coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین از زمان حمله روسیه به اوکراین اتفاقی است؟

خبر تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه، ارزش رمز ارزها را افزایش داد و با افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین همراه بود. قیمت بیت کوین به محدوده 47 هزار دلار رسید.

از آن زمان تا به‌حال، بازار کریپتو انعطاف‌پذیری نشان داده که بسیاری از تحلیلگران رمزارز همیشه در مورد آن صحبت کرده‌اند؛ زیرا قیمت‌های این دارایی‌های دیجیتال بهبود یافته است. اما اکنون آنها با قیمتی بسیار بالاتر از زمانی که جنگ آغاز شد، معامله می‌شوند.

به گفته ویل کلمنته، تحلیلگر Insight در Blockware Solutions، قیمت بیت کوین از زمان حمله روسیه به همسایه‌اش تا 35 درصد افزایش یافته است. این تحلیلگر کریپتو در ادامه افزود که بازار خرسی (بازار نزولی) برای هر کسی سخت خواهد بود؛ زیرا بیت‌کوین برای اولین بار از 3 دسامبر بالاتر از هزینه‌های کوتاه‌مدت بسته شده است.

افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین در پی سقوط ارزش روبل

یکی دیگر از تحلیلگران مشهور که در مورد عملکرد قیمت بیت کوین نظر دارد، مایک مک گلون از بلومبرگ است که می‌گوید با مدیریت اثرات جنگ در اوکراین و تورم بی سابقه، بیت کوین قدرت متفاوتی از خود نشان می‌دهد.

افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین

جالب است که مک گلون قبلاً گفته بود که امسال می‌تواند سالی باشد که بیت‌کوین به بلوغ می‌رسد، زیرا بعید است که در بحبوحه چرخه افزایش نرخ‌های دیگر توسط فدرال رزرو، بیت‌کوین نتواند عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا و سهام داشته باشد.

بنابراین، عملکرد قیمتی پرچمدار دارایی‌های دیجیتال (بیت‌کوین)، در طول این سطح از عدم اطمینان سیاسی، اعتقاد بسیاری از طرفداران را که استدلال می‌کنند بیت کوین می‌تواند به عنوان محافظ در برابر تورم عمل کند، توجیه می‌کند.

پیش از گزارش شده بود از زمان حمله روسیه و سقوط ارزش پول این کشور، ارزش بازار بیت‌کوین از روبل روسیه پیشی گرفته است. این نشان می‌دهد در حالی‌که روبل روسیه علاوه بر تحریم‌های غرب، با تورم نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین از زمان حمله روسیه به اوکراین اتفاقی است؟

سایر دارایی‌های دیجیتال مانند اتریوم، پولکادوت و سایرین، به غیر از ایفای نقش به عنوان یک پناهگاه، در جنگ جاری نیز نقش داشتند زیرا بسیاری از آنها برای کمک به اوکراین اهدا شده بودند. همچنین، مسلح سازی سیستم مالی جهانی در برابر روسیه، فضا را برای نقش برجسته‌تری در صنعت کریپتو فراهم کرد.

مقالات بیشتر:

در روزهای اخیر، دولت روسیه بارها اشاره کرده است که می‌تواند از ارزهای دیجیتال برای برخی از مشاغل خود استفاده کند. اگرچه جامعه کریپتو قبلاً اعلام کرده بود که کشور تحت رهبری پوتین نمی‌تواند از ارزهای دیجیتال برای فرار از تحریم‌ها استفاده کند.

این به طور کلی به این معنی است که صنعت کریپتو بی‌طرف است. زیرا دولت اوکراین با موفقیت زیادی از این صنعت استفاده کرده است؛ در حالی‌که اظهارات اخیر دولت روسیه نیز برخی از این احتمالات را نشان می‌دهد.

بیت کوین در حال حاضر بالای 47 هزار دلار معامله می‌شود. در حالی‌که در 30 روز گذشته تا 33 هزار دلار نیز معامله می‌شد. قیمت اتریوم در حال حاضر بالاتر از سطح 3 هزار دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 35 درصدی قیمت بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: Cryptoslate

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بلاخره غربی ها باید هزینه جنگ رو از یک جایی دربیارن دیگه، این بازار هم شده منبع درآمد آمریکایی ها و غربی ها.
    کلاه برداری نوین و قانونی به نام ارز دیجیتال

    پاسخ