coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401 [طرح مادران]

ایران خودرو طرح جدیدی را برای پیش‌فروش و عرضه خودروهای خود در نظر گرفته که موعد تحویل آن، تا پایان سال 1401 یا ابتدای 1402 است. برای اطلاع از شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401 و همچنین طرح ویژه ایران خودرو برای مادران با تکراتو همراه شوید.

ایران خودرو در طرح جدید خود، 8 خودرو را ارائه کرده که در واقع، مدل‌های مختلفی از 5 محصول ایران خودرو هستند. در این طرح فروش، مدل‌هایی از تارا، دنا، پژو 207، رانا پلاس و سورن پلاس در نظر گرفته شده است.

راهنمای خرید تکراتو

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401 می‌توانند از بین خودروهای تارا و دنا در مدل‌های دستی و دنده‌ای، پژو 207i در مدل سقف شیشه‌ای و دو خودروی رانا پلاس و سورن، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و تا پایان 1401 یا ابتدای 1402، آن را تحویل بگیرند.

پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401 + جزییات طرح مادران

ایران‌خودرو با انتشار جدول‌های زیر، جزییات مهم برای شرکت در دو طرح پیش فروش را منتشر کرده است. در این جدول می‌توانید زمان تحویل و تنوع رنگی خودروهای ارائه شده را ببینید. خودروهایی که برای این طرح در نظر گرفته، قیمت و موعد تحویل آنها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران ، تنها مادرانی واجد شرایط هستند که از 19 آبان تا کنون، فرزند دوم یا چندم خود را به دنیا آورده باشند.

پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401
پیش فروش ایران خودرو
پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران
پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش فروش ایران خودرو 23 فروردین 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر