;
coinex

جزییاتی از پرچمدار موتورولا با تراشه +8Gen1 فاش شد

تاکنون اخبار مختلفی درباره پرچمدار موتورولا با اسم کد Frontier به گوش رسیده است. انتظار می‌رود که این پرچمدار از دو ویژگی مهم برخوردار شود. در تصویر بالا، رندر این گوشی را مشاهده می‌کنید که توسط ایوان بلاس منتشر شده است.

ویژگی اول که بسیاری منتظر عملکرد آن هستند، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است و ویژگی دوم، مجهز شدن پرچمدار موتورولا به دوربین 200 مگاپیکسلی است.

یکی از مدیران ارشد اجرایی لنوو، ماه‌هاست که به پرچمدار جدید موتورولا اشاره می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، این مقام اجرایی یک‌بار دیگر دست به افشاگری زده است.

جزییات فاش شده از پرچمدار موتورولا

چن جین، مدیر ارشد اجرایی لنوو با انتشار پستی در ویبو، بازار شایعات گوشی جدید موتورولا را داغ کرد. همانطور که در اسکرین شات مشاهده می‌کنید، او با یک گوشی موتورولا، پست جدیدی را در ویبو منتشر کرده که احتمالا همان گوشی پرچمدار است.

جزییاتی از پرچمدار موتورولا با تراشه +8Gen1 فاش شد

ویژگی مهم دیگر این گوشی که بسیاری از افراد، منتظر آن هستند، پشتیبانی از قابلیت شارژ 125 وات است. چن جین در اسفند ماه گذشته تصویری از یک شارژر 125 واتی را منتشر کرد که از راه‌اندازی موتورولا Frontier خبر می‌داد.

گوشی پرچمدار جدید موتورولا احتمالا بعد از رونمایی و عرضه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، کار خود را آغاز می‌کند. گفته می‌شود که این تراشه، اوایل خرداد ماه راه‌اندازی می‌شود. این احتمال وجود دارد که تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 نیز همزمان با +8Gen1 معرفی شود.

اما درباره مشخصات تراشه +8Gen1 باید گفته که از هسته‌های Cortex-A710 ،Cortex-X2 و Cortex-A510 برخوردار می‌شود. این سیستم روی تراشه به واحد پردازش گرافیکی Adreno 730 مجهز خواهد شد. تولید این تراشه توسط کمپانی TSMC و بر مبنای تکنولوژی 4 نانومتری انجام می‌شود.

گوشی پرچمدار موتورولا هم احتمالا در خرداد تا اوایل تیرماه رونمایی می‌شود. گفته شده که این دستگاه هوشمند از نمایشگر 6.7 اینچی +POLED FHD با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برخوردار می‌شود. دوربین 200 مگاپیکسلی به همراه لنز 50 و 12 مگاپیکسلی هم تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. گوشی جدید موتورولا با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1 راه‌اندازی می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، سیستم شارژ باسیم 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی جدید موتورولا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موتورولا برندی خوشنام که مهجور واقع شده

    پاسخ