;
coinex

قابلیت Multi-Device واتساپ اشتراک پولی خواهد داشت

قابلیت Multi-Device واتساپ برای نسخه بیزنس فعال شده است. احتمال تبدیل شدن قابلیت Multi-Device به اشتراک پولی، وجود دارد. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

نسخه بیزینس اپلیکیشن واتساپ، برای کاربرانی که می‌خواهند fh دو سیم کارت به واتساپ متصل شوند، یک فرصت بی‌نظیر ایحاد کرده است. همچنین کسب و کارها برای ارتباط با مشتریان خود، پاسخ دادن به سوالات و گرفتن سفارشات مشتریان خود از این نسخه واتساپ استفاده می‌کنند. می‌توان گفت نسخه بیزنسی واتساپ، محبوبیت بیشتری در بین کاربران کسب کرده است.

قابلیت Multi-Device واتساپ

در حال حاضر، واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا چهار دستگاه را به صورت رایگان، هم در برنامه واتس‌اپ و هم در نسخه بیزینس این شبکه اجتماعی، به یکدیگر متصل کنند. با توجه به گزارش وابت اینفو، ممکن است نسخه بیزینسی واتساپ از حالت رایگان خارج شده و فقط از طریق خرید اشتراک، امکان استفاده از آن برای کاربران فراهم شود.

قابلیت Multi-Device واتساپ

در صورت پرداخت حق اشتراک در نسخه بیزنس واتساپ، کاربران می‌توانند 10 دستگاه را به یک حساب متصل کنند. اتصال چندین دستگاه به یک حساب در کسب‌وکارهای بزرگ، باعث برقراری ارتباط راحت‌تر با مشتریان می‌شود. همچنین کارمندان می‌توانند به حساب کاربری شخصی و حساب کسب و کار خود به صورت همزمان در یک گوشی، دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا خرید اشتراک ماهانه، ویژگی‌های دیگری را با خود به همراه دارد یا نه!؟ اما انتظار داریم که پیام‌رسان واتساپ که متعلق به متاست، چندین ویژگی دیگر را معرفی کند تا طرح خرید اشتراک ویژه را هیجان ‌انگیزتر کند.

قابلیت پولی Multi-Device واتساپ

هنوز هزینه خرید اشتراک واتساپ مشخص نشده است و هیچ اطلاعاتی درباره‌ اینکه آیا اشتراک به صورت مکرر پرداخت خواهد شد یا فقط یک‌بار، وجود ندارد. گزارش‌های منتشر شده در این زمینه، از ایجاد اشتراک پولی برای پشتیبانی از چندین دستگاه و اتصال یک حساب واتساپ به حداکثر 10 دستگاه، خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت Multi-Device واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر