;
coinex

جابه‌جایی نیم میلیارد دلار بیت کوین در کمتر از یک روز؛ بازار تحت کنترل نهنگ‌هاست یا برعکس؟

جابه‌جایی نیم میلیارد دلار بیت کوین معمای بسیار بزرگی را مطرح کرده است، زیرا این حجم از بیت کوین در کمتر از یک روز بین چندین کیف پول ارز دیجیتال در حال چرخش است.

بنابر گزارشی که ربات ردیابی داده WhaleAlert منتشر کرده، 14 هزار و 712 واحد بیت کوین، 11 مرتبه بین 12 کیف پول مختلف در بازه زمانی 17 ساعته جابه‌جا شده‌اند.

تنها عددی که دستخوش تغییر شد، ارزش کل دلار آمریکا بود که علت آن نوسانات قیمتی بازار است.

اثرات جابه‌جایی نیم میلیارد دلار بیت کوین بر قیمت BTC

ارزش بیت کوین در اولین ارسال 616.18 میلیون دلار بود که در تراکنش ماقبل آخر به طور تقریبی با 4 درصد کاهش مواجه شد و به 591.87 میلیون دلار رسید. ارزش این حجم عظیم بیت کوین پس از اتمام سفر پر پیچ و خم خود میان چندین کیف پول مختلف به 583.72 میلیون دلار رسید.

جابه‌جایی نیم میلیارد دلار بیت کوین در کمتر از یک روز؛ بازار تحت کنترل نهنگ‌هاست یا برعکس؟

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین روز گذشته با کاهش قیمت 2.6 درصدی مواجه شد و در حال حاضر با قیمت 39 هزار و 731 دلار در حال معامله شدن است.

شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode در توییتی گفته است که محیط نزولی کلی در رمزارزها که به اواخر سال 2021 باز می‌گردد، چشم انداز سرمایه‌گذاران بیت کوین را تغییر خواهد داد. در این توییت نوشته شده است:

این بازار نزولی مالکیت بیت کوین را به حالت قبل برگردانده است. در حال حاضر بیت کوین از حالت سفته بازی کوتاه مدت خارج شده و به دست سرمایه گذاران بلندمدت می‌رود.

تغییر ساختار مالکیت بیت کوین

گلس نود در خبرنامه هفنگی خود افزود: «آنچه در پنج ماه گذشته دیده‌ایم اصلاح 50 درصدی است که به نظر می‌رسد ساختار مالکیت بیت‌کوین را به‌طور قابل توجهی تغییر داده است. از لحاظ آماری، به نظر می‌رسد هر دو گروه تسلیم شده‌اند.

بسیاری از هولدرهای بلند مدت بیت کوین با دارایی بیشتر از 50 هزار دلار نسبت به این قضیه بی‌تفاوت هستند، در حالی که سرمایه بقیه افراد با نرخ تاریخی قابل توجهی از بین رفته است.

شرکت Glassnode همچنین تجزیه و تحلیل ویدیویی عمیق از شرایط ارائه داده است و ادعا می‌کند که حتی دارندگان بلندمدت نیز در این بازار نزولی تسلیم شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جابجایی نیم میلیارد بیت کوین در کمتر از یک روز چیست؟ آیا بازار تحت کنترل نهنگ‌ها قرار گرفته است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر