;
coinex

بازی Dreamlight Valley ؛ شبیه‌ساز زندگی به همراه شخصیت های دیزنی

بازی Disney Dreamlight Valley یک عنوان ماجراجویی شبیه‌ساز زندگی کاملاً جدید است که توسط شرکت Gameloft در حال توسعه قرار دارد. با تکراتو همراه باشید.

Disney Dreamlight Valley این شانس را به بازیکنان می‌دهد که در کنار شخصیت‌های نمادین و دوست داشتنی دیزنی و پیکسار زندگی جادویی را تجربه کنند.

در دنیای رویایی Dreamlight Valley، بازیکنان برای بازگرداندن دهکده‌ای که روزگاری در آرامش بوده و مردمان آن به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند و اکنون آن دهکده تبدیل به مکانی متروکه شده، راه طول و دارزی را در پیش خواهند گرفت. در این بازی شما باید رازهای اسرارآمیزی که شما را به این دنیای جدید و البته تاریک سوق داده است، کشف کنید و قلمروهای متنوعی را با الهام از دنیای کلاسیک دیزنی و پیکسار فتح کنید. در این بین نیز باید به ساکنان این شهر مرده کمک کنید تا خاطرات از دست رفته خود را به‌دلیل حادثه‌ای به‌نام The Forgetting که پیش‌تر رخ داده است، به‌یاد آورند. در طول تلاش خود برای نجات دره دریم لایت، با شخصیت‌های دوست داشتنی از میکی و دوستان گرفته تا Frozen دیزنی، پری دریایی کوچولو، موانا، داستان اسباب بازی‌های دیزنی و پیکسار و Wall-E ملاقات خواهید کرد و با آن‌ها پیوند دوستی خواهید بست.

عنوان Dreamlight Valley از کمپین گسترده، جذاب و داستان محوری ساخته شده که خالق آن یعنی کمپانی Gameloft از به‌وجود آوردن آن بسیار خرسند است. شخصیت‌های دوست داشتنی دیزنی و پیکسار که در طول بازی ملاقات می‌کنید، قوس‌های داستانی منحصر به‌فرد و اهداف دوستی مختص به‌خود را دارند. برای دوست شدن با این کاراکترهای جذاب می‌توانید از طریق کاوش در بازی، هدیه دادن به آن‌ها و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده که در این دنیای خارق العاده گنجانده شده، به هدف خود نزدیک شوید.

بازی Dreamlight Valley رویایی خواهد بود

در این بازی، روزهای شما پر است از تهیه دسرهای لذیذ در رستوران دهکده، در کنار رمی (Remy) از دیزنی و موش سرآشپز پیکسار یعنی Ratatouille ، و همچنین سبزیجاتی که از باغچه Wall-E کاشته و برداشت کرده‌اید. همانطور که به دوستان جدید خود کمک می‌کنید، به تدریج شروع به از بین بردن گیاهان عجیبی تحت عنوان Night thorns که توسط حادثه‌ The Forgetting رخ داده است، در اطراف دره دریم لایت خواهید کرد. شما با قدرت جادویی خاص خود برای نجات دادن مناطق گرفته شده تلاش زیادی خواهید کرد تا در نتیجه آن‌ها را از شر این موجودات خبیث پاک کرده و با شخصیت‌های جدیدی که در ادامه برای  شما باز می‌شوند، آشنا شوید.

بازی Dreamlight Valley معرفی شد؛ شبیه‌ساز زندگی به همراه شخصیت های دیزنی

در Dreamlight Valley همه‌چیز از قبیل کاراکترها تا حتی خود دره دریم لایت قابلیت شخصی‌سازی خواهد داشت. صدها لباس‌ از لباس‌های مجلسی الهام گرفته شده از شاهزاده خانم دیزنی، لباس‌های خیابانی آراسته شده با میکی موس برای شما در دسترس خواهد بود. حتی می‌توانید مقداری خلاقیت به‌خرج داده و لباس‌های گوناگونی از جمله تی‌شرت، کلاه و موارد دیگر را خودتان در این بازی طراحی کنید. همه این موارد برای متنوع کردن این عنوان طراحی شده‌اند تا بازیکن خسته نشده و حق انتخاب گسترده‌ای داشته باشد. در کنار شخصی‌سازی کاراکتر خود نیز می‌توانید با انواع و اقسام وسایل‌های دکوری مانند طرح‌های آشپزخانه آنتیک که از انیمیشن Frozen الهام گرفته شده‌اند، خانه خود را شخصی سازی کنید و در این حین قفل آیتم‌های جدید را هم باز کنید و با همسایگان خود دوستی شیرینی را ایجاد کنید.

کمپانی گیم‌لافت وعده داده است تا با محتوای متعدد از جمله فعالیت‌هایی که همزمان با فیلم‌ها و رویدادهای جدید دیزنی و پیکسار برگزار می‌شوند، دره دریم لایت را به‌روزرسانی کند. Disney Dreamlight Valley در تابستان امسال برای بازیکنان پلتفرم PS5 و PS4 که Founder’s Pack این عنوان را قبل از عرضه رسمی آن در سال 2023 خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که به دسترسی زودهنگام دست پیدا کنند، اولین کسانی خواهند بود که دره دریم لایت را کشف می‌کنند و جوایز انحصاری دریافت خواهند کرد. این جوایز پس از عرضه رسمی بازی در سال آینده نیز برایشان حفظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شما درمورد بازی جدید کمپانی گیم‌لافت که عناوین تحسین شده‌ای نظیر مجموعه آسفالت را در پرونده کاری خود دارد، چه فکری می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: playstationblog

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر