;
coinex

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ سروش صحت؛ نخستین خبرهای غیررسمی اما موثق!

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ به‌تازگی و به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در حال ساخت است. این مجموعه در سکوت کامل خبری تهیه می‌شود. به همین دلیل، اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد و خبر یا عکسی در مورد این سریال به طور رسمی منتشر نشده است.

پیش از این، نام این سریال «عتیقه» بود و در اصل با این همین اسم هم پروانه ساخت را از سازمان سینمایی دریافت کرد. اسم این سریال در حال حاضر به « مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ » تغییر کرده است؛ اما شنیده‌ها خبر از این می‌دهند که احتمالاً باز هم تغییر نام برای این مجموعه صورت بگیرد. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ بیشتر بدانیم.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

محمدرضا تخت‌کشیان از تهیه کنندگان پرکار این روزهای نمایش خانگی است که از کارهای پرطرفدار اخیر او می‌توان به «زخم کاری» اشاره کرد. همچنین سریال‌ در حال پخش دیگر این تهیه کننده، «روز بلوا» است که از پلتفرم نماوا در حال پخش است. سریال جدیدی که این تهیه‌کننده با آقای سروش صحت شروع کرد، همان حال و هوای کارهای پیشین او را دارد که حاصل فیلم‌نامه مشترکی با آقای ایمان صفایی است.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

از جزئیات اسامی بازیگران این مجموعه اطلاعات دقیقی منتشر نشده؛ با این وجود، طبق اخبار غیر رسمی ولی موثق، بازیگران اصلی این سریال، علی مصفا، کاظم سیاحی، وحید آقاپور و قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید خواهند بود و در ادامه نیز آقایان پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا به این مجموعه اضافه شدند.

اولین تجربه سروش صحت در کارگردانی با فیلم سینمایی «جهان با من برقص» شروع شد. نخستین همکاری پژمان جمشیدی با سروش صحت از فیلم «پژمان» آغاز شد، از همین فیلم بود که پژمان جمشیدی کار خود را به صورت حرفه‌ای شروع کرد و به شهرت رسید و بعد از آن نیز در فیلم «جهان با من برقص» با صحت همکاری داشت.

محبوبیت هوتن شکیبا نیز با فیلم «لیسانسه‌ها» آغاز شد که این مجموعه نیز به کارگردانی آقای سروش صحت پخش شد. اکنون این دو بازیگر در سریال جدید سروش صحت باهم همکاری می‌کنند.

مجموعه مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ به کارگردانی سروش صحت از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به صورت همزمان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر