;
coinex

جنجال باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

خبر جنجالی در مورد باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران بر سر زبان‌ها افتاده و نظرات زیادی در این باره ارائه شده است. افتتاحیه باشگاه جنجالی میلیاردرها، با حضور فوتبالیست‌ها و ستاره‌های مطرح دنیا برگزار شد.

حضور لورتا ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در افتتاحیه روز جمعه باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران واقع در طبقه نهم یک مجتمع تجاری، خبرساز شد و حواشی بسیاری را ایجاد کرد. حیرت شهروندان از حضور اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در این افتتاحیه، باعث شد این باشگاه به یک سوژه داغ در فضای مجازی تبدیل شود. با این خبر همراه ما باشید.

جنجال باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران

هزینه عضویت سالانه در این باشگاه سوپر لاکچری چیزی حدود 320 میلیون تومان خواهد بود. از امکانات لاکچری این باشگاه می‌توان به کادر مربیگری و پزشکی آلمانی آن اشاره کرد. اشتراک طلایی این باشگاه بدنسازی به کاربر اجازه می‌دهد تا روزانه از امکانات مجموعه به طور کامل استفاده نماید، در این صورت شهریه ماهیانه 26 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. البته فعلا مشخص نیست که اشتراک ماهیانه با هزینه کمتر و امکانات و روزهای محدودتر در این باشگاه وجود داشته باشد یا خیر.

جنجال باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران

نظرات کاربران توییتر در مورد باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران

امیرحسین اصلانیان مهاجم سابق تیم پرسپولیس که از مهمانان آن شب افتتاحیه این باشگاه بوده است، علیرغم شایعه‌ها می‌گوید که: «برای میهمانان اعلام شد هزینه یک سال باشگاه، 124 میلیون تومان است که به حاضرین در صورت تمایل، 25 درصد تخفیف افتتاحیه هم داده می‌شود.»

بیشترین انتقادات به این باشگاه در مورد هزینه آن بوده است. کاربری در توییتر نوشت: «شهریه باشگاهی که با حضور چهره‌های سرشناس آلمانی در خیابان فرشته تهران افتتاح شد، سالانه 350 میلیون تومان است. با ارز آزاد، بیش از 12 برابر نرخ باشگاه، استخر، سونای نسبتاً گرانی که در لندن می‌روم. پول یک ماه این باشگاه در تهران بیشتر از هزینه یک سال باشگاهی است که من در لندن می‌روم.»

مشاور رئیس جمهور سابق ایران نسبت به افتتاحیه این باشگاه توییت زد و واکنش نشان داد. او نوشت: «احتمالا اعضای بسیار محترم و متنفذ آن باشگاه، کلاب، لژ، فقط بدنسازی نمی‌کنند، بلکه بازی‌سازی و کارسازی و کادرسازی هم می‌کنند.»

باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران

مدیر کل ورزش و جوانان شمیران هم در مورد این باشگاه بدنسازی گفت: «باشگاه مورد نظر به دنبال دریافت مجوز از اداره کل ورزش جوانان تهران بود و فکر می‌کنم مجوز تأسیس باشگاه هم گرفته شده است، اما در مورد نرخ شهریه‌ها فعلاً چیزی مطرح نشده. اینکه افتتاحیه‌ای صورت بگیرد، برای ما رسمیتی ندارد.»

وی ادامه داد: «البته باید حضور بخش خصوصی در ورزش را قدر بدانیم، چون خیلی از افراد هستند که سرمایه‌های خود را یا خارج از کشور یا در بخش‌های دیگر می‌برند. ما باید از بخش خصوصی حمایت کنیم، اما در مورد بحث شهریه و نوع کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، باید نظارت‌هایی صورت بگیرد که وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان و ادارت کل استان است.»

قمی در مورد مبلغ بالای شهریه این باشگاه بدن‌سازی گفت: « اصلاً امکان ندارد و بعید می‌دانم چنین مبالغی وجود داشته باشد. اگر چنین چیزی قطعی باشد، قطعاً اخطارهای لازم را می‌دهیم و حتماً درمورد اصل شهریه‌ها نظارت صورت خواهد گرفت.»

در این راستا رئیس اداره کل ورزش و جوانان شمیران عنوان کرد: «نرخ‌گذاری شهریه باشگاه‌ها با هماهنگی اداره کل و سازمان صمت صورت می‌گیرد هر باشگاه براساس میل خودش نمی‌تواند نرخ‌گذاری کند.  البته برخی باشگاه‌ها به صورت پکیج کار می‌کنند و ممکن است مبالغ‌شان از یک باشگاه تک بعدی بیشتر باشد، اما این مبالغی که عنوان می‌شود فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد باشگاه بدنسازی خیابان فرشته تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر