;
coinex

قابلیت تماس گروهی واتساپ به ظرفیت 32 نفر ارتقا می‌یابد

تماس‌های گروهی واتساپ، جزء ویژگی‌های پرکاربرد و محبوب این شبکه اجتماعی است. اکنون متا در نظر دارد قابلیت تماس گروهی واتساپ را تا 32 نفر ارتقا دهد.

در چند ماه گذشته، متا در تلاش برای افزودن قابلیت‌های جدید به واتساپ بود اما بر خلاف تصور، هنوز هم نتوانسته قابلیت‌های تلگرام را در واتساپ پوشش دهد. با این وجود، هنوز هم سعی در افزودن قابلیت‌های جدید برای کاربران خود دارد. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت تماس گروهی واتساپ تا 32 نفر آشنا شویم.

قابلیت تماس گروهی واتساپ تا ظرفیت 32 نفر

تلاش‌های واتساپ برای افزودن قابلیت‌هایی که در بین کاربران رقیبانش محبوبیت دارد، هم‌چنان ادامه دارد. از قابلیت‌های جدید این برنامه می‌توان به پشتیبانی از چند دستگاه بدون اتصال به اینترنت، گسترش بخش تماس‌های گروهی تا 32 نفر و ویژگی جدید Communities اشاره کرد.

قابلیت تماس گروهی واتساپ تا ظرفیت 32 نفر

به روزرسانی و افزودن قابلیت تماس گروهی تا 32 نفر از سیستم عامل iOS شروع شده است. هنوز این قابلیت‌ها برای سیستم عامل اندروید وجود ندارند؛ اما طبیعی است که ویژگی‌های مهم در ابتدا به سیستم عامل iOS، افزوده شوند. در این به روزرسانی، رابط کاربری نیز بهبود یافته است و چندین ویژگی دیگر نیز در این آپدیت به چشم خواهد خورد.

برای جلسات مهم مجازی با تعداد نفرات بالا، معمولا از Google Meet استفاده می‌شد، اما اکنون با کمک قابلیت تماس گروهی واتساپ تا 32 نفر، افراد زیادی می‌توانند به صورت همزمان با هم ارتباط برقرار کنند. افزایش تعداد نفرات تماس گروهی در واتساپ، بنا به درخواست کاربران ایجاد شده است. در بحران کرونا امکان تماس گروهی ابتدا 4 نفر بود، سپس به 8 نفر افزایش پیدا کرد.

به روزرسانی جدید واتساپ

در این به روز رسانی از تصاویر Waveform برای برچسب زدن کاربران به هنگام تماس 32 نفره استفاده می‌شود. آپدیت جدید واتساپ با نسخه 22.8.80 منتشر شده است و در حدود 109 مگابایت حجم در سیستم عامل iOS دارد.

قابلیت تماس گروهی واتساپ

طبق گفته‌ی GizChina، در حال حاضر این به‌روزرسانی هنوز بر روی دسکتاپ و نسخه وب قابل اجرا نیست. متاسقانه طبق گزارشات موجود، امکان استفاده از این قابلیت در همه دستگاه‌ها، به کندی پیش خواهد رفت و چندین ماه طول می‌کشد.

از آن‌جایی که نظرسنجی‌ها در توییتر طرفداران زیادی دارد، واتساپ علاوه بر ایجاد تماس گروهی 32 نفره، بر روی ویژگی نظرسنجی هم کار کرده است. همچنین واتساپ در حال آماده سازی ارائه اشتراک پولی جدیدی است تا پشتیبانی از دستگاه‌ها را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت تماس گروهی واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر