;
coinex

جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

شیائومی خود را برای راه‌اندازی نسل جدید گوشی‌های تاشو آماده می‌کند. اخیرا جزییاتی از مشخصات شیائومی میکس فولد 2 منتشر شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

روز گذشته خبری درباره تا خوردگی نمایشگر در این گوشی منتشر شد که از بهینه‌سازی آن نسبت به نسل قبلی خبر می‌داد. امروز هم اطلاعاتی درباره مشخصات گوشی تاشوی شیائومی منتشر شده و هیجان برای عرضه این گوشی را بیشتر کرده است.

Xiaomi Mix Fold 2 قرار است در بازار گوشی‌های تاشوی 2022 با گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 رقابت کند. اما آیا مشخصات این گوشی توان رویارویی با پرچمدارهای تاشوی سامسونگ را دارد؟

مشخصات شیائومی میکس فولد 2

دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف این‌بار هم جزییاتی از مشخصات شیائومی Mix Fold 2 را فاش کرده است. او مدعی است که این گوشی به دو نمایشگر 6.5 و 8 اینچی مجهز می‌شود که از نرخ نوسازی 120 هرتز و قابلیت DC Dimming برای محافظت از چشم‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

گفته می‌شود که نرخ نوسازی در نمایشگر بیرونی این گوشی 60 هرتزی خواهد بود. پنل نمایشگر داخلی هم از نوع LTPO است که به لطف بهینه‌سازی در قسمت تاخوردگی نمایشگر، عملکرد بهتری نسبت به شیائومی می میکس فولد خواهد داشت.

قدرت شیائومی میکس فولد 2 را یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تامین خواهد کرد. این تراشه با شماره مدل SM8475 مشخص شده و بر اساس تکنولوژی 4 نانومتری توسط TSMC تولید خواهد شد.

از دیگر مشخصات شیائومی میکس فولد 2 که قبلا منتشر شده بود، باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، پنل نمایشگر 2K AMOLED و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی تاشو از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

مقایسه شیائومی می میکس و میکس فولد 2

شیائومی می میکس هم تقریبا همین مشخصات نمایشگر را دارد. این گوشی به نمایشگر بیرونی 6.52 اینچی و نمایشگر داخلی 8.01 اینچی OLED مجهز است که از رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کند. آپگرید اصلی این گوشی در قسمت تراشه است.

جزییات بیشتری از مشخصات شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

نسل قبلی گوشی تاشوی شیائومی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز بود؛ درحالیکه نسل جدید از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس برخوردار خواهد شد. از دیگر آپگرید‌ها باید به نمایشگر داخلی 120 هرتزی اشاره کرد که در نسل قبلی، تنها 60 هرتز بود.

دوربین اصلی در هر دو گوشی 108 مگاپیکسل است. تفاوت نه‌چندان مهم دیگر گوشی‌های تاشوی شیائومی، در قسمت باتری‌هاست. شیائومی می میکس فولد به باتری 5020 میلی‌آمپرساعت مجهز شده؛ اما نسل جدید از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود.

انتظار داریم شیائومی تا اواسط سال 2022 از گوشی تاشوی Xiaomi Mix Fold 2 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر