;
coinex

دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3 [ترافیک نیم‌بها]

اگر به دنبال یکی از بهترین سریال‌های کمدی ایرانی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3 از دست ندهید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

این سریال دوست داشتنی به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شده است. اگر از طرفداران امین حیایی باشید صد در صد با مجموعه کمدی ساخت ایران هم آشنایی دارید. این مجموعه جذاب از سال 1390 ساخته شده و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. حال پس از مدت‌ها انتظار فصل جدید این سریال دوست داشتنی به اکران در آمده است.

در واقع امین حیایی در شهریور 99 از ساخت این فصل خبر داده بود و طبق گفته او، فیلمبرداری این مجموعه در داخل کشور در جنوب و قشم و بخشی در آفریقا انجام شده است. در ادامه برای دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3 با ما همراه باشید.

دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3

ساخت ایران از اولین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی بود. این سریال که از بهترین سریال های طنز ایرانی به شمار می‌آید، برای فصل سوم تمدید شده است.

فصل جدید این سریال همانند دیگر فصل‌ها قرار است روایتگر شخصیت غلام باشد. غلام ( امین حیایی) در این فصل، در جنوب ایران غواص است. یک روز بهمن که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهمن علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهمن برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

از آن طرف سیاوش به دلایل علاقه‌ای که به شیرین دارد، باید ستوده، شوهر سابق شیرین را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست، چرا که شیرین به دنبال انتقام از ستوده است.

غلام که از قبل سیاوش را می‌شناسد، برای حل یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می‌شود، به کمک سیاوش نیاز پیدا می‌کند و این باعث می‌شود سیاوش هم با غلام و مرتضی همراه شود و داستان بدهی ستاره به ظلی و داستان انتقام شیرین از ستوده، به هم گره بخورد. به نظر شما چه اتفاقی برای این سه دوست می‌آفتد؟

دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3
دانلود قسمت هشتم فصل سوم ساخت ایران / دانلود ساخت ایران 3 قسمت 8 / دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3

در ساخت ایران 3 هم مانند دو فصل گذشته این سریال، امین حیایی بازیگر اصلی و محوری است. در این فصل باریگران محبوبی همچنین، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، مینا وحید، الهام کردا، حسین امیدی، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، نوشین تبریزی، عزالدین توفیق، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین لارم به ذکر است زنده یاد عزت‌الله مهرآوران آخرین نقش‌آفرینی خود را در این سریال انجام داده است.

از دیگر بازیگران ساخت ایران 3، عایشه گل جوشکن بازیگر مشهور ترکیه‌ای را می‌توان نام برد که او را پیش از این در فیلم سینمایی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی دیده بودیم. البته هنوز هیچ چیز درباره‌ی نقش و نام شخصیت این بازیگر ترک نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت هفتم سریال ساخت ایران 3 

دانلود قسمت پنجم سریال ساخت ایران 3

دانلود ساخت ایران 3 قسمت 8

دانلود قسمت هشتم سریال ساخت ایران 3
دانلود قسمت 8 ساخت ایران 3 / دانلود قمست جدید ساخت ایران / قسمت جدید فصل سوم ساخت ایران

برای دانلود قسمت 8 ساخت ایران 3 از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت هشتم فصل سوم ساخت ایران با کیفیت 480p: لینک

دانلود ساخت ایران 3 قسمت 8 با کیفیت 720p: لینک

دانلود ساخت ایران 3 قسمت هشتم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 8 ساخت ایران 3 همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

 

مطالب زیر را در تکراتو از دست ندهید:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر