;
coinex

امبر هرد باید از آکوامن 2 کنار گذاشته شود

حذف امبر هرد از آکوامن 2 به یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های طرفداران جانی دپ تبدیل شده است. امبر هرد بازیگر نقش مرا در فیلم آکوامن ممکن است به سرنوشت جانی دپ دچار شود. آیا طومار طرفداران جانی دپ برای حذف امبر هرد از آکوامن به 3 میلیون امضا می‌رسد؟

سال 2016، با انتشار گزارشی مبنی بر آزار و اذیت امبر هرد توسط جانی دپ، کمپانی دیزنی به سرعت این ستاره را از فیلم‌هایش کنار گذاشت؛ اما چیزی که خون طرفداران جانی دپ را به جوش آورد، رفتار دوگانه هالیوود در برخورد با بی‌اخلاقی، آزار و سوءاستفاده است. چرا که دو سال بعد، اخباری مبنی بر خیانت‌های امبر هرد منتشر شد.

برادران وارنر بلافاصله جانی دپ را از جانوران شگفت انگیز کنار گذاشت تا دپ علاوه بر از دست دادن نقش محبوب جک گنجشکه، نقش گریندل والد را هم از دست دهد؛ اما امبر هرد بعد از رسوایی روابط خارج ازدواجش، همچنان به ایفای نقش مرا در فیلم آکوامن ادامه داد.

درخواست حذف امبر هرد از آکوامن 2

در سال 2022 و با پخش دادگاه امبر هرد و جانی دپ، طرفداران جانی دپ طوماری برای حذف امبر هرد از آکوامن امضا کرده‌اند. این طومار نزدیک به 3 میلیون امضا را به ثبت رسانده است. هدف کمپین 3 میلیون امضا است. در حال حاضر این طومار به کمتر از 100 هزار امضا نیاز دارد تا به عدد طلایی برسد.

امبر هرد

خالق این طومار معتقد است ادعاهای امبر هرد مبنی بر اینکه توسط ستاره دزدان دریایی کارائیب مورد خشونت خانگی قرار گرفته،‌ دروغ است و به همین دلیل، این کمپین را راه انداخته است.

فیلمبرداری هرد در ژانویه 2022 (دی ماه) به پایان رسید و همچنان قرار است در فیلم DC که برای اکران در مارس 2023 (اسفند امسال) برنامه ریزی شده است، ظاهر شود.

حال برادران وارنر با چالشی مهم روبرو هستند. آنها یکبار در منازعه دپ و هرد، طرف بازیگر نقش مرا را گرفتند؛ اما این بار معلوم نیست، دوباره از امبر هرد دفاع کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حذف امبر هرد از آکوامن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: tickernews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اصلا این خانم کجای هالیوود هست که یه فیلم درست و حسابی هم نداره که داره خودشو با جانی مقایسه میکنه بابد حذف بشه زنیکه معتاد روانی

    پاسخ

    مارگو رَبّی اگه جاش بیاد عالیه

    پاسخ

    مارگو رابی نه ربی😐

    پاسخ