;
coinex

تیزر رویداد جدید Call of Duty Warzone با حضور گودزیلا و کینگ کونگ

شرکت اکتیویژن با انتشار یک تیزر از رویداد جدید بازی Call of Duty Warzone به‌نام Operation Monarch به‌همراه تاریخ آغاز آن رونمایی کرد. در انتهای مطلب، تیزر رویداد جدید Call of Duty Warzone را تماشا کنید.

اکتیویژن تا به امروز کراس‌اورهای متعددی نظیر Die Hard (جان سخت)، Rambo (رمبو) و Judge Dredd را روانه بازی Call of Duty Warzone کرده است. حال با توجه به آخرین اخبار بازی، این کمپانی با انتشار تیزری که در آن گودزیلا و کینگ کونگ حضور دارند، کراس‌اور جدیدی را برای این بازی بتل رویال معرفی کرد. این تیزر رویداد Operation Monarch این بازی را رسما معرفی می‌کند.

رویداد جدید بازی Call of Duty Warzone به‌نام Operation Monarch

اگر رویداد Operation Monarch بازی Call of Duty Warzone چیزی شبیه به رویدادهای گذشته این بازی باشد، احتمالا حالتی با یک زمان محدود وجود خواهد داشت که در آن گودزیلا و کینگ کونگ ظاهر شده و در حالی‌که همه در اطراف ایستاده‌اند و تماشا می‌کنند، با یکدیگر می‌جنگند. در ادامه این را هم باید بدانید که Monarch تنها بخشی از Warzone Vanguard Season 3: Classified Arms خواهد بود. همچنین به چند points of interest جدید، Perk جدید، یک نقشه گولاگ دیگر و بازگشت Iron Trials نیز اشاره شده است.

تیزر رویداد جدید Call of Duty Warzone با حضور گودزیلا و کینگ کونگ

رویداد Operation Monarch بازی Call of Duty Warzone سه بسته پرمیوم جدید با الهام از گودزیلا، کینگ کونگ و مکاگودزیلا را ارائه خواهد کرد. این لباس‌ها در واقع شما را به یک مارمولک یا گوریل غول پیکر تبدیل نمی‌کنند، بلکه شما را به نوعی انسان، مارمولک و میمون هیبریدی تبدیل می‌کنند. به‌عنوان کسی که هیچ علاقه‌ای به شبیه‌ سازی جان مک‌کلین یا رمبو دهه 80 نداشتم، باید اعتراف کنم که لباس کینگ‌ کنگ مرا شدیدا جذب خود کرده است.

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که رویداد Operation Monarch بازی وارزون برای برگزاری در 11 می (21 اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است و بر روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود. در ادامه تیزر پخش شده از این رویداد را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تیزر رویداد جدید Call of Duty Warzone چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر