;
coinex

مشخصات پوکو ام 4 5 جی فاش شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

اخیرا مشخصات پوکو ام 4 5 جی به طور کامل در فضای آنلاین منتشر شده است. فاش شدن مشخصات گوشی با این جزییات نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی باشیم.

پوکو گوشی‌های POCO M4 Pro 5G و 4G را راه‌اندازی کرده که هر دو به تراشه مدیاتک و نمایشگر AMOLED مجهز هستند. اما کار این کمپانی با سری M4 تمام نشده و قصد دارد نسخه 5G گوشی POCO M4 را نیز رونمایی کند.

اخیرا جزییات کاملی از مشخصات این گوشی فاش شده که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مشخصات پوکو ام 4 5 جی

Yogesh Brar، افشاگر معروف مدعی شده که این گوشی به سیستم روی تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز می‌شود که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

مقایسه پوکو X3 پرو و پوکو M3 پرو شیائومی مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ
POCO M4 Pro 5G

این گوشی از نمایشگر 6.58 اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار است. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین با دو لنز دوربین دیده می‌شود. لنز اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. این گوشی به لنز اولترا واید مجهز نخواهد شد.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار گرفته که برای تماس تصویری و عکس سلفی کاربرد دارد. از دیگر مشخصات پوکو ام 4 5 جی باید به دو نسخه رم 4 و 6 گیگابایتی به همراه حافظه 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی هم این گوشی را تغذیه می‌کند که با تکنولوژی شارژ سریع 18 وات شارژ می‌شود.

گوشی پوکو M4 5G به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 بهره می‌برد.

با توجه به مشخصات فاش شده می‌توان گفت که این گوشی،‌ درواقع نسخه‌ ریبرند شده گوشی Redmi8 Note 11E است. اگر این ادعا درست باشد، پس می‌توان گفت پوکو ام 4 5 جی از طراحی ناچ قطره‌ای و اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی برخوردار می‌شود.

مشخصات پوکو ام 4 5 جی فاش شد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

POCO M4 5G هم مثل بسیاری از گوشی‌های میان‌رده به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و بدنه پلاستیکی مجهز می‌شود.

هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی از این گوشی مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود POCO M4 5G با قیمت 157 دلاری در بازارها عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر