;
coinex

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه ؛ رکورد فالوور اینستاگرام ترکیه متعلق به کیست؟

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه متعلق به کدام شخصیت مطرح این کشور است. در این نوشتار به این سوال پاسخ می‌دهیم که رکورد فالوور اینستاگرام ترکیه متعلق به کیست؟

اینستاگرام ماهانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و از این جهت در میان همه پلتفرم ها محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. ظهور اینفلوئنسر‌ها، مانند پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی، در این فضا، این امکان را به وجود آورده که کاربران هزینه‌های زندگی خود را نیز تامین کنند و حتی کالاهای مورد نیاز خود را با هزینه‌هایی کمتر از بازار خریداری کنند.

پیشتر در تکراتو مفصلا به موضوع رکوردهای اینستاگرام در ایران و جهان پرداخته بودیم. از بیشترین فالوور ایران و جهان در سال 2020 گفته بودیم، مفصلا به بحث رکورد لایو اینستاگرام پرداختیم و از رکورد‌هایی نظیر بیشترین تعداد کامنت اینستا و بیشترین لایک پست های اینستاگرام خبر دادیم. پرداختن به شبکه های اجتماعی موضوع غریبی در تکراتو نیست. ما پربازدیدترین ویدئوهای یوتیوب، پرجمعیت ترین کانال های تلگرام و بهترین استریمرها و یوتیوبرهای ایرانی را به شما معرفی کرده‌ایم.

در این نوشتار اما به سراغ بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه ، کشور توریستی همسایه می‌رویم تا ببینیم در میان بهترین بازیگران ترکیه در سال 2020، مجریان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی و ورشکاران این کشور، چه کسانی بیشترین محبوبیت و بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه را در اختیار دارند.

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

رکورد فالوور اینستاگرام ترکیه متعلق به کیست؟

فضای رسانه‌ای و بازیگران و چهره‌های سرشناس ترکیه برای ما ایرانیان غریبه نیست. با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای مخاطبان بهترین سریال های ترکی 2020 در ایران کم نیستند. بسیاری از مردم، متاسفانه یا خوشبختانه، از مخاطبان پر و پاقرص بهترین سریال های GEMTV به شمار می‌آیند.

البته ما پیشنهادمان به شما این است که بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 را تماشا کنید. حتی اگر داستان‌های لیلی و مجنون دوست دارید، بهترین فیلم های عاشقانه 2020 را دنبال کنید. حتی بهترین فیلم های هندی 2020 هم محتواهای مناسب‌تری برای شما دارند.

یک نصیحت دیگر هم بکنم و برویم سراغ فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه در سال 2020: شاید بهتر باشد به جای تماشای 24 ساعته جم‌جونیور، فرزندانتان را مخاطب بهترین انیمیشن های 2020، بهترین سریال های انیمیشنی 2020 مثل ریک اند مورتی بنشینند.

اما بهترین فالوور اینستاگرام در ترکیه 2020. در فهرستی که در ادامه می‌آید، موارد جذاب‌تر را در انتها قرار داده‌ایم. در واقع این فهرست را از کمترین به بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه مرتب کرده‌ایم تا جذابیت بیشتری داشته باشد. حالا آماده باشید، یک لیوان چای برای خود بریزید و از اینکه می‌توانید پرطرفدارترین پدیده‌های اینستاگرام ترکیه را بررسی کنید، خوشحال باشید.

15. سینم کوبال (Sinem Kobal)

تعداد فالوور: 5.3 میلیون نفر

سینم کوبال (Sinem Kobal)
رده پانزدهم فهرست رکورد فالوور اینستاگرام در ترکیه

خوب، با جایگاه 15ام در فهرست رکورد فالوور اینستاگرام در ترکیه شروع کنیم. این جایگاه به سینم کوبال یکی از زیباترین چهره‌های ترکیه اختصاص دارد. او با زیبایی بلوند طبیعی‌اش، همه هم سن و سالانش را عاشق خود کرده است. نخستین و مهمترین اثر در کارنامه بازیگری وی بازی در سریال تلویزیونی «سلنا» (Selena) در سال 2006 بوده است. در این شوی تلویزیونی تخیلی و سورئال، او نقش یک موجود شعبده‌باز فرشته‌مانند غیر انسان را بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

سینم کوبال، مدل و بازیگر ترکیه‌ای است. او در 14 می 2016 با بازیگر و مدل با استعداد ترکیه، «کنان میرزالیوگلو» ازدواج کرد. صفحه اینستاگرام این بازیگر ترک تاکنون بیش از 5.3 میلیون دنبال کننده داشته و او به 15امین فرد در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام ترکیه بدل می‌کند.

14. باریش آردوج (Barış Arduç)

تعداد فالوور: 5.5 میلیون نفر

باریش آردوج (Barış Arduç)
رده چهاردهم بیشترین فالوور بازیگران در ترکیه

این بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه به دلیل بازی‌های درخشانش در رول اول در سریال های تلویزیونی شناخته می‌شود. آردوج یکی از شناخته‌شده ترین بازیگران ترکیه‌ای است که طرفداران بسیاری در این کشور دارد. یکی از مهمترین بازی‌های او در سریال تلویزیونی «کوزگان راون» بوده است. این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال های تلویزیونی در ترکیه به شمار آمده است.

این بازیگر با 5.5 میلیون نفر دنبال کننده اینستاگرامی در رده 14ام فهرست بیشترین فالوور بازیگران ترکیه قرار می‌گیرد.

13. آردا توران (Arda Turan)

تعداد فالوور: 6.3 میلیون نفر

آردا توران (Arda Turan)
رده سیزدهم بیشترین فالوور بازیگران در ترکیه

آردا توران بدون شک یکی از با استعدادترین فوتبالیست‌هایی است که کشور ترکیه به خود دیده است. در سراسر جهان نیز آردا توران چهره‌ شناخته شده‌ای به شمار می‌رود. او سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونای اسپانیا را در کارنامه خود دارد. کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ترکیه برای سال‌ها پیراهن تیم گالاتاسرای را بر تن داشت و بعد به عازم فوتبال اسپانیا شد تا نام خود را به عنوان مطرح‌ترین فوتبالیست ترک در سراسر جهان مطرح سازد.

او همیشه چهره‌ای جنجالی بوده است. به دلیل برخی مشکلات فاتح تریم، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه او را از فهرست تیمش خط زد. حالا ستاره سابق اتلتیکو در سوپر لیگ ترکیه توپ می‌زند. همه این جنجال‌ها باعث شده او تنها فردی در این فهرست باشد که مورد غضب مردم ترکیه قرار گرفته و تعدد فالوورهایش حتی کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

با این وجود آردا توران کماکان یکی از مطرح‌ترین چهره‌های ورزشی تاریخ ترکیه به شمار می‌رود و بیش از 6.3 میلیون نفر صفحه اینستاگرام او را دنبال می‌کنند. با این حساب او در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه در جایگاه 13ام جای می‌گیرد.

12. ایرم دریجی (İrem Derici)

تعداد فالوور: 6.5 میلیون نفر

ایرم دریجی (İrem Derici)
رده دوازدهم فهرست بیشترین فالوور بازیگران ترکیه

در رده 12ام فهرست یکی از بامزه‌ترین و موفق‌ترین خوانندگان پاپ ترکیه، ایرم دریجی، قرار می‌گیرد. او یکی سلبریتی موفق، ساده و سرگرم‌کننده در ترکیه قلمداد می‌شود. از سمت دیگر نیز او را به عنوان یکی از مهمترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام ترکیه به حساب می‌آورند.

خواننده ترک تاکنون بیش از 6.5 میلیون فالوور داشته و محبوبیت قابل توجه‌ای دارد.

11. الچین سانگو (Elçin Sangu)

تعداد فالوور: 6.7 میلیون نفر

الچین سانگو (Elçin Sangu)
رده یازدهم فهرست رکورد فالوور بازیگران ترکیه

به عنوان نفر بعدی فهرست ما الچین سانگو را داریم. او یکی از خوش‌چهره‌ترین بازیگران سریال های ترکیه‌ای به شمار می‌رود. سانگو صفحه اینستاگرام خیلی تیپیکالی دارد. به عنوان مثال سلفی‌های زیادی در آن به چشم می‌خورد. به علاوه تصاویر بسیاری از فوتوشات‌ها و گردهمایی‌هایی که شرکت می‌کند به چشم می‌خورد.

علاوه بر این موارد، او از پیج‌اش به عنوان محلی برای به اشتراک گذاری محتواها و اعلامیه‌های جدید استفاده می‌کند. این بازیگر تاکنون 6.7 میلیون نفر دنبال کننده دارد و جایگاه 11ام را در فهرست رکورد فالوور اینستاگرام در ترکیه را از آن خود می‌کند.

10. نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül)

تعداد فالوور: 8.1 میلیون نفر

نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül)
رده دهم فهرست رکورد فالوور بازیگران ترکیه

نفر بعدی فهرست ما زیبایی محسورکننده‌ای دارد. مگه نه؟ قطعا! نسلیهان آتاگول یکی از زیباترین بازیگران سینما و تلویزیون ترکیه به شمار می‌رود. علی رغم سن کمش او یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین ستارگان سریال های ترکیه‌ای به شمار می‌رود و در نتیجه قطعا باید در فهرست بیشترین فالوور بازیگران ترکیه نام او را جستجو کنیم.

علاوه بر اینها، او در 8 جولای 2016 با «کادیر دوگولو» بازیگر سرشناس مرد ترکیه‌ای ازدواج کرد. آتاگول با 8.1 میلیون فالوور در رده دهم فهرست ما جای خواهد گرفت.

9. دمت آکالین (Demet Akalın)

تعداد فالوور: 8.5 میلیون نفر

دمت آکالین (Demet Akalın)
رده نهم فهرست رکورد فالوور بازیگران ترکیه

خوب، حالا آرام آرام داریم به قست‌های خوب ماجرا می ‌رسیم. هیجان رفته رفته بیشتر و بیشتر می‌شود. دمت آکالین در جایگاه نهم قرار می‌گیرد. او یک مدل باسابقه است که به خوانندگی نیز روی آورده است. یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد. او مادر است و یک دختر هم دارد.

بیشتر بخوانید:

این مدل سرشناس ترکیه‌ای در رده نهم فهرست جای می‌گیرد. چرا که تاکنون بیش از 8.5 میلیون نفر صفحه اینستاگرام وی را دنبال کرده‌اند.

8. سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya)

تعداد فالوور: 8.6 میلیون نفر

سرنای ساریکایا (Serenay Sarıkaya)
رده هشتم فهرست رکورد فالوور بازیگران ترکیه

واقعا چهره جذابی دارد! من دارم صدای شما رو می‌شنوم که می‌گوید «بله، دقیقا!» سرنای ساریکایا به عنوان بازیگر، مدل برندهای لباس و چهره، قطعا یکی از درخشان‌ترین سلبریتی‌ها در ترکیه به شمار می‌آید.

اگرچه که بخش عمده‌ای از شهرت وی تحت عنوان بازیگر سینما و تلویزیون به دست آمده است. اما او اولین بار در یک رقابت زیبایی برنده شد و نامی برای خود دست و پا کرد. به دلیل آنکه بیش از 8.6 میلیون نفر صفحه اینستای وی را دنبال می‌کنند، ما اینجا نام سرنای ساریکایا را در رده هشتم فهرست بیشترین فالوور بازیگران ترکیه قرار می‌دهیم.

7. فهریه اوجن (Fahriye Evcen)

تعداد فالوور: 8.9 میلیون نفر

فهریه اوجن (Fahriye Evcen)
رده هفتم فهرست رکورد فالوور اینستاگرام در ترکیه

علی‌رغم اینکه اوجن جایگاهی بالاتر از رده 7ام فهرست را تصاحب نخواهد کرد، اما او را می‌توان بزرگترین ستاره اینستاگرام ترکیه لقب داد. برخی رسانه‌های ترکیه‌ای از او تحت عنوان مشهورترین سلبریتی این کشور یاد می‌کنند. او زمانی توانست رکورد بیشترین لایک اینستاگرام را نیز از آن خود کند و حالا آن پست کماکان در میان 20 پست برتر از این جهت قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

اکانت این ستاره ترک بر روی زندگی شخصی و کاری وی متمرکز شده و مملو از تصاویر فرزندش و شریک زندگی‌اش است. او با یکی از محبوب‌ترین ستاره های مرد ترک، بوراک اوزچیویت ازدواج کرده است. همچنین توجه داشته باشید که آنها منتظر تولد فرزند دخترشان هستند. این ستاره تاکنون بیش از 8.9 میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد و به همین دلیل در رده 7ام جای می‌گیرد.

6. مورات بوز (Murat Boz)

تعداد فالوور: 9.9 میلیون نفر

مورات بوز (Murat Boz)
رده ششم فهرست رکورد فالوور اینستاگرام در ترکیه

یکی از ثابت شده ترین قوانین در اینستاگرام ترکیه برای لایک گرفتن پست‌ها حضور مورات بوز، بازیگر و موزیسین مشهور است. اکانت او مملو از سلفی های معمول پاپ استار هاست. به علاوه تصاویری از رویدادها و دوستانش نیز دیده می‌شود. همچنین برخی پست‌ها با موضوع سیاست روز ترکیه نیز در صفحه او دیده می‌شود.

مورات بوز تقریبا 10 میلیون نفر فالوور دارد و از این حیث در رده 6ام فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام ترکیه قرار می‌گیرد.

5. حدیثه (Hadise)

تعداد فالوور: 10.3 میلیون نفر

حدیثه (Hadise)
رده پنجم بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

خوب، وارد پنج تای پایانی شدیم. جایگاه پنجم به حدیثه، خواننده محبوب ترکیه، تعلق دارد. وقتی صحبت از او می‌شود نمی‌توان از زیبایی سخن نراند. به طور غیرقابل انکاری او یکی از مشهورترین ستارگان در ترکیه به شمار می‌رود. صفحه اینستاگرام این خواننده نیز همین موضوع را ثابت کرده است.

حدیثه تاکنون بیش از 10.3 میلیون نفر را به عنوان دنبال کننده صفحه خود دیده است و حالا نام خود را در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه در رده 5ام خواهد دید.

4. هانده ارچل (Hande Erçel)

تعداد فالوور: 11.1 میلیون نفر

هانده ارچل (Hande Erçel)
رده چهارم بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

هانده ارچل یکی دیگر از سلبریتی‌های محبوب ترکیه است که نامش در این فهرست می‌آید. کارنامه کاری این بازیگر و مدل زیبا از یک مسابقه زیبایی آغاز می‌شود. پس از پیروزی در آن رقابت، مخاطبات ترکی و بین‌المللی به وفور نام وی را در رسانه‌ها می‌شنیدند. او این روزها خود را برای حضور در یک سریال تلویزیونی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارچل به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه‌ای با بیش از 11 میلیون نفر فالوور در رده چهارم فهرست بیشترین فالوور بازیگران ترکیه قرار می‌گیرد.

3. بوراک اوزدمیر (Burak Özdemir)

تعداد فالوور: 12 میلیون نفر

بوراک اوزدمیر (Burak Özdemir)
رده سوم بیشترین فالوور اینستاگرام ترکیه

با استعدادی خارق‌العاده در آشپزی و ویدئوهایی نامتعارف و بامزه در مورد غذاها که عمده آنها در مورد غذاهای سنتی این کشور است، بوراک ازدمیر بی چون و چرا یکی از پدیده‌های اینستاگرام به شمار می‌رود. او توانسته با ویدئوهای خود بیشتر از بسیاری از خواننده‌ها و بازیگران ترکی توجه ها را به سمت خود معطوف کند.

اوزدمیر که یکی از مطرح‌ترین آشپزهای ترکیه به شمار می‌رود، با شیوه خاص خندیدن‌اش توانسته بیش از 12 میلیون مخاطب خود را سرگرم کند. او در رده سوم بیشترین فالوور در اینستاگرام ترکیه جای می‌گیرد.

2. بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)

تعداد فالوور: 13.5 میلیون نفر

بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)
رده دوم بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

بالاتر نیز به او اشاره کردیم. بوراک اوزچیویت یکی از خوش تیپ ترین مردان ترکیه به شمار می‌رود و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. عمده موفقیت او در ابتدا به عنوان مدل بوده است. او در رقابت‌های زیبایی بسیاری در ترکیه و جهان شرکت کرده و عنوان به دست آورده است. او بعدها در چندین پروژه سریال تلویزیونی نیز شرکت کرد و نام خود را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

بوراک اوزچیویت پیشتر در رده نخست فهرست بیشترین فالوور در اینستاگرام ترکیه قرار داشت ولی این عنوان را از دست داد. با این وجود او همچنان مشهورترین بازیگر در اینستاگرام ترکی است.

1. نصرت گوکچه (Nusret Gökçe)

تعداد فالوور: 23.8 میلیون نفر

نصرت گوکچه (Nusret Gökçe)
رده اول بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

و اما رده آخر که خیلی منتظرش بودید. نصرت گوکچه که تحت عنوان Salt Bae نیز از او اسم برده می‌شود، قصاب، رستوران دار و آشپز ترکیه‌ای است. از آنجا که او شهرتی بین‌المللی دارد، کنجکاوی‌های فزاینده‌ای نیز در مورد به چشم می‌خورد. او زندگی سخته داشته ولی حالا به عنوان یکی پدیده در جهان شناخته می‌شود.

او از طریق یک سری ویدئو وایرال اینترنتی در ژانویه 2017 مطرح شد که آداب برش گوشت و نمک پاشیدن‌اش برای بسیاری مطبوع بود.  او در 7 ژانویه 2017 یک ویدئو تحت عنوان «Ottoman Steak» در صفحه توئیتر رستورانش بارگزاری کرد که بعدتر در اینستاگرام بیش از 10 میلیون بار دیده شد و لقب Salt Bae را نیز به همین دلیل دریافت کرد؛ به دلیل شیوه خاص نمک پاشیدنش.

به دلیل وایرال شدن این دست ویدئوها به شهرتی جهانی دست یافت و حالا بسیاری از سلبریتی‌ها و حتی سیاستمداران نیز برای صرف غذا به رستوران او می‌آیند. او که تاکنون بیش از 23.8 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد با اختلاف قابل توجه‌ای در صدر فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: doyouknowturkey

نظر شما در خصوص بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه چیست؟ آیا افراد سرشناس دیگری را در این کشور می‌شناسید. نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حداقل سایتاتونو بروز کنین هاندهه الان 31.4 میلیون فالور داره نصرت هم 46 میلیون

    پاسخ