;
coinex

یک گوشی سامسونگ جان سرباز اوکراینی را نجات داد؛ احتمالا یک S21 FE

از روز سه‌شنبه ویدیویی از نجات زندگی یک سرباز اوکراینی توسط گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی میان کاربران رسانه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود. اینطور که از شواهد پیداست،‌ گلوله به گوشی برخورد کرده و مانع جان باختن سرباز شده است.

روز سه‌شنبه، ویدیویی در پلتفرم اجتماعی «Reddit» منتشر شد. در این ویدیو سربازی با نوار آبی پیچیده شده دور بازویش که نشان از اوکراینی بودن او دارد، با پوزخندی گوشی همراه آسیب‌دیده خود را از جیب بیرون آورد و به هم رزم خود نشان می‌دهد. به وضوح می‌توان مشاهده کرد که گلوله‌ای با صفحه گوشی اصابت کرده است. گویا زندگی این سرباز توسط این تلفن همراه نجات داده شده است. با این خبر همراه ما باشید.

نجات جان سرباز اوکراینی توسط یک گوشی

براساس ترجمه‌هایی که از ویدیو شده‌، سرباز در میان صدای شلیک گلوله می‌گوید: «تنها چیزی که جان من را نجات داد یک تلفن بود و شناسه سگی که به من داده‌اند.» و در ادامه این ویدیو، این دو نفر در مورد اندازه گلوله اصابت شده صحبت می‌کنند.

نجات جان سرباز اوکراینی توسط یک گوشی

 

بارش برف در این ویدیو، نشانگر این است که ویدئو در روزهای اخیر گرفته نشده، چراکه دمای هوا در بیشتر مناطق شرقی و جنوبی اوکراین که درگیری‌ها در آن جا اتفاق می‌افتند، ملایم است.

در این ویدیو هیچ متن و توضیحی در خصوص این که واقعا چه اتفاقی افتاده است، یافت نمی‌شود. همچنین، فردی که این ویدیو را منتشر کرده، شناسایی نشد.

برخی از کارشناسان در مورد این موضوع اظهار نظر کردند که شلیک ممکن است کمانه یک گلوله بوده باشد، زیرا ممکن نیست که یک گوشی همراه ساده مانع از برخورد مستقیم گلوله شود. همچنین به نظر می‌رسد مدل گوشی همراه Samsung Galaxy S21 FE یا Samsung Galaxy S20 باشد.

یکی از کاربران ردیت، گفت: «نسخه مدرن سرباز جنگ جهانی اول که با چند سکه در جیبش نجات یافت.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نجات جان سرباز اوکراینی توسط یک گوشی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر