;
coinex

بهترین شبیه ساز اندروید 2022 [معرفی 18 برنامه سیمولاتور اندرویدی]

تکراتو در ادامه بهترین شبیه ساز اندروید 2022 را برای علاقه‌مندان معرفی کرده است. با معرفی بهترین سیمولاتور اندروید برای PC همراه ما باشید.

شبیه‌ ساز اندروید برنامه‌ای است که می‌تواند از منابع سخت‌افزاری سیستم شما استفاده کرده و سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید را به اجرا در آورد. یعنی شما با نصب یک برنامه شبیه ساز بر روی یک سیستم ویندوزی و یا حتی لپ‌تاپ‌های اپل، می‌توانید از تمامی امکانات اندروید بهره‌مند شوید.

از این طریق حتی می‌توان بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را بر روی سیستم عامل خود نصب و تجربه کرد. البته از آن‌جایی که این برنامه‌ها کدها را برای استفاده از منابع سخت‌افزاری تغییر می‌دهند ممکن است کمی عملکرد کندتری نسبت گوشی‌های هوشمند ارائه دهند.

در ادامه بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر 2022 معرفی شده‌اند. اگر به دنبال یافتن بهترین سیمولاتور اندروید برای PC و یا بهترین شبیه ساز اندروید برای Mac هستید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

در این بخش قصد داریم بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر 2022 را بررسی کنیم. شبیه ساز اندروید بسیار پرکاربرد است و می‌توان آنها را هم بر روی ویندوز و هم مک نصب کرد و از آن استفاده کرد.

Xamarin

زامارین نام یک محیط جدید و فوق العاده پیشرفته به منظور توسعه اپلیکیشن‌های iOS ، اندروید و ویندوز در ویژوال استودیو است. اکنون می‌توانید در محیط ویژوال استودیو، در میان API های اندروید و iOS کاوش کنید و از تمامی امکانات قدرتمندی که در اختیار برنامه نویسان این سیستم عامل ها قرار گرفته است، استفاده کنید.

این برنامه به شما کمک می‌کند برنامه نویسی حرفه‌ای اندروید و iOS را در محیطی بسیار قدرتمند و حرفه‌ای انجام دهید. به کمک زامارین می‌توانید محدودیت برنامه نویسی اپلیکیشن‌های iOS در مک را از بین ببرید و به راحتی در محیط ویندوز اقدام به توسعه اپلیکیشن‌های iOS کنید.

توسط زامارین ویژوال استودیو ، حتی به یک خط کدنویسی XML هم نیاز ندارید! شما به سادگی می‌توانید اسکرین‌های اندروید را با Drag&Drop اپ بیلدر ایجاد کنید.

PrimeOS

این شبیه ساز تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید قابل نصب بر روی رایانه‌ شخصی و لپ تاپ است که شما دوست‌داران این سیستم‌عامل می‌توانید هم‌اکنون آن را به عنوان پلتفرم اصلی کامپیوتر خود مورد استفاده قرار دهید.

این برنامه بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر 2022 است که شما می‌توانید دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 

آموزش کار با اپلیکیشن پیکس آرت

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن کانوا (Canva)

Android Studio

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

ابزار قدرتمند دیگری که برای برنامه نویسی اندروید استفاده می‌شود و از بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر 2022 است، Android Studio نام دارد. با برنامه اندروید استودیو می توانید در محیطی جذاب به برنامه نویسی برنامه‌های اندرویدی بپردازید.

محیط برنامه کاملا زیبا بوده و مطابق برنامه محبوب جت برینز طراحی و توسط گوگل ارائه شده است. Android Studio IDE یک محیط توسعه یکپارچه است که به صورت رسمی از سوی کمپانی گوگل عرضه شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

در واقع Android Studio، یک محیط توسعه جدید برای اندروید مبتنی بر IntelliJ IDEA است. همانند IntelliJ IDEA و ADT Plugin، نرم افزار اندروید استودیو نیز یک محیط توسعه حرفه‌ای را برای کد زنی و عیب یابی اپلیکیشن‎‌های اندرویدی فراهم آورده است.

MuMu

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

نرم افزار MuMu نیز یکی دیگر از بهترین سیمولاتور اندروید برایPC  است. این شبیه ساز اندروید برای اجرا بازی است و اکثر ویژگی‌های مشابه با رقبای خود را نیز دارد. این شبیه ساز اندروید 7 را مانند اکثر رقبای خود اجرا می‌کند.

همچنین این نرم افزار که جزو بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز است و یک نسخه بتا به طور خاص برای رایانه‌های پایین رده نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)

آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)

Bliss OS

Bliss OS کمی با شبیه سازهای دیگر متفاوت است. این نرم افزار به عنوان شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر از طریق ماشین مجازی کار می‌کند. سیستم عامل Bliss فقط از طریق یک دستگاه USB بر روی رایانه شما قابل اجرا است. boot from USB یک گزینه محبوب برای کارهای سنگین است. نصب این ماشین مجازی آسان اما خسته کننده است.

نصب USB کمی پیچیده‌تر است، اما به رایانه شما اجازه می‌دهد تا در واقع اندروید را بوت کند. اگر بتوانید مراحل را کامل کنید، Bliss یک شبیه ساز فوق العاده منحصر به فرد است.

LDPlayer

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

LDPlayer یک شبیه ساز برای اندروید است که بر عملکرد بازی تمرکز دارد. LDPlayer دارای ویژگی‌های مخصوص بازی مانند کنترل‌های صفحه کلید، FPS بالا و پشتیبانی گرافیکی عالی است.

این اپلیکیشن یکی از معدود شبیه سازهای موجود در لیست است که برای بهبود سازگاری دائما به روز می‌شود. LDPlayer از طیف گسترده‌ای از بازی‌ها پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 

GameLoop

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

GameLoop که قبلا با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می‌شد، یک شبیه ساز اندروید برای گیمرها است. در واقع همین بس که Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازی از جمله Call of Duty Mobile و PUBG Mobile می‌نامد.

البته این شبیه ساز به جز Tencent Games بازی‌های دیگری را نیز ارائه می‌کند. این شبیه ساز می‌تواند بازی‌ها را به خوبی دانلود و نصب کند و بازی‌های تست شده بسیار خوب هستند.

Phoenix OS

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

Phoenix OS یکی از جدیدترین و بهترین سیمولاتور اندروید برایPC  است که بر روی دستگاه ویندوز شما نصب می‌شود. مانند اکثر موارد موجود در این لیست، Phoenix OS بیشتر برای بازی طراحی شده است. همچنین دارای رابط کاربری مانند ویندوز است. این سرویس از خدمات گوگل پلی نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه حل مشکل تیک تاک

Remix OS Player

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

شبیه ساز Remix PS Player احتمالا یکی از نام‌های کمتر شناخته شده است. این شبیه ساز عمر طولانی ندارد و یکی از ابزارهای جدید توسعه یافته برای شبیه سازی اندروید بر روی کامپیوتر است.

این شبیه ساز برخلاف اکثر شبیه سازهای دیگر، محیط اندروید مارشمالو را برای شما ایجاد می‌کند و مراحل نصب آن بسیار ساده خواهد بود. Remix OS OS Player به صورت رایگان منتشر شده است و پتانسیل بالایی برای اجرای برنامه‌های مختلف اندروید دارد.

Genymotion

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

این شبیه ساز بهترین شبیه ساز اندروید برای Mac است. این شبیه ساز به شما امکان می‌دهد نوع دستگاه و نسخه سیستم عامل اندرویدی را که می‌خواهید در رایانه خود شبیه سازی کنید، مشخص کنید. شبیه ساز Genymotion به صورت رایگان در دسترس بوده و با هر دو سیستم عامل Windows و Mac OS X سازگار است.

ARChon

آرکان یا ARChon اساسا یک افزونه است که در مرورگر گوگل کروم نصب می‌شود و قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید را در مرورگر کروم اضافه می‌کند. شروع به کار با شبیه ساز آرکان یا ARChon آسان نیست، اما اگر با نحوه کار آن آشنا هستید، می‌توانید مطمئن باشید که استفاده از آرکان را به دیگر شبیه سازهای اندروید ترجیح می‌دهید.

شبیه ساز ARChon با سیستم عامل های Windows، Mac OS X و Linux سازگار بوده و به صورت رایگان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020

BlueStacks

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

این شبیه ساز فوق العاده بازی‌های اندروید را در کامپیوتر با کیفیت بالا به ارمغان می‌آورد. برنامه BlueStacks App Player بهترین شبیه ساز اندروید است و کیفیت بالا و قابل اطمینانی را ارائه می‌دهد. بلو استکس با سهولت استفاده در ذهن طراحی شده است.

Nox

Nox یک شبیه ساز رایگان و بهترین شبیه ساز اندروید 2022 است و به شما اجازه می‌دهد برنامه‌ها و بازی‌ها را با سرعت بالا اجرا کنید. مانند Bluestacks App Player، NOX یک شبیه ساز اندروید سریع و قوی برای کامپیوتر و مک است.

این شبیه ساز که بر اساس اندروید 4.4.2 بوده، خیلی قدیمی نیست و این نباید برای اکثر برنامه‌ها مشکل ایجاد کند. برنامه NOX با توجه به ذهن گیمرها طراحی شده است.

Memu

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

این شبیه ساز بهترین شبیه ساز اندروید 2022 و یکی از شبیه سازهای جدید است. MEmu توانسته است نامی کاملا خوب با دلایل خوبی برای خودش بسازد. با توجه به اینکه نام کامل آن MEMu Play بوده، جای تعجب ندارد که تمرکز آن روی بازی باشد.

برای به دست آوردن بهترین عملکرد، توصیه می‌شود مجازی سازی را برای CPU خود فعال کنید. با پشتیبانی از تراشه‌های Intel، AMD و همچنین گرافیک یکپارچه و اختصاصی، سطح پشتیبانی در اینجا بسیار مناسب است.

KoPlayer

بهترین شبیه ساز اندروید 2022

این شبیه ساز یکی از ابزارهای جدیدی بوده که برای اجرای برنامه‌های اندروید بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته شده است. شبیه ساز KoPlayer به طور خاص بر روی موضوع بازی و اجرای بازی‌های اندروید بر روی کامپیوتر تمرکز دارد و همین امر باعث توجه ویژه به آن شده است.

این شبیه ساز شما را قادر می‌سازد تا به ویژگی‌های خاصی دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال می‌توانید از طریق آن صفحه کلید خود را در حین انجام بازی به یک کنترلر تبدیل کنید. از دیگر ویژگی‌های جالبی که شبیه ساز اندروید KoPlayer ارائه می‌دهد، باید به قابلیت فیلم برداری از محیط بازی و امکان اشتراک گذاری مستقیم اشاره کرد.

Droid4X

بهترین شبیه ساز اندروید 2022
بهترین شبیه ساز اندروید 2022

شبیه ساز Droid4X نیز بهترین شبیه ساز اندروید 2022 است. این شبیه ساز به صورت رایگان ارائه شده و با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است. کیفیت اجرای اپلیکیشن‌ها در این شبیه ساز تقریبا برابر با AMIDuOS است.

شبیه ساز Droid4X دارای ویژگی منحصر به فردی بوده که آن را از سایر شبیه سازهای مشابه متمایز می‌کند. این ویژگی مربوط به پشتیبانی آن از افزونه های Plugins است.

Andy

بهترین شبیه ساز اندروید 2022
بهترین شبیه ساز اندروید 2022

شبیه ساز اندی بهترین شبیه ساز اندروید 2022 است که واقعا کیفیت خوبی دارد و افراد زیادی به دنبال نصب و استفاده از آن هستند. این ابزار همچنین به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای دیگر شبیه سازهای اندروید باشد.

یکی از مزایای شبیه ساز اندی اندروید سبک بودن و اجرای روان آن بر روی کامپیوتر است. این شبیه ساز با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس نیز سازگار است.

AMIDuOS

بهترین شبیه ساز اندروید 2022
بهترین شبیه ساز اندروید 2022

برنامه AMIDuOS یکی از جدیدترین شبیه سازهای اندروید بوده که در دو نسخه مختلف ارائه شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. نسخه اول این برنامه محیط سیستم عامل اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی و نسخه دوم اندروید ۴.۳ Jelly Beans را شبیه سازی می‌کند.

برای خرید نسخه شبیه ساز اندروید ۴.۳ AMIDuOS باید ۱۰ دلار و برای خرید نسخه شبیه ساز اندروید ۵.۰ باید ۱۵ دلار بپردازید. اما در ازای پرداخت این هزینه برای همیشه از شر تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای خلاص خواهید شد.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر 2022 پرداختیم. شما می‌توانید از این شبیه سازها برای انجام کارهای خود استفاده کنید. بهترین سیمولاتور اندروید برایPC  نیز معرفی شد اما اگر از مک استفاده می‌کنید جای نگرانی نیست زیرا می‌توانید بهترین شبیه ساز اندروید برایMac  را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

شبیه ساز اندروید چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر به‌دنبال نصب و اجرای فایل‌های اندروید در کامپیوتر خود بوده‌ باشید، پس احتمالا با نرم‌افزار‌های شبیه ساز اندروید آشنایی دارید. نرم‌افزار‌های شبیه ساز در واقع سعی می‌کنند که تا حد ممکن قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه اندرویدی را روی رایانه‌ی شما پدید آورند. اما باتوجه‌به بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد موبایل، چندان دور از انتظار نیست که شبیه ساز‌ها توانایی اجرای بعضی از اپلیکیشن‌ها را نداشته باشند.

همچنین نباید توقع داشت که تمامی بازی‌های اندروید در این نرم‌افزار‌ها نصب و اجرا شوند؛ به‌خصوص آثاری که به‌طور کامل نیاز به لمس صفحه و حس‌گر‌های موبایل دارند. با این ‌حال بیشتر بازی‌های ترند و محبوب می‌توانند اجرای مناسبی را در انواع شبیه سازهای اندروید تجربه کنند.

بهترین شبیه ساز اندروید 2022 کدام است؟

انواع مختلفی از بهترین شبیه ساز اندروید 2022 در این مطلب معرفی شدند. این شبیه سازها همگی جدید و پرکاربرد و محبوب هستند و شما می‌توانید از میان آنها با توجه به اینکه از ویندوز استفاده می‌کنید یا مک موردی را انتخاب کرده و از آن برای انجام کارهای خود استفاده کنید. انتخاب با شماست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین شبیه ساز اندروید 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر