;
coinex

ببینید: تیزر جدید فینال جوکر از مهمانان برنامه رونمایی می‌کند

تیزر جدید فینال جوکر مهمانان این رئالیتی‌شو را معرفی می‌کند. در فینال جوکر، به جای گروه هشت نفره یک گروه نه نفره حاضر شده است. پس از منتشر شدن پوستر فصل ششم رئالیتی‌‌شو جوکر، حال تیزر جدیدی از فینال این برنامه منتشر شده است که مهمانان این فصل را معرفی می‌کند. در ادامه‌ی این مطلب به جزئیات بیش‌تر فصل ششم این برنامه، خواهیم پرداخت؛ پس با تکراتو همراه باشید.

تیزر جدید فینال جوکر منتشر شد

با توجه به تیزر منتشر شده باید بگوییم که تعداد مهمانان این فصل جوکر برخلاف فصل‌های پیش، به 9 نفر می‌رسد و این نه نفر، شامل مهمانانی می‌شوند که در فصل‌های پیش نفر اول شدند یا اینکه در بین افراد بامزه‌تر بودند. درواقع افرادی که در فصل‌های قبل، نسبت به بقیه کمتر خندیده‌اند یا بیش‌تر هم‌گروهی‌های خود را خندانده‌اند، به فصل ششم این برنامه راه پیدا کرده‌اند.

تیزر جدید فینال جوکر

گفتنیست که در فصل اول این برنامه، سهیل مستجابیان و هومن حاجی عبد اللهی، هردو نفرات برتر این فصل شدند و در فصل دوم نیز شهرام قائدی و هومن برق نورد به طور مشترک برنده شدند. در فصل سوم تا پنجم نیز به ترتیب علیرضا استادی، یوسف صیادی و سیروس میمنت موفق به کسب مقام اول در این رئالیتی شو شدند. افراد نام برده شده، تنها نفرات برتر پنج فصل پیشین هستند؛ باقی افراد از بین بامزه‌ترین‌ها انتخاب شده‌اند. همچنین در این فصل تغییر جزئی‌ای در قوانین این بازی اعمال شده است که بر اساس این تغییر، یکی از افراد گروه به شکل قرعه‌کشی، صاحب کارتی به نام کارت جوکر می‌شود که با وجود این کارت، در طول مسابقه اجازه خندیدن دارد.

هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی، عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی‌جم مهمانان فصل ششم جوکر با اجرای سیامک انصاری خواهند بود. همچنین فصل ششم جوکر، این هفته استثنا به علت احترام به شب‌های قدر، در چهارشنبه ساعت هشت صبح، منتشر خواهد شد؛ اما از هفته‌های بعد به روال عادی بر می‌گردد.

جوکر که به معنای لطیفه‌گو است، با کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری، در استودیو «عصر جدید»، تولید شده است که از طریق پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما نسبت به مهمانان انتخابی برای فصل ششم، چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر