;
coinex

سامسونگ در DoubleMe غول آینده‌دار متاورس سرمایه گذاری کرد

شرکت سامسونگ پس از راه‌اندازی فروشگاه متاورسی 837X در ژانویه 2022، حالا به سراغ DoubleMe غول آینده‌دار متاورس رفته و 25 میلیون دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

DoubleMe یک استارتاپ متاورسی مستقر در کره جنوبی است. برخی از شرکت‌های بزرگ در کره جنوبی مانند Coentry Investment و NH حمایت مالی گسترده‌ای از این پروژه انجام داده‌اند.

DoubleMe همچنین حمایت‌های مالی قدرتمندی از شرکت‌های بسیار بزرگ نظیر Orange ،T-Mobile و Vodafone دریافت کرده است.

DoubleMe غول آینده‌دار متاورس چگونه آغاز شد؟

DoubleMe زاییده افکار Heeyoung Kim،Michael Kuczynski و Albert Kim است. این استارت آپ متاورسی در سال 2015 تأسیس شد. تمرکز «دابل می» عمدتاً بر ارائه راهکارهای نوآورانه در تبدیل واضح ویدیوهای دوبعدی به سه بعدی بود.

سامسونگ در DoubleMe غول آینده‌دار متاورس سرمایه گذاری کرد

بدون شک DoubleMe در صحنه بازار متاورس به عنوان یک قطعه رو به رشد بلاکی دیده می‌شود. زمانی که این شرکت، پلتفرم متاورس TwinWorld که متمرکز بر هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR) است را راه‌اندازی کرد، همه روی DoubleMe متمرکز شدند.

آن‌ها می‌دانستند که به عنوان یک غول بزرگ در صحنه کریپتوکارنسی و متاورس رشد خواهند کرد. TwinWorld از زمان شروع تا کنون توجه بسیاری از کاربران، شرکا و سرمایه‌گذاران بالقوه را به خود جلب کرده است.

هدف اصلی استارت آپ DoubleMe چیست؟

تمرکز دابل می با واقعیت افزوده ایجاد هم‌افزایی است که منجر به اتصال ابعاد فیزیکی و مجازی به یک‌دیگر خواهد شد. بودجه سخاوتمندانه سامسونگ کمک بزرگی برای سرعت بخشیدن به رشد DoubleMe کرده است. بودجه ذکر شده برای بهبود بازاریابی، حقوق کارکنان، توسعه محصول و موارد این چنینی اختصاص داده می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود TwinWorld به زودی به نسخه تجاری خود تبدیل شود.

DoubleMe غول آینده‌دار متاورس هم اکنون 4.5 میلیون دلار ارزش دارد. این پروژه به طور پیوسته در حال رشد است و سرمایه‌گذاری جدید سامسونگ اهمیت زیادی در راستای مقیاس‌پذیری آن دارد.

کره جنوبی پیشتاز حوزه NFT و Metaverse

دولت کره جنوبی و شرکت‌های خصوصی به طور کامل بر حوزه NFT و Metaverse تمرکز کرده‌اند. این اظهارات اغراق آمیز به شمار نمی‌رود؛ زیرا کره جنوبی برنامه‌ای پنج ساله برای تبدیل این کشور به رهبر جهان در متاورس دارد.

حدود 200 کسب‌ و کار در کره جنوبی به منظور این هدف ثبت نام کرده‌اند. این اتفاق به طور حتمی در کشور کره جنوبی رخ خواهد داد. پذیرش گسترده کریپتو در این کشور درها را به سمت فرصت‌های فناوری در فضای متاورس و NFT باز نموده است.

تفکر رو به جلوی سامسونگ با سرمایه‌گذاری روی DoubleMe

بازیگران بزرگی همچون SK Group،LG و سامسونگ خیلی زود پروژه‌های خود را طرح‌ریزی کردند و در حال حاضر بر روی حوزه متاورس و NFT متمرکز شده‌اند. DoubleMe با سرمایه اولیه‌ای که از شرکت‌های حاضر در سطح محلی و بین‌ المللی دریافت کرده است، محبوبیت فراوانی به دست آورده است.

سامسونگ بر روی فناوری که بر اساس رویاها شکل گرفته، سرمایه گذاری کرده است. این یعنی تفکر رو به جلو.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه گذاری سامسونگ در DoubleMe چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: bitcoinist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر