;
coinex

بازی جدید یوبیسافت با اسم رمز Project Q رسما معرفی شد

پس از فاش شدن اطلاعت متعدد در فضای مجازی، بازی جدید یوبیسافت با اسم رمز Project Q رسما معرفی شد. این بازی برای اولین بار در دیتابیس GeForce Now دیده شد. با تکراتو همراه باشید.

اواخر سال گذشته بود که در دیتابیس انویدیا GeForce Now بازی‌های معرفی نشده‌ای فاش شد که در آن لیست بازی جدید یوبیسافت یعنی Project Q به چشم می‌خورد. حال با توجه به اخبار متعدد منتشر شده، اخیرا جزئیات بیشتری از بازی Project Q به بیرون درز کرده که باعث شد یوبیسافت این بازی را به صورت رسمی معرفی کند.

با توجه به گفته اخیر وب‌سایت اکسپوتر، بازی جدید یوبیسافت با اسم رمز Project Q یک بازی تیم بتل آرنا با انواع مختلف حالت‌های PVP خواهد بود. پوشش خبری که اکسپوتر از این بازی انجام داده است شامل تصویر اولیه از گیم‌پلی این بازی نیز می‌شود. در این تصاویر شخصیت‌هایی را می‌توان دید که هرکدام دارای سلاح‌های مخصوص به‌خود هستند و همین‌طور مشخص است که هر شخصیت از درخت مهارت مجزایی نسبت به شخصیت دیگری برخوردار است. به‌طور مثال می‌توان به پرش از ارتفاع و شناور شدن در هوا در حین استفاده از هنرهای رزمی زنجیروار برای یکی از شخصیت‌ها اشاره کرد.

Project Q بتل رویال نخواهد بود

با توجه به وجود حرکات و مهارت‌های مختلف برای هر شخصیت، این بازی می‌تواند از شمار بسیار زیادی از بازی‌های شوتر PVP فراتر رفته و ممکن است عاملی انگیزشی برای بهتر دیده شدن Project Q باشد. کمپانی یوبیسافت اعلام نموده که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی جزئیاتی هست که باعث هرچه بیشتر سرگرم شدن بازیکن‌ها می‌شود. همین‌طور در بیانیه رسمی این کمپانی اعلام شد که Project Q یک بازی بتل رویال نخواهد بود.

بازی جدید یوبیسافت با اسم رمز Project Q رسما معرفی شد

با توجه به گفته یوبیسافت این پروژه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و تا انتشار اخبار بیشتر از این بازی زمان زیادی باقی‌مانده است. اما آن‌دسته از کاربرانی که تمایل دارند Project Q را در مراحل آزمایشی اولیه تجربه کنند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این بازی ثبت‌نام خود را تکمیل نموده و منتظر روز تست بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی جدید یوبیسافت با اسم رمز Project Q چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGAMER

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر