;
coinex

قابلیت Twitter Circle توییتر به صورت آزمایشی فعال شد

توییتر در حال آزمایش یک ویژگی جدید با نام Twitter Circle است. قابلیت Twitter Circle توییتر امکان به اشتراک گذاری توئیت‌ها را با تعداد کمتری از افراد فراهم می‌سازد.

امروز توئیتر در یک متن، آمادگی خود را برای آزمایش بر روی ایجاد حلقه توئیتر رسما اعلام کرد. اگر بخواهیم این ویژگی را به طور واضح و با یک مثال آشنا بیان کنیم، می‌توانیم به کلوز فرند در اینستاگرام استوری اشاره کنیم. کلوز فرندز در اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که استوری خود را تنها با تعدادی معدودی از دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند.

ویژگی Twitter Circle هم دقیقا شبیه به همان ویژگی موجود در اینستاگرام است و توییتر تصمیم دارد این امکان را در اختیار کابرانش قرار دهد. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت Twitter Circle توییتر بیشتر آشنا شویم.

 

قابلیت Twitter Circle توییتر

با افزوده شدن این ویژگی در توییتر می‌توان به جای استوری عمومی برای تمام دنبال کنندگان، استوری را برای دوستان نزدیک گذاشت. با ایجاد حلقه توییتر، هر کاربر می‌تواند حداکثر 150 نفر از افراد نزدیک، دوستان و آشنایان خود را به این حلقه بیفزاید. با ایجاد استوری و قرار دادن در داخل این حلقه، فقط افرادی که در حلقه قرار دارند، می‌توانند آن را مشاهده کنند.

قابلیت Twitter Circle توییتر

توییر درباره این ویژگی توضیح داد:

بعضی از توییت‌ها برای همه هستند، اما بعضی دیگر از آن‌ها را فقط باید افرادی است که شما انتخاب کرده‌اید. ما در حال حاضر مشغول آزمایش Twitter Circle هستیم که به شما  این امکان را می‌دهد تا در آن 150 نفر را اضافه کنید … البته برخی از شما هم می‌توانید از امروز Twitter Circle خود را ایجاد کنید!

تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این ویژگی به صورت گسترده وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های این حلقه می‌توان اشاره کرد که شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید این افراد را ویرایش کنید و افراد جدیدی را به این حلقه اضافه نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت Twitter Circle توییتر  چیست؟ لظفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر