;
coinex

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر 12 فروردین 1401

در این نوشتار از تکراتو پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر 12 فروردین 1401 برایتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید تا بیننده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر باشید.

امشب (جمعه) قرعه‌کشی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود و باید دید قرعه برای کدام کشورها مهربانانه خواهد بود و کدام تیم ها نیز در گروه سختی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، در نهایت بعد از چندین ماه انتظار، فردا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فرا می‌رسد؛ روزی که قرار است سرنوشت حریفان در جام جهانی قطر مشخص شوند و همه منتظر هستند که ببینند تیم ملی کشورشان در این دوره با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شود. این بار انتظارات از فوتبال ایران صعود به دور دوم است؛ اتفاقی که بخش زیادی از آن، در گرو قرار گرفتن در یک گروه معقول است. همچنین اگر میخواهید اطلاعات کاملی راجب قرعه کشی جام جهانی داشته باشید نوشتار تاریخ و ساعت قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر چه موقعی است را بخوانید.

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر

همچنین جام جهانی قطر از  ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان ۱۴۰۱) آعاز و تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱) ادامه دارد. هر روز ۴ دیدار برگزار می شود و مرحله گروهی بعد از ۱۲ روز به پایان می رسد.  دیدار فینال نیز ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری “لوسیل” برگزار می شود.

مهمانان و مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی به این گونه هستند که، جرمین جناس، کارلی لوید و سامانتا جانسون مجریان مراسم هستند و لوتار ماتئوس (آلمان)، کافو (برزیل)، عادل احمد (قطر)، علی دایی (ایران)، بورا میلوتینوویچ (صربستان)، جی‌جی اوکوچا (نیجریه)، رباح ماجر (الجزایر) و تیم کیهیل (استرالیا) اسطوره های دعوت شده برای انجام قرعه کشی هستند. همچنین شما می‌توانید تیم‌های راه یافته به جام جهانی را در تکراتو مشاهده کنید.

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر
پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر, پخش زنده قرعه کشی جام جهانی, قرعه کشی جام جهانی, قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر, قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر,

قرعه کشی جام جهانی قرار است در دوحه برگزار شود. دوحه پایتخت قطر است و جمعیتی بیش از دو میلیون نفر دارد. این کشور میزبان تعدادی از بازی های جام جهانی خواهد بود و با برگزاری مسابقات فوتبال غریبه نیست، زیرا میزبان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۱۹۹۵ و جام ملت های آسیا در سال های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۱ بوده است.

بی بی سی در کنار بین اسپورت، فاکس اسپورت و تله موند اسپانیا حق پخش این مراسم را خریداری کردند.  فیفا قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را در تمام پلتفرم‌های خود از جمله وب سایت رسمی، یوتیوب و کانال های رسانه های اجتماعی به صورت زنده پخش خواهد کرد.  قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی یکی از رویدادهای مهم تقویم فوتبال خواهد بود، بنابراین در تمام شبکه های تلویزیونی خبری ورزشی مهم پوشش داده خواهد شد.

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022

شما عزیزان می‌توانید پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر را با کیفیت بالا از شبکه BBC ONE که لینک آن در این مطلب قرار گرفته است تماشا کنید.

 

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر از BBC ONE

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر از beIN Sport 

پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر از Fox Sport 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

نظر شما در مورد پخش زنده قرعه کشی جام جهانی 2022 قطر چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    یه حسی بهم میگه امسال تیمای متوسطی با هامون هم گروهی میشن حتی اگه قوی هم باشن از همین الان بیچارنو به مراحل حذفی هم راه پیدا خواهیم کرد

    پاسخ

    ایشالا تعلیق میشه رفتن ایران تا دیگه با مردم اینجور رفتار نشه …

    پاسخ