;
coinex

رشد بیش از 100 درصدی توکن ASTR در ایام نوروز 1401

توکن ASTR پس از جمع‌آوری سرمایه 22 میلیون دلاری و برنامه‌ای که اخیراً برای راه‌اندازی 15 پروژه در ماه آوریل اعلام شده بود، بیش از 100 درصد رشد کرد.

پس از تکمیل موفقیت‌آمیز حراج‌های اولیه parachain، اکوسیستم پولکادوت (DOT) با شروع آنلاین شدن اولین زنجیره‌ها و ادغام با اتریوم (ETH) در جامعه ارزهای دیجیتال شروع به جذب کرد.

توکن ASTR یکی از پروژه‌های مبتنی بر پولکادوت است که ماه مارس را پس از جلب توجه سرمایه‌گذاران کریپتوهای سازمانی و خرده‌فروشی به پلتفرم قراردادهای هوشمند چند زنجیره‌ای، به پایان رساند.

توکن ASTR به قیمت 0.208 دلاری رسید

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از رسیدن به کف قیمت 0.107 دلار در 22 مارس (1فروردین)، قیمت ASTR با افزایش 20 برابری تقاضا برای توکن، با 104 درصد رشد به بالاترین سطح روزانه یعنی به قیمت 0.208 دلار در اول آوریل (12 فروردین) رسید.

توکن ASTR
چارت ASTR-USDT در تایم فریم 4 ساعته

سه دلیل برای این رالی، شامل تکمیل بودجه 22 میلیون دلاری، گسترش اکوسیستم Astar از طریق راه اندازی پروتکل و مشارکت و افزایش کاربران و ارزش کل قفل شده در شبکه Astar است. پیشرفتی که به شروع پیشرفت Astar در سال 2022 کمک کرد، تکمیل موفقیت آمیز دور جمع آوری کمک مالی 22 میلیون دلاری در 28 ژانویه بود.

شرکت کنندگان در جمع آوری کمک مالی شامل Polychain ،Alameda Research ،Alchemy Ventures ،Crypto.com Capital و Digital Finance Group همراه با چندین سرمایه‌گذار  مانند دکتر گاوین وود، ریچارد ما و کیسوکه هوندا بودند.

این جمع‌آوری کمک مالی پس از راه‌اندازی شبکه اصلی Astar در 17 ژانویه انجام شد و برای کمک به توسعه اکوسیستم Astar برای پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم (EVM) و WebAssembly استفاده خواهد شد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا قراردادهای Solidity موجود و همچنین قراردادهای هوشمند بومی Polkadot را مستقر کنند.

مطالب مرتبط:

استار طی ماه‌هایی که از راه‌اندازی شبکه اصلی خود می‌گذرد، شاهد راه‌اندازی چندین پروژه در شبکه خود بوده است و پیش‌بینی می‌شود که پروژه‌های بیشتری در ماه آوریل اضافه شود.

این پروژه از ماه آوریل به عنوان «فصل Astar» یاد می‌شود زیرا قصد دارد حداقل 15 پروژه جدید را در شبکه به عنوان بخشی از تلاش خود برای جذب کاربران جدید راه‌اندازی کند. راه‌اندازی‌های آتی شامل پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند Avault و Alnari Finance، پروتکل بازی Astar Farms و AstridDAO و ADAO سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAOs) می‌شود.

Astar همچنین اخیراً از همکاری جدید با Oasys خبر داد؛ Oasys یک بلاکچین لایه-یک محسوب می‌شود که برای توسعه دهندگان بازی ساخته شده است.

سومین عاملی که باعث حرکت Astar می‌شود، ورود کاربران جدید به اکوسیستم است که اکنون بیش از 100 هزار آدرس کیف پول منحصر به فرد دارد. بر اساس داده‌های Defi Llama، در نتیجه ورود کاربران جدید و راه‌اندازی پروژه‌های متعدد در شبکه، ارزش کل قفل شده در Astar در تاریخ 1 آوریل به بالاترین سطح تاریخ یعنی 1.16 میلیارد دلار رسید.

رشد اخیر، Astar را تبدیل بزرگ‌ترین ارزش کل قفل شده در بین تمام پاراچین‌های Polkadot کرده است و به آن کمک می‌کند تا رتبه هشتم زنجیره سازگار با EVM توسط ارزش کل قفل شده، شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد بیش از 100 درصدی توکن ASTR چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: Cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر