coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ [+عکس در کنسرت خواننده پاپ]

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ اخیرا خبرهایی در مورد ممنوع‌الکار شدن خانم المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر به گوش می‌رسد. آیا این موضوع صحت دارد؟ با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را مطالعه کنیم.

از ممنوع الکار شدن افراد صدا و سیما همه روزه، خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. بعد از خبر ممنون التصویر شدن سروش صحت، این بار نوبت المیرا شریفی گوینده شبکه خبر رسیده است. این مجری به صورت علنی، ممنوع التصویر شدن خود را تایید نکرد ولی با انتشار توییتی یک مهر تایید بر این خبر زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

اولین بار محمد زارعی خبرنگار حوزه ورزش در توئیت خود، خبر ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی را در قالب انتشار یک توییت، مطرح کرد. توییت محمد زارعی اینگونه بود: «مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.»

فروردین ماه سال 1401، با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان سرزمین‌مان رخ داده بود، این مجری توانمند در حساب شخصی خود توییتی منتشر کرد و گفت: «یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!»

از این توییت زمان زیادی نگذشت و خبر ممنوع التصویری وی در شبکه‌های اجتماعی به گوش همه رسید. در پی انتشار این خبر از سازمان مربوطه، وی هم‌چنان ساکت نماند و به این خبر واکنش نشان داد و این خبر را به نوعی با توئیت جدید خود تایید کرد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

تایید ممنوع‌الکار شدن توسط المیرا شریفی مقدم؟

در پاسخ به این خبر، المیرا شریفی گفت:

ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.

در حقیقت، المیرا شریفی مجری با استعداد کشور به صورت غیرمستقیم، بر ماجرای ممنوع الکاری خود و به کنار گذاشته شدن توسط سازمان صدا و سیما مهر تایید زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

او علاوه بر گویندگی در بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر، اجرای برنامه صبحگاهی «چاپ اول» که این برنامه هم از شبکه خبر پخش می‌شد را نیز بر عهده داشت که پخش این برنامه هم از 17 فروردین 1400 متوقف شد!

المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

عکس المیرا شریفی مقدم در کنسرت بابک جهانبخش

شریفی در صفحه اینستاگرام خود پیشتر عکسی از حضورش در کنسرت بابک جهانبخش منتشر کرده بود:

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (156 نظر)

    سلام. مجری گری، بازیگری، و …. ارث پدری نیست که تا ابد برای کسی بماند. حریم را باید بدانند و حفظ کنن.
    در مهارت ایشان شکی نیست. اما تقریبا ۲۴ ساعته اخیرا در شبکه خبر، حضور داشتن.

    به اندازه کافی از حقوق های نجومی سیما، بهره مند شدن و در بهترین نقطه ی این شهر سکونت دارن.

    نگران ایشان و خانواده محترم شان نباشید.

    جوان با استعداد، خیلی خیلی داریم. اجازه بدید اون ها هم فیضی ببرن.

    پاینده باشید.

    پاسخ

    به نام خدای حق و دانایی

    سلام و درود بر خانم شریفی مقدم عزیز، این شیر زن انقلابی و مردمی!
    پیوسته سلامت و موفق و پایدار و سربلند باشید!

    پاسخ

    حرف حق تلخه ولی بهتر بود تحمل میکردند وچیزی نمی گفتند

    پاسخ

    اندازه خودش از ص و س خورده

    پاسخ

    بقول ابوعلی سینا
    بقومی گرفتار شده ایم که فکر می کنند خداوند بجز آنها کسی را هدایت نکرده است. البته ابوعلی سینا دشمنانش حداقل حرام خور اختلاس گر و غارتگر بیت المال نبودند

    پاسخ

    هم به نعل زد هم به میخ فکر نمیکرد اینجوری شوتش کنن بیرون

    پاسخ

    سلام خانم شریفی مقدم بانوی شجاع و خبرنگار و گوینده توانایی هستند ولی همون طور که ایشون با صراحت از مسئولین نمایندگان مجلس وزرا ودیگران انتقاد می کنند و حتی ایراد می گیرند باید مواظب گفتار و رفتار خودشون باشند با توجه به جایگاهی که در رسانه دارند و اینکه حرفهای هر یک از گویندگان خبر تا حد موضع رسمی مانور داده میشه پس باید خیلی مراقب باشند متاسفانه توییتشون در مورد ورزشگاه مشهد غیر کارشناسی به دور از اقتدار ملی و دشمن شاد کن بود ما انتظار بی بصیرتی از چنین توانمندانی نداریم
    پوست خربزه رو کی انداخت زیر پاتون؟

    پاسخ

    ازصداسیماخواهش میکنم والتماس میکنم خانم مجری رابه صداسیمابرگردانیدخدائیش بهترین مجری تلوزیون ایشون هستن نه کسی دیگه،من الله التوفیق

    پاسخ

    این مختص این خانم نمیشه هرکسی توی این کشور بخواد از حق حقوق مردم دفاع کنه همین جوری میشه، این کشور کسانی میتونن سرکار بمونن که خوب بلد باشن چاپلوسی وپاچه خواری کنند!

    پاسخ

    صدا و سیما با این کارش ،به سمت سرازیری،از دست دادن مخاطبین خواهد شد،که تا این لحظه این اتفاق رویت و قابل مشاهده هستش.فقط سالیانه 3/500/000/000 میلیارد بودجه از بیت المال دریافت می‌کنه.
    تا کی باید به سبک امنیتی و اطلاعاتی ،و دروغ به مردم گزارش بدند

    پاسخ

    چقدر آزادی بیان داریم

    پاسخ

    المیرا هم رفت دنبال ربنای شجریان برای همین نیستش.

    پاسخ

    واقعا تاسف به حال مملکتی که تا یه نفر حرف میزنه ممنوع الکار میشه آخه به چه جرمی به جرم حق گویی واقعااااااا زشته تو این مملکت نمیشه یه حرف سازنده زد چون عواقب بعدش میشه خانه نشینی نه درسته نه انسانی این نظام تا کی میخواد مخالفینش و سرکوب کنه تا کجا …..

    پاسخ

    یعنی بنظرجنابعالی فوتبال ازآزادی بیان ونادیده گرفتن زنان ایرانی مهمتره؟

    پاسخ

    اگر صدا و سیما طی این سالها ، یک حرکت درست انجام داده باشد، همین یک کار است.خانم شریفی بهتر است با این همه عشوه گری ، بروند هنرپبشه شوند.خبر گفتن ، به این حد عشوه گری در کلام نیاز ندارد. من شخصا حالم از صحبت کردن ایشان بهم میخورد.

    پاسخ

    تودیگه چه قدر آدم کثیفی هستی؟

    پاسخ

    حسادت بیدااااد میکنه

    پاسخ

    سلام . اتفاقا اگر واکنشی نشان داده نمی شد ، آزاد اندیشی را به نمایش در می آورد . در هر صورت با گفتگو می شود رفع مشکل کرد تا به خدمتش ادامه دهد .

    پاسخ

    کمی بینش تون رو زیاد کنید
    این مجری فقط داره برای خودش جذابیت درست میکنه و گرنه درد مردم براش بهانه هست چرا در دولت قبلی انقدر طرف مردم نبود و الان یهو یاد مردم افتاده …
    این فقط میخواد براش تو شبکه های معاند جایی باز کنند و گرنه به تو چه چنین توییتی میزنی و فیفا رو تحریک میکنی تو یه مجری بی سواد بیشتر نیستی و پاش رو از گلیمش بیشتر دراز کرده
    یادمه همین خانم که انقدر قهرمانش کردن مخالف شدید افزایش یارانه های مردم بود و میگفت رشد نقدینگی میاره ، اینهمه دزدی و فساد افزایش نقدینگی اورده یک باز هم برای جیب مردم نقدینگی بره بالا مشکلی هست ؟
    خودش و شوهرش حقوق نجومی میگیرن و شبکه ۶ رو گرفتن بعد برای دوزار یارانه مردم مخالفت میکنه
    دوستان انقدر ساده نباشید

    پاسخ

    المیرا شریفی اتفاقا خیلی ادم بی شعوریه .توی یه برنامه با شوهرش دعوتش کردن.تلویزیون انقدر از بالا به شوهرش نگاه میکردکم مونده بود بزنه تو دهنش .انگار که کیه حالا خوبه چندتا خبر میخونه. این حرمت شوهرش که خانوادشه نگه نداشت . تا برسه به مملکت .هرکی مخالف حرف منه یا ضر مفت بزنه بنظرم لنگه همینه

    پاسخ

    از دوران دانشگاه و اوایل استخدامش میشناسمش،یه آب زیر کاه یه لنگه ندارن!یه مدتی هست عمدا این حرفارو میزنه که انور اچآبی ها مشتریش بشن

    پاسخ

    تو برو اولش یاد بگیر حرف بزنی بعدش تازه میتونی در حد خبر خواندن پیش بری

    پاسخ

    دقیقا موافقم حرف شما هستم این حرفها و ژست های پوپولیستی رو گرفته تا مردم ساده رو گول بزنه
    به خدا درد دلش مردم نیست ، تو دولت قبلی از این وراژی ها نمیکرد حالا برای ملت شده کاسه داغتر از اش
    فقط قصدش اینه که تو شبکه های ماهواره ایی جذبش کنند
    چند بار حرفهای به اصطلاح اقتصادیش رو گوش کردم و فهمیدم این بشر اصلا سواد اقتصادی نداره ، هر بار هم یک کارشناس اقتصادی گیرش میندازه میزنه جاده خاکی
    این دردش چیز دیگه هست که اخیرا زیاد اظهار فضل میکنه و زودی زدن تو پرش حالا شده طرفدار مردم

    پاسخ

    ای ول دمت گرم با این تحلیلت

    پاسخ

    خانم المیرا شریفی، با درایت و شجاعتی قابل وصفی که دارد، چه مستقیم و چه غیر مستقیم اعتراضات مردمی و جامعه را در زمانهای مختلف و مراحل مختلف برای دفاع از حقوق مردمی و ایرانیان و هموطنان اعلام و سووال و مطرح کرده است. او بتنهایی حق خود را ادا کرده است. آیا بهتر نیست بجای کش دادن و قصه سازی خیلی صریح مرجعی و یا همان صدا و سیما پایان به این داستان دهد. اگر شایعه است روشن شود و اگر حقیقت تلخ آن درست است همین مردم ،حداقل تمامی کارمندان صدا و سیما ذره ای شجاعت بخرج دهند/ دهیم و حداقل با طوماری خواهان حقوق او که حقوق ملی ما هم هست به عرصه کاری برگردد؟
    خانمی درود برتو…..

    پاسخ

    خانم شریفی یکی از شجاعترین مجریان سیما بود ودغدغه مردم را داشت ،صداوسیما شده ارث پدری یک عده ادم بیسواد هرکسی که طرز تفکرش با این افراد ضدمردم یکی نباشد به هربهانه ای اورا ممنوع الکار میکنند افرادی که در بین مردم بیشترین طرفدار را دارند مانند خانم شریفی ،اقایان فردوسی‌پور ،سروش صحت ودیگران

    پاسخ

    چی نظربدیم وقتی چماق برداشتن تایکی حرف حق زدقلع قمش کنن هنرمندهامون ازاین بی بهره نیست حرفم باالمیراشریفی هست ناراحت نباشیدظلم پایدارنیست اخرش اتشی که ۴۳سال زیرخاکسترکردن شعله ورمیشه شماهم به حمایت ازمظلوم ادامه بدیدامثال شماکم نیستن مردم ایران به کمک شمااحتیاج دارن حرفم باصداوسیمامردم ایران شاه به اون عظمتش رابیرون کردن بقیشوخودتان حدس بزنید

    پاسخ

    صدا و سیمای میلی اگر غیر از ممنوع الکار کردن مجریان مورد وثوق مردم کار دیگری کرد آن وقت باید تعجب کرد!!!!
    عادل فردوسی پور، سروش صحت، خانم شریفی مقدم، نفرات بعدی چه اشخاصی باشند ، خدا داند و بس.

    پاسخ

    دمش گرم کم کم باید همه کارکنان صدا سیما رو ممنوع تصویر کنن جاشون ربات سخن گو استخدام کنن. فلش بزارن توش برامون اخبار دلخواهشو ن رو بگه.

    پاسخ

    امیدوارم یک دوست واسه خودمون نگه داشته باشیم دلسوز بودن نشانه دشمنی نیست

    پاسخ

    ایشان یک شیرزن به تمام معنا هستند
    ایشان با این همه سطح سوادی که دارند به قول دوست عزیزمان که در کامنتا پیام گذاشتن شبکه های خارجی الان دارن جورشو میکشن
    بعدشم ایشون این همه سال داره تو صدا و سیما کار میکنه یعنی تا حالا فرصت نداشته بره تو کانال های ماهواره ای یا شبکه های خارجی کار کنه؟؟؟
    خانم شریفی مقدم انشاالاه که خداوند همیشه پشت و پناهتون باشه امیدوارم همیشه از همین حرف های درست و عالی استفلده کنید
    به امید روزی که دموکراسی به معنای واقعیش در کشور اجرا بشه

    پاسخ

    الان هزارسال هست توصداوسیماست.
    خیلی تکراری بود.

    پاسخ

    معلومه تنوع طلبی،

    پاسخ

    حرف حق مثل ته خیار تلخه، واقعاً وقتی نمیتونن یه بلیت فروشی رو اداره کنند چطور میتوند یه مملکت رو اداره کنند

    پاسخ

    دمت گرم واقعا همین

    پاسخ

    شنونده باید عاقل باشه طرف واضح گفته مرخصی گرفتم دکتری بخونم
    چ تحلیل آبدوغ خیاری ارائه می دهید

    پاسخ

    الان تو عاقل مایی

    پاسخ

    فقط شما واقگرایید اینا هیچ وقت کاسه لیسشون و ممنوع الکارنمیکنن

    پاسخ

    اگر دوباره برگردد بهتره وضرر وعواقبش برای صدا سیما کمتره خدا کنه فقط فرار نکنه برود خارج از کشور چون اون موقع دیگه نمیشه جمعش کرد بهتره که بیاد

    پاسخ