coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ [+عکس در کنسرت خواننده پاپ]

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ اخیرا خبرهایی در مورد ممنوع‌الکار شدن خانم المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر به گوش می‌رسد. آیا این موضوع صحت دارد؟ با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را مطالعه کنیم.

از ممنوع الکار شدن افراد صدا و سیما همه روزه، خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد. بعد از خبر ممنون التصویر شدن سروش صحت، این بار نوبت المیرا شریفی گوینده شبکه خبر رسیده است. این مجری به صورت علنی، ممنوع التصویر شدن خود را تایید نکرد ولی با انتشار توییتی یک مهر تایید بر این خبر زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

اولین بار محمد زارعی خبرنگار حوزه ورزش در توئیت خود، خبر ممنوع التصویر شدن المیرا شریفی را در قالب انتشار یک توییت، مطرح کرد. توییت محمد زارعی اینگونه بود: «مهم و فوری؛ المیرا شریفی، گوینده اخبار شبکه‌خبر به خاطر توییت در مورد اتفاقاتی که برای بانوان کشورمان در جریان بازی تیم‌ملی با لبنان افتاد، ممنوع‌الکار شد. خانم شریفی از مجریان شجاع صداوسیما بودند که در گذشته هم در مورد مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم واکنش‌های محکمی داشتند.»

فروردین ماه سال 1401، با توجه به اتفاقاتی که در حاشیه بازی ایران و لبنان در شهر مشهد برای بانوان سرزمین‌مان رخ داده بود، این مجری توانمند در حساب شخصی خود توییتی منتشر کرد و گفت: «یک بلیت فروشی ساده را بلد نیستند انجام بدهند چه برسد به حل مشکلات کلان اقتصادی!»

از این توییت زمان زیادی نگذشت و خبر ممنوع التصویری وی در شبکه‌های اجتماعی به گوش همه رسید. در پی انتشار این خبر از سازمان مربوطه، وی هم‌چنان ساکت نماند و به این خبر واکنش نشان داد و این خبر را به نوعی با توئیت جدید خود تایید کرد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

تایید ممنوع‌الکار شدن توسط المیرا شریفی مقدم؟

در پاسخ به این خبر، المیرا شریفی گفت:

ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.

در حقیقت، المیرا شریفی مجری با استعداد کشور به صورت غیرمستقیم، بر ماجرای ممنوع الکاری خود و به کنار گذاشته شدن توسط سازمان صدا و سیما مهر تایید زد.

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟

او علاوه بر گویندگی در بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر، اجرای برنامه صبحگاهی «چاپ اول» که این برنامه هم از شبکه خبر پخش می‌شد را نیز بر عهده داشت که پخش این برنامه هم از 17 فروردین 1400 متوقف شد!

المیرا شریفی مقدم ، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

عکس المیرا شریفی مقدم در کنسرت بابک جهانبخش

شریفی در صفحه اینستاگرام خود پیشتر عکسی از حضورش در کنسرت بابک جهانبخش منتشر کرده بود:

ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ماجرای ممنوع التصویری المیرا شریفی مقدم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (156 نظر)

    بهتر بود خانم شریفی مقدم که سرمایه نظام هست چنین اعلام نظر نمی کرد .و این موضوع را واگذار می کرد به افراد دست اندر کار در حوزه مورد بحث . چرا که نظام برای خانم شریفی هزینه کرده و این خانم متعلق به خودش نیست .خانم شریفی م تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است .نباید به همین راحتی نیروهای ارزشی را از دست داد .
    ای کاش ایشان ابتدا فکر می کرد که آیا طرح موضوع در حوزه ماموریت ش هست که اینگونه نظر بده یا نه .اگر نه پس بهتر بود می گفت مسیولین مربوطه پاسخگو باشند .

    پاسخ

    سلام خانم المیرا شریفی گویا شوهر دیگری هم داشته اند که در رشته الهیات تحصیل کرده و در طی سالهای دهه هشتاد از همدیگر جدا می شوند . همسر اول ایشون در کار تهیه کنندگی و سناریو نویسی فعالیت داشتند

    پاسخ

    همه‌ی کشورها قوانین خاص خودشو داره، زیاد از حدت حرف بزنی، کات میشی، حالا اندازه‌ی این حد فرق داره، یجا مثل آمریکا آزادی بیان زیادی داری، یجا مثل ایران آزادی بیان تقریبا صفر و یجا مثل کره‌شمالی هم آزادی بیان کیلویی چند؟

    پاسخ

    با سلام
    به نظر من انسان باید در اظهار نظر و قضاوت خود عدالت و انصاف رو رعایت کنه
    به نظرم توییت خانم شریفی در واکنش به بازی لبنان بی انصافی همراه بوده و ایشان باید انصاف رو رعایت می کردن در اظهار نظرشون!!!
    ولی از طرفی صدا و سیما هم بخواهد به خاطر یک توییت کسی رو ممنوع الکار کنه هم بی انصافی و بی عدالتی است
    به جای ممنوع الکار کردن باید او را امر به معروف و نهی از منکر می کردن و به او تذکر می دادن!!!
    البته اگر واقعا ایشان ممنوع الکار شده باشند و این خبر صحت داشته باشه

    پاسخ

    با سلام
    به نظر من
    خانم المیرا شریفی
    اگه بشین خانه به همسر
    وفرزندانش برسه بهتره
    چون یه زن نباید از صبح
    تا بوق شب در صدا سیما باشه
    وهمسرش خانه دار باشه
    چون زیاد بودن در سر کار این
    ممنون تصویر بودن هم داره

    پاسخ

    باسلام و خسته نباشید گردوندن صدا وسیما دست نا اهلش میباشد اگه یه مجری و یا یه کارمند از وضعیت موجود انتقاد کند به ترمیم و جابجایی اون میان مجری را یا بیرون ویا اخراج و در نتیجه ممنوعالتصویر میکنند زهی خیال باطل نمیدونند که بازم میان و انتقاد میکنند

    پاسخ

    دراین کشور محبوبیت مفهوم نداردوهرگاه کسی بعلت حرفه ای ودرستکاری دربین مردم جایگاهی اجتماعی پیدا میکندباید منتظر حذف او توسط مدیران تنگ نظرباشیم.
    نخبه کشی اولین تصمیم مدیران است.

    پاسخ

    آهسته برو آهسته بیا که گربه شاخت نزنه.نه تجربه مهم هست ونه مدرک.ازگوشه کنارحسینیه وتکایا دخترخانم چادری وگوش به فرمان به لحاظ بیکاری صدها نفرپیدامیکنن ونصف حقوق هم راضی هست.

    پاسخ

    خیلی مجری توانمندیه.دوره ارشد هم دانشگاهی بودیم دانشگاه تهران شمال.هر جا هستن براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.‌

    پاسخ

    تا انسان مطالعه ای نداشته باشه نمیشه حدس زد !
    شاید موضوعی را عنوان کرده که مسئولان مافوق نمی خواستند رسانه از شود ! شاید حرف حقی زده و حرف حق تلخه ! شاید استعداد کار دیگری را داره اما او را جابجا نمی کنند !!
    چهره انسانها ……انسان نا خودآگاه از بعضی آدمها خوشش می آید و از بعضی آدمها بدش می آید !
    خانم المیرا شریفی مقدم جزء دسته اولی هاست، (المیرا، زن و شوهر کارمند ،تبریز ،۱۷ ،بیکاری،استعداد)

    پاسخ

    برای یک لقمه نان بایدچاپلوسی وتملق گویی بلدباشی وازبی عدالتی چشم پوشی کنی و مردم ناراضی رابه خارج کشورهدایت کنی..

    پاسخ

    یکی یکی دارن میرن…ایمان مراتی رفت حباب عظیمی رفت زهرا رکوعی رفت مریم صادق زاده رفت.خبری از وفا رحیمی نیست از زهرا خلیلی نیست حضور آمنه سادات ذبیح پورم داره کمرنگ میشه و اینم از خواهرمون المیرا شریفی مقدم…صدا و سیما واقعا چیکار میکنه با خودش؟

    پاسخ

    واقعا چرا تو ایران همه چیز برعکسه؟ تو بلاد کفر و فساد از چنین آدمهایی تجلیل و قدردانی میکنن و اونا رو به جاهای بالاتر میرسونن،اما تو کشور شیعه مسلمان عاشق اهل بیت و مورد عنایت امام زمان، آدمهای دلسوز مردم………….

    پاسخ

    هر دم از باغ دمی میرسد ….. تازه تر و تازه تری میرسد…………………………… هموطنان گرامی، به نظر بنده حقیر این انقلاب و دیگر انقلاب های جهان در هر کشوری رخ داده بدون مشکل نبوده و نخواهد بود؟ و من هم نمی خواهم شما هموطنان گرامی قانع کنم ، هیچ دولتی که بتواند همه مردم کشورش که ۱۰۰درصد است راضی نماید ، ولی زمانی که یک دولت با اکثریت رای مردم بر سر کار آمد قانون حکم می نماید که به ۱۰۰ در صد مردم خدمات ارائه دهد تا ناراضی وجود نداشته باشد ، دولت ما در اوایل ۹۸درصد خواستار داشته و الان اگر به گذشته باز گردیم آیا چننین خواهد شد ، ناامید نیستم ، ولی چندان ، امیدوارم نیستم، هم سن و سال من می دانند که ۸ سال جنگ در آغاز روزهای اول انقلاب و پر پر شدن جوانان ایران متحد در جلوی چشمان خانواده ، که با چه شور و شعفی وارد جبهه جنگ می‌شدند، آنقدر خوشحال بودند انگار که داشتند به ۱۳ بدر می رفتند ، حالا متاسفانه آن انگیزه ها خیلی کم رنگ شده و بیشتر به جای اینکه از هم حمایت کنیم و واقعا کلماتی که باعث آن اتحاد گذشته، بکار ببریم بنین بر روی آتش شعله ور شده دشمن می ریزیم . بیائیم این اتحاد هم چنان حفظ نماییم و استوار در برابر کسانی که بر علیه اتحاد ما حلقه اتحاد زدند قد علم کنیم ، نه اینکه از کلمه ( چاقو دسته خودش نمی برد) استفاده کنیم که بهتر است؟ البته یاد آن زمان بی افتیم که ( بجز امرای ارتش و وزیر و وزرا و ارکان دولت ) کسانی مثل معلم،یا کارگر ، کارمند ، و غیره کمتر کسی بود که دارای خورد شخصی بوده باشد ، الان الحمدالله در حیاط منزل کارگران محترم و کارمندان عزیز و دیگر عزیزان ابن کشور مملو از خودرو و ماشین های ایرانی و خارجی است؟ این اتحاد را حفظ نماییم و شاکر خداوند عالم باشیم که این نعمت ها به عطا نموده تا با آرامش و برادری در کنار هم زندگی راحت و قابل احترامی تجربه نماییم، ( در پایان از همه بزرگواران تشکر می کنم و امیدوارم که مرا مورد عفو و بخشش قرار دهی ، چرا که وقت گرامی شما گرفتم، چون وا طلاست از همه التماس دعا دارم )

    پاسخ

    واقعا متاسفم برای اینجور مدیریت صدا و سیما وحتی کشور که افراد با سواد و توانمند را یکی یکی از راه بدر می‌کنند

    پاسخ

    واقعا آخر حرومزادگی هستید چدا اینقدر توی جامعه دوقطبی ایجاد میکنید،جمهوری اسلام به کوری چشم موجودات کثیفی مثل شما همیشه پیروز و سر بلند است و شما موجودات مزدور و خائن هیچ غلطی نمیتوانید بکنید

    پاسخ

    چه فرقی میکنه اخبار دروغ راچه کسی بگه؟؟؟

    پاسخ

    تا کنون یک مجری به توانمندی سرکار خانم المیرا شریفی مقدم ندیده بودم. از ممنوع التصویر وی متاثر شدم. ایشان زبان گویای ملتند. امید وارم هر چه زودتر ایشان را در قاب تلویزیون شبکه خبر ببینیم.

    پاسخ

    با این توییت که زده بود خواستار تحریم ورزش ایران شده بود همان بهتر که عذرش را خواستند

    پاسخ

    فکر کرده بود صدا و سیما پاتوق شخصی خودش هست که هر کاری خواست بکند و کسی هم جوابش را ندهد زیادی بزرگش کرده بودند

    پاسخ

    هر نکته جایی دارد و هر حرف مکانی،شما که مجری هستی چرا ؟!!

    پاسخ

    بنده ازجایی که خبرهای شبکه خبر پیگیری میکردم ایشان درحادثه ای که برای حجاج ایرانی درعربستان اتفاق افتاده بود ومنجر به کشته شدن ۵۰۰ نفرحاجی شد موقع گزارش این خبر گریه میکردونظر وفکرشان درمناظرهای تلوزیون دفاع ازحقوق مردم بود انشااله مسئولین مربوطه تدبیری بیاندیشنددوباره ایشان درقاب تلوزبون باشند وبه فعالیت خودادامه دهند

    پاسخ

    مدیریت شبکه سراسری رادیو تلویزیونی ایران خوب عمل نمیکند و رفته رفته تمام مخاطبان خود را از دست می‌دهد. فعلا که شخص مرا با سابقه طولانی به عنوان مخاطب خارج از کشور شما را از دست داده اند.

    پاسخ

    با سلام و ادب بنده بعنوان یک فرهنگی خانم شریفی را بعنوان یک زن نمونه و شیر زن انقلابی معرفی می کنم ایشان گوینده ای ماهر با تجربه و نترس و شجاع
    می باشد که صدای هر قشر از جامعه را به گوش مسئولین می رساند خداوند او را در هرکجا و پست و مقامی که هست موفق کند

    پاسخ

    مقنعه صورتیه چرا
    مگه تو استودیو هستی

    پاسخ

    هر کسی نمیتونه در صدا سیما دروغ بگوید باید ممنوع الکار شود
    حقیقت در صدا و سیما تلخ است

    پاسخ

    صدا سیما نباید زیاد قضاوت کند سری ممنون التصویر کند صدا سیما زود داره قضاوت می‌کنه بعد شاید یکی چیزی گفت ایشون که بار سوم نیست صدا سیما باید 3بازه زمانی به گویندگان بدهند که سر اون حرفی که زدند فکر کنن بینن کجاش مشکل داره حل و فصل کنن نه زود ممنوع التصویر کنن

    پاسخ

    جمهوری اسلامی بدجوری دچارریزش هواداران شده واین روش بدی هست ومن احساس خطرمی کنم پس کو آن رافت اسلامی!!!!!!!

    پاسخ

    دستش دردنکنه.. خوب گفته

    تازه خانم شریفی الان بهترین موقعست که برن دکتراشون بگیرن.. کسانی که این افراد ممنوع تصویر میکنن کفششون ریگ داره شک نکتید

    پاسخ

    متاسفانه نان نظام را می خورد و علیه نظام و کشور اقدام به تحریک بیگانگان می کند. چنین افراد ریاکاری به درد رسانه ملی هرگز نمی خورند.

    پاسخ