;
coinex

افزایش قیمت دوج کوین تا 150 درصد؛ پس‌لرزه‌های اضافه شدن ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر

بعد از انتشار خبر اضافه شدن ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر، قیمت دوج کوین تحت تاثیر قرار گرفت و رشد 20 درصدی را تجربه کرد. انتظار می‌رود افزایش قیمت دوج کوین تا 150 درصد ادامه داشته باشد، اما با چه شرایطی؟

با انتشار خبر عضویت ایلان ماسک در هئیت مدیره توییتر، شاهد افزایش قیمت دوج کوین هستیم. با جهش قیمت 20 درصدی، کندل قیمت دوج کوین از الگوی نموداری نزولی خارج شد و احتمال افزایش قیمت دوج کوین تا 150 درصد نیز وجود دارد. در ادامه این خبر شرایط لازم برای رسیدن به این هدف را بررسی می‌کنیم. همراه ما باشید.

افزایش قیمت دوج کوین تا 150 درصد

طبق گزارش کوین تلگراف، از زمانی که دوج کوین به 0.10 رسید، 4 هفته می‌گذرد و از 4 آوریل (15 فروردین) قیمت دوج کوین صعودی شده است. طبق پیش بینی‌های انجام شده، احتمال ادامه صعود این رمزارز در سه ماه دوم سال 2022 وجود دارد.

افزایش قیمت دوج کوین

از اوایل هفته جاری، قیمت دوج کوین رشد 6.5 درصدی داشته و به قیمت 0.16 رسیده بود. این افزایش ناگهانی، بعد از انتشار خبر خرید سهام 3 میلیارد دلاری توییتر و عضو هیئت مدیره شدن ایلان ماسک، صورت گرفت. ماسک از طرفداران بزرگ دوج کوین است که مدام حمایت خود را نسبت به این ارز دیجیتال نشان داده است. او اخیرا از فروش برخی از محصولات تسلا با ارز دوج کوین خبر داد. هیئت مدیره شدن ایلان ماسک در توییتر می‌تواند طرح‌های ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر را گسترش دهد.

عضویت ایلان ماسک در هیئت مدیره توییتر، باعث شد دوج کوین از الگوی کنج کاهشی خارج شود. تارگت اصلی دوج کوین، رشد 150 درصدی و رسیدن به قیمت 0.37 دلاری است، اما همچنان ریسک سقوط قیمت و احتمال نرسیدن به این تارگت وجود دارد.

با این که دوج کوین در بالای خط روند الگوی کنج کاهشی حرکت می‌کند، اما حجم معاملات زیاد نیست. شاید به این دلیل باشد که سرمایه‌گذاران به ادامه روند صعودی این رمز ارز اعتقاد ندارند. هم اکنون دوج کوین در زیر دو سطح حمایتی قرار دارد که یکی از این دو سطح 0.15 دلار و دیگری 0.17 دلار است. اگر دوج کوین از این دو سطح حمایتی عبور نکند، احتمال این که روند نزولی ادامه پیدا کند، وجود دارد که در این صورت، چشم انداز رشد 150 درصدی با شکست مواجه خواهد شد. دوج کوین برای رسیدن به هدف 0.37 دلاری، به حجم معاملات زیادی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش قیمت دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود ار در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر