنپدراگون 8 نسل 1 ارائه می‌کند

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر