;
coinex

تا خوردگی نمایشگر در شیائومی میکس فولد 2 بهینه‌سازی می‌شود

دیجیتال چت استیشن معروف، اطلاعات تازه‌ای را درباره مشخصات نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 فاش کرده است. او با انتشار پستی در ویبو اعلام کرده که نسل جدید Xiaomi Mix Fold 2 نسبت به نسل قبلی به شکل کتابی باز و بسته می‌شود. اما این تمام اطلاعات فاش شده نیست.

دیجیتال چت استیشن اعلام کرده است که شیائومی Mix Fold 2 از نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی برخوردار می‌شود. ویژگی رده‌بالاتر این گوشی نسبت به نسل قبلی، رفرش ریت بالاتر و بهینه‌سازی در تا خوردگی نمایشگر تاشو است.

نمایشگر شیائومی میکس فولد 2

افشاگر معروف مدعی شده که تا خوردگی وسط نمایشگر تاشو در گوشی Xiaomi Mix Fold 2 بسیار پیشرفته‌تر از نسل قبلی خواهد بود و بهینه‌سازی چشمگیری در آن دیده می‌شود. علاوه بر این، هر دو نمایشگر داخلی و بیرونی در این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار می‌شوند.

تا خوردگی نمایشگر در شیائومی میکس فولد 2 بهینه‌سازی می‌شود

اگر به خاطر داشته باشید، نسل قبلی شیائومی میکس فول به نمایشگر 60 هرتزی مجهز بود. میکس فولد 2 همچنین از ویژگی DC dimming برای محافظت از چشم‌های کاربر برخوردار خواهد شد.

دیجیتال چت استیشن در پست خود به پنل LTPO نیز اشاره کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که فقط نمایشگر داخلی از این نوع باشد.

پیش از این گفته می‌شد که شیائومی Mix Fold 2 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 که توسط سامسونگ تولید شده، مجهز خواهد شد. اما سری جدید تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط شرکت TSMC تولید می‌شود. بنابراین، نسل جدید گوشی تاشوی شیائومی به سری جدید تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد.

تا خوردگی نمایشگر در شیائومی میکس فولد 2 بهینه‌سازی می‌شود

تراشه‌ اسنپدراگون که توسط سامسونگ تولید شده، نتوانسته عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و به همین دلیل، کوالکام در تولید سری جدید قصد دارد با TSMC همکاری کند. در حال حاضر، دایمنسیتی 9000، تراشه رقیب اسنپدراگون 8 نسل 1 است و امتیازهای بالاتری را در گیک‌بنچ دریافت کرده است.

هر دو تراشه از تنظیمات یکسان با ترکیب 4+3+1 برخوردارند؛ یک هسته بزرگ Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510.

گفته می‌شود گوشی شیائومی میکس فولد 2 در اواسط سال 2022 راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر