;
coinex

هشدار اپل: برنامه‌های قدیمی از اپ استور حذف می‌شوند

اپل به‌تازگی درباره حذف برنامه های قدیمی از اپ استور هشدار داده است. طبق این هشدار، برنامه‌هایی که دو سال پیش توسعه یافته‌ و به روزرسانی نشده‌اند، حذف خواهند شد. قبل از حذف، اپل در مورد به روزرسانی برنامه‌ها برای توسعه‌دهندگان، هشدار ارسال می‌کند.

توسعه دهنده بازی، رابرت کامو از بازی‌های Protopop، چند روز پیش در حساب توییتر خود نوشت که از اپل اعلانی دریافت کرده است. در این اعلان اپل به او هشدار داده شده بود که بازی رایگان موتیوتو از اپ استور حذف شده ‌است، زیرا بیش از دو سال قدمت دارد. کامو نوشت که این هشدار بخشی از برنامه جدید اپل است و افزود: «این موضوع جالب نیست، زیرا بازی‌های انحصاری از سال 2000 هنوز هم برای فروش در دسترس هستند.» با این خبر همراه ما باشید.

حذف برنامه های قدیمی از اپ استور

اپلیکیشن‌های قدیمی در فروشگاه اپ استور، 30 روز زمان دارند تا به‌روزرسانی شوند، در غیر این صورت حذف خواهند شد. بنیانگذار فلیکس تایپ، «Kosta Eleftheriou»، منتقد شدید فروشگاه اپل، گفت: «در عین حال، برخی از اپلیکیشن‌های اپل وجود دارند که برای مدت طولانی‌تری به روزرسانی نشده‌اند.»

حدف برنامه های قدیمی از اپ استور

ممکن است به یاد داشته باشید که الفتریو (Eleftheriou)، علیه شرکت اپل شکایت کرده است. الفتریو اظهار کرد که اپلیکیشن‌های رقیب از تبلیغات و نظرات جعلی برای رتبه‌بندی‌های Apple استفاده می‌کنند. این توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که سرعت عمل اپل در تشخیص و رفع این مشکل کافی نبوده است.

این توسعه‌دهنده توضیح داد که اپل از او درخواست کرده که Flick Type را به QWERTY بومی اپل واچ تبدیل کنند،‌ اما الفتریو این درخواست را رد کرده است. او ادعا می‌کند که اپل بعد از ردِ این درخواست، برنامه کاربردی او را از فروشگاه اپ استور حذف کرد و نسخه‌های دیگر فلیکتیپ را نیز در اپ استور منتشر نکرد.

اعلان بهبود نرم‌افزار در اپ استور

در پیام اپل به توسعه‌دهندگان، با عنوان «اعلان بهبود نرم‌افزار»، آمده شده است که اپلیکیشن‌هایی که در مدت‌زمان قابل‌توجهی به روز نشده‌اند، حذف خواهند شد و توسعه‌دهندگان، تنها 30 روز برای به روزرسانی آن‌ها فرصت خواهند داشت. اپل اضافه می‌کند: «شما می‌توانید با ارسال یک به‌روزرسانی در عرض 30 روز، اپلیکیشن را در دسترس کاربران جدید قرار دهید.» اگر هیچ به‌روزرسانی در 30 روز ارائه نشود، اپلیکیشن از فروشگاه حذف خواهد شد.»

اعلان بهبود نرم‌افزار در اپ استور

اپلیکیشن‌های قدیمی از اپ استور حذف خواهند شد؛ اما از گوشی‌های آیفون و آیپد حذف نمی‌شوند. الفیتریو می‌‌گوید که کارِ اپل در مورد این پاکسازی عادلانه نیست، زیرا برنامه‌ای که در بازه زمانی خاصی محبوب بود، حتی با وجود عدم به روزرسانی، از سال 2015 حذف نشده است.

 

اپل صفحه‌ای با عنوان «توسعه فروشگاه نرم‌افزار» دارد که می‌گوید: «برای آسان‌تر پیدا کردن اپلیکیشن‌های عالی متناسب با نیاز کاربران، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که برنامه‌های موجود در اپ استور به‌روز هستند. ما در حال اجرای یک روند مداوم ارزیابی برنامه‌ها هستیم، برنامه‌هایی را حذف می‌کنیم که دیگر در نظر گرفته نشده‌اند، از دستورالعمل‌های بررسی کنونی پیروی نمی‌کنند، یا منسوخ شده‌اند.»

توضیحات اپل در مورد حذف نرم افزار

اپل در صفحه‌ «توسعه فروشگاه نرم‌افزار» توضیح می‌دهد که اگر برنامه شما حذف شود، توسعه‌دهنده دیگری مجاز به استفاده از نام برنامه  شما نخواهد بود. همچنین اپل برای جلوگیری از حذف برنامه‌های کاربردی به توسعه‌دهندگان توصیه می‌کند: «مشکلات را برطرف کنید، اپلیکیشن‌های خود را به‌طور منظم آپدیت کنید تا باگ آنها برطرف شود، محتوای جدیدی ارائه دهید، خدمات بیشتری اضافه کنید یا بهینه‌سازی‌های دیگری انجام دهید. اگر اپلیکیشن‌های خود را آپدیت نمی‌کنید، آنها را از اپ استور حذف کنید.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حذف برنامه های قدیمی از اپ استور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شرافت را مقدم دانستن کار هرکسی نیست
    درود بر همه شیرزن های وطنم از جمله بانو المیرا شریفی مقدم و همه شرافت مقدم های این سرزمین ناکوک

    پاسخ