;
coinex

بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

به‌نظر می‌رسد بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 به ایکس باکس گیم پس اضافه شوند. باید منتظر ماند و دید که خبر رسمی از سوی EA منتشر می‌شود یا خیر. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

در حالی‌که هنوز هیچ خبر رسمی از سوی ناشر این عناوین یعنی Electronic Arts منتشر نشده، برخی از طرفداران تیزبین متوجه شده‌اند که بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 در لیست فروشگاه مایکروسافت با آیکن Xbox Game Pass به روز شده‌اند، درصورتی‌که هنوز به سرویس اشتراکی مایکروسافت اضافه نشده‌اند.

هنوز کاملا مشخص نیست که ماه آینده چه بازی‌هایی برای Xbox Game Pass عرضه می‌شوند، اما به‌روزرسانی‌های فروشگاه مایکروسافت مطمئنا از اضافه شدن احتمالی بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 خبر می‌دهند.

اضافه شدن بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 به ایکس باکس گیم

اگر این شایعه‌ها درست باشند، خبر خوبی برای طرفداران EA خواهد بود. با این‌که سرویس اشتراکی EA Play، بدون هزینه اضافی به Xbox Game Pass Ultimate راه پیدا کرده است، اما هر دو بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 که آخرین نسخه‌های دو فرنچایز بزرگ الکترونیک آرتز محسوب می‌شوند و هر دو نزدیک به شش ماه است که منتشر شده‌اند، تا به امروز در لیست بازی‌های این سرویس اشتراکی گنجانده نشده‌اند.

بازی‌های Battlefield 2042 و FIFA 22 به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

 

همچنین به‌نظر می‌رسد که در EA Sports، آن‌ها درگیر تغییر نام فیفا به عنوان EA Sports Football Club هستند. اگرچه هنوز در حد حدس و گمان است، اما با گزارش‌های مربوطه مبنی بر تلاش EA جهت تغییر نام این عنوان، مطابقت دارد. همچنین الکترونیک آرتز درخواستی را در بریتانیا و اتحادیه اروپا برای چیزی به نام EA Sports FC در اکتبر گذشته ارائه کرد و اعلام کرد که در حال بررسی ایده تغییر نام بازی‌های جهانی فوتبال EA Sports است.

در حال حاضر کمپانی مایکروسافت در حال ارزیابی مواردی برای افزودن تبلیغات به بازی‌های رایگان ایکس باکس است. اما آن‌ها به‌شدت در این زمینه با احتیاط حرکت می‌کنند و در حال بررسی ایجاد یک بازار خصوصی هستند که در آن فقط مارک‌های منتخب می‌توانند تبلیغات خود را به گونه‌ای در بازی‌ها درج کنند که اختلالی در تجربه گیم‌پلی بازیکنان ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر تایید این خبر از سوی الکترونیک آرتز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    زمانش مشخص نیست که کی ب گیم پس میاد اخه قرار بود قبل خرداد بیاد ولی نیومد

    پاسخ