;
coinex

آیپد پرو جدید با تراشه M2 احتمالا پاییز 2022 از راه می‌رسد

آیپد پرو جدید با تراشه M2 احتمالا پاییز 2022 از راه می‌رسد. با ما در تکراتو همراه باشید تا اطلاعاتی از آی پد جدید اپل را برایتان شرح دهیم.

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه “Power On” خود حدس می‌زند که ازآنجایی‌که اپل آیپد پروهای جدید را در ماه جاری و در رویداد “Peek Performance” معرفی نکرد، منطقی است که اکنون انتظار داشته باشیم مدل‌های جدید بین ماه‌های سپتامبر و نوامبر سال جاری وارد بازار شوند. در گزارش قبلی، گورمن ادعا کرد که اپل درحال برنامه‌ریزی (طیف وسیعی از محصولات سخت‌افزاری جدید در تاریخ خود) برای پاییز 2022 است و این مجموعه از نسخه‌های جدید اکنون به‌احتمال‌زیاد شامل مدل‌های به‌روزشده iPad Pro نیز می‌شود.

آیپد پرو جدید با تراشه M2

مدل‌های جدید iPad Pro در مارس 2016، ژوئن 2017، اکتبر 2018، مارس 2020 و آوریل 2021 عرضه شده‌اند، به این معنی که به‌نظر می‌رسد بین 13 تا 16 ماه طول می‌کشد تا اپل نسخه‌ای جدید از این محصول را ارائه کند. به‌نظر می‌رسد انتظار گورمن بازه زمانی طولانی‌تری را برای آیپد پرو در سال جاری نشان می‌دهد و فرض می‌کند که عرضه آن می‌تواند تا 19 ماه پس از عرضه مدل فعلی باشد. این همچنین به این معنی است که آیپد پروهای 2021 کنونی می‌تواند درمیان طولانی‌ترین محصولات این شرکت ازنظر فاصله‌ی عرضه با نسل پس از خود باشد.

این تبلت‌های جدید البته با تغییرات بزرگی همراه خواهند شد که شاید برخی از آنها برای کاربران جای تعجب داشته باشد. ظاهراً اپل قصد دارد پشتیبانی از سیستم شارژ MagSafe را متوقف کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که مدل 11 اینچی ممکن است دارای صفحه نمایش Mini-LED با نور پس زمینه باشد که شرکت در مدل 12.9 اینچی از آن استفاده کرده است.

آیپد پرو جدید با تراشه M2

با توجه به اینکه مدل فعلی از چیپست Apple M1 قدرت می‌گیرد، احتمال اینکه نسل بعدی آیپد پرو اپل با چیپست M2 عرضه شود نیز بسیار بالاست. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این تراشه اپل آینده وجود ندارد، شایعه شده است که با استفاده از فرآیند 3 نانومتری توسط TSMC ساخته می شود. همچنین، آیپد پرو تنها محصولی نیست که قرار است اواخر پاییز امسال با پردازنده M2 عرضه شود. گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند این غول فناوری مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی را نیز ارتقا خواهد داد و می‌تواند یک مدل چیپست M2 در نیمه دوم سال جاری و همچنین یک مک بوک ایر جدید در ماه‌های آینده عرضه کند.

این گزارش همچنین می‌افزاید که هدفون‌های بی‌سیم واقعی (ایربادز) مورد انتظار Apple AirPods Pro 2 در مسیر عرضه در پاییز قرار دارند. البته باید در هفته ها یا ماه های آینده جزئیات بیشتری در مورد محصولات منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص آیپد پرو جدید با تراشه M2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر