;
coinex

این ارز دیجیتال آماده جهش 6 برابری است

استراتژیست‌ ارزهای دیجیتال می‌گوید که بیت کوین (BTC) و  XRP آماده یک رالی صعودی هستند و یک آلت کوین دیگر آماده جهش 6 برابری است. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

استراتژیست ارزهای دیجیتال که به دقت روند بازار را دنبال می‌کند، معتقد است بیت کوین (BTCXRP و یک آلتکوین دیگر احتمالاً با وجود برخی تلاطم‌های بازار در آخر هفته، حرکت صعودی خود را حفظ خواهند کرد.

یک آلتکوین در راه جهش 6 برابری مانند zil

این استراتژیست / معامله‌گر با نام مستعار Credible به 320 هزار دنبال کننده خود در توییتر گفته است که بیت کوین قبل از اینکه روند صعودی خود را از سر بگیرد، به سطح 42 هزار دلار می‌رسد.

جهش 6 برابری
نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین

با بسته شدن آخرین کندل هفتگی، سطح بسیار قابل توجهی را پس گرفته‌ایم. چهار بار آخری که در بازه زمانی بالا یا پایین‌تر از این سطح بسته شدیم، طی چند هفته به سمت مخالف محدوده حرکت کرده‌ایم. این بار هم همین انتظار را داریم، تست مجدد با 40 هزار دلار و آغاز رشد مجدد بیت کوین.

با نگاهی به نمودار Credible، استراتژیست کریپتو پیش‌بینی می‌کند که پس از پایان کوتاه‌مدت عقب نشینی، افزایش قیمت بیت کوین به بالای 50 هزار دلار برسد.

مطالب بیشتر:

یکی دیگر از سکه‌های موجود در فهرست معامله‌گران، XRP است که به گفته او پس از ایجاد یک رالی صعودی توسط هشتمین دارایی بزرگ کریپتو، برای بالاتر از 1.00 دلار آماده می‌شود.

کمی بیشتر از حد انتظار طول می‌کشد اما همچنان در مسیر است. در کف بالاتر قرار داده و در حال آماده شدن است. ممکن است شاهد نوسانات بازه زمانی کمتری باشیم، اما من فکر می‌کنم که پایین‌ترین سطح خود را حفظ کرده و از اینجا به بالا ادامه می‌دهیم. XRP

او پیش‌بینی می‌کند که XRP ابتدا تا 1.01 دلار خواهد رفت و سپس به 1.50 دلار افزایش می‌یابد.

آخرین سکه در رادار Credible ارز Litecoin (LTC) است، یک ارز دیجیتال که برای پرداخت ساخته شده است. طبق نظر Credible، نمودار لایت کوین شبیه ساختار بازار Zilliqa (ZIL) است؛ یک آلتکوین با سرمایه پایین که در مدت زمان کوتاهی بیش از 600 درصد جهش کرد.

«ZIL در دو هفته تقریباً 6 برابر افزایش می‌یابد و به نظر می‌رسد LTC از دیدگاه تکنیکال مسیر مشابه را در پیش دارد … مرحله بعدی سرگرم کننده خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر