;
coinex

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال برای اندروید و iOS

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال را می‌شناسید؟ اگر شما هم می‌خواهید که با بهترین بازی های موبایلی کسب درآمد از ارز دیجیتال آشنا شوید، با تکراتو همراه باشید!

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال از موضوعات داغ و درآمدزاست که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و بهترین بازی های موبایل بلاکچین را به شما عزیزان معرفی کنیم. بازی‌های کریپتو یا همان ارز دیجیتال، به بازی‌های بلاک چینی و کسب درآمد هم معروف هستند.

این بازی‌ها امروزه سود زیادی را به افراد هدیه می‌کنند و به همین ترتیب طرفداران بسیار زیادی دارند. دلیل این امر هم بیشتر آن است که افراد معمولا ایده درآمدزایی در حین سرگرمی با بازی‌های جذاب را دوست دارند. شما چطور؟

آیا شما هم می‌خواهید در حین انجام یک بازی، سرگرم شدن و صرف زمان، پول خوبی هم به‌دست آورید؟ ما امروز در این مقاله، هم بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال و هم بهترین بازی بلاک چین برای آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

برای انجام این بازی‌ها، فقط و فقط به تلفن همراه خود نیاز دارید و هیچ احتیاجی به سرمایه‌گذاری اولیه یا تهیه کامپیوترهای گران‌قیمت نیست! پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین بازی های موبایلی کسب درآمد از ارز دیجیتال آشنا کنیم.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

همان طور که در مقدمه هم گفتیم، بازی های موبایلی کسب درآمد از ارز دیجیتال بسیاری در بازار وجود دارد. این بازی‌ها شامل بهترین بازی های ارز دیجیتال iOS و همچنین بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال می‌شوند که کاربران هر دو نوع سیستم عامل می‌توانند از آن لذت ببرند.

اما از آنجایی که امروزه عرصه ارزهای دیجیتال و وب 3 به محبوبیت زیادی رسیده‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، شرکت‌ها و پلتفرم‌های بی‌شماری هم شروع به ارائه این دسته از پلتفرم‌ها کرده‌اند. شاید همین امر شما را هم در انتخاب بازی و انجام آن، گیج کرده باشد.

از طرف دیگر، بازی‌های بلاک چینی و دیجیتال این عرصه، بیشتر برای پلتفرم‌هایی همچون کامپیوتر و لپ‌تاپ و به‌صورت نسخه وب موجود هستند. همین امر، دسترسی افرادی را که لپ‌تاپ یا کامپیوتر ندارند، به‌شدت محدود می‌کند! اما این بدان معنا نیست که هیچ بازی کریپتویی برای موبایل وجود ندارد.

به همین دلیل هم مهم است که مقاله امروز را تا انتها بخوانید تا هم با بهترین بازی بلاکچین برای آیفون و هم بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال اندروید آشنا شوید. اما پیش از ارائه لیست بهترین بازی‌ها، بهتر است کمی بیشتر با این نوع از بازی‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

کیف پول بایننس اسمارت چین

هک تراست ولت

بازی کسب درآمد ارز دیجیتال چه نوع بازی است؟

بازی‌های کسب درآمد ارزهای دیجیتال از یک جزء گیم‌فای برخوردار هستند که دنیای بازی‌ّا را با تراکنش‌های مالی ترکیب می‌کند. این دسته از بازی‌ها در ازای انجام بازی و ارتقاء مرحله بازیکنان، به آن‌ها پول واقعی و پاداش‌های مالی حقیقی و بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

نمونه‌هایی از پاداش در بازی‌های کسب درآمد شامل:

  • برد مبارزات و بازی‌ها
  • معامله دارایی‌ها در بازار درون بازی
  • تولیدمثل، پرورش، آموزش، مبارزه و یا دیگر مفاهیم بازی

این دسته از بازی‌ها بسیار محبوب شده‌اند! چراکه آن‌ها به بازیکنان برای انجام آنچه که به آن علاقه دارند، پاداش می‌دهند. حالا که بیشتر با مفهوم این بازی‌ها آشنا شدید، در ادامه بهترین بازی های موبایل بلاکچین را هم برای اندروید و هم برای iOS به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آن‌ها پول واقعی به‌دست آورید.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی خرید شت کوین

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

بازی آکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

یک بازی با استایل پوکمون! بیشتر طرفداران اکسی به آن دلیل این بازی را دوست دارند که مفهومی ساده با امکانات و احتمالات بی‌نهایت دارد. به همین دلیل هم آن‌ها این بازی را از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال می‌دانند.

اکسی‌ها در این بازی موجودات جالبی هستند که به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط بگیرید. بخش مبارزه‌ای این بازی نیز شما را به یاد بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌اندازد. برنامه سازنده اکسی، راهی فوق‌العاده برای ارائه مینی گیم‌ها و ویژگی‌های جدید است که به همین ترتیب توجهات بسیاری را هم حتی در آینده به سمت این بازی جلب می‌کند.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

ویژگی‌های بازی آکسی اینفینیتی

  • تمام آکسی‌ها خاص هستند.
  • این بازی، جهان روبه‌رشدی است که می‌توانید با اکسی‌های خود آن را جستجو و کشف کنید.
  • برای مبارزه در این بازی، باید حتما از نقاط قوت و ضعف اکسی‌های خود مطلع باشید.
  • برنامه سازنده اکسی همچنین مینی گیم‌های جالبی را برای اکسی اینفینیتی در دست توسعه دارد.

همه چیز درباره اکسی اینفینیتی

اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی های موبایل بلاکچین هم برای اندروید و هم برای iOS است. این بازی از عناصر کسب درآمد برخوردار بوده تا به همین ترتیب بتوانید با انجام بازی‌ها، پول واقعی به‌دست آورید. این بازی همان طور که پیش‌تر هم گفتیم از بازی محبوب و خاطره‌انگیز پوکمون الهام گرفته شده است اما از نظر طراحی، متفاوت است.

تمرکز این بازی که از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال محسوب می‌شود، بر روی تولیدمثل، پرورش و مبارزه مخلوقاتی بامزه قرار دارد. اکسی اینفینیتی نشان می‌دهد که چطور ارز دیجیتال و دنیای بازی می‌توانند هم‌زیستی داشته باشند. البته به‌جز بهترین بازی بلاکچین برای آیفون و اندروید، اکسی از اولین بازی‌های کریپتوی AAA نیز محسوب می‌شود.

بازیکنان در این بازی، مخلوقات یا هیولاهای بامزه‌ای را به‌نام اکسی به دنیا آورده، بزرگ کرده، خریده و به رقابت در برابر دیگر بازیکنان وا می‌دارند. هدف از تمامی این اعمال نیز آن است که دارایی‌های دیجیتال جالبی را به نام اسمال لاو پورشن (Small Love Portion) برنده شوند که دارایی‌های اصلی درون این بازی به‌حساب می‌روند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

این دارایی‌ها را می‌توانید سپس به پول واقعی تبدیل کنید! هر اکسی، یک NFT یا توکن غیرقابل معاوضه خاص است که بازیکنان می‌توانند در صرافی‌های مختلفی خارج از اکوسیستم این بازی آن را خریداری کرده و بفروشند. راه‌های بسیار زیادی برای شما وجود دارد که این اکسی‌ها را در بازی به‌دست آورده و درآمدزایی خوبی داشته باشید:

  • از طریق مبارزات تن به تن (PvP)
  • جمع‌آوری آکسی‌های کمیاب
  • فروش اکسی‌ها در بازار
  • تولیدمثل اکسی‌ها

میزان تنوع و محبوبیت این بازی، آن را در رده بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید این بازی برتر را بیشتر بشناسید، می‌توانید آموزش بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) را از طریق این لینک یاد بگیرید. همچنین از این طریق نیز می‌توانید نحوه کسب درآمد از بازی Axie Infinity را هم به‌طور کامل متوجه شوید.

بازی زد ران (Zed Run)

زد ران یکی از باحال‌ترین و بهترین بازی های موبایل بلاکچین هم برای اندروید و هم iOS است. بسیاری، ایده مسابقه اسب‌سواری در بلاک چین را به‌شدت پسندیدند که با این فضای دیجیتالی نیز تا حد زیادی تناسب دارد. بخش‌های تولیدمثل و آموزشی این بازی بسیار ساده‌فهم است اما به‌سختی می‌توان در آن‌ها ماهر شد و نیازمند تلاش بسیاری از سوی شماست.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

ویژگی‌های محبوب بازی زد ران

  • تولید‌مثل، پرورش و مسابقه دادن با اسب‌ها در مقابل دیگر بازیکنان واقعی!
  • کسب درآمد با تولیدمثل، پرورش و سپس فروش اسب‌ها به دیگر بازیکنان
  • قابلیت تماشای مسابقه اسب خود به‌صورت زنده و یا دیدن بازپخش آن

همه چیز درباره بازی زد ران

زد ران یکی دیگر از بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال و همچنین iOSای است که بازیکنان می‌توانند در آن اسب‌های دیجیتالی را به‌دست آورده، با آن‌ها تولیدمثل انجام داده و در نهایت نیز در مقابل بازیکنان واقعی دیگری از سرتاسر جهان به رقابت بپردازند.

تمام تراکنش‌ها در این بازی در بلاک چین ذخیره شده تا بدین ترتیب احراز هویت کرده و بازی را برای تمام بازیکنان خود، ایمن نگه دارد. همین میزان امنیت بالا نیز زد ران را یکی از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال کرده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

آموزش کار با صرافی dYdX

هر اسب در زد ران خاص است و نقاط قوت و ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فرد خود را دارد. آن‌ها آمار، ارقام و امتیازات مختلفی دارند که می‌توانید به‌راحتی بر آن‌ها نظارت داشته و یا آن‌ها را ارتقا دهید؛ اطلاعاتی همچون: میزان خالص بودن ژن آن‌ها، چابکی و سرعتی که دارند، از جمله این آمار و ارقام هستند.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

راه‌های درآمدزایی از زد ران (Zed Run)

  • بردن مسابقات. اگر اسب شما یکی از سه اسب برتر باشد، شما بین 15 تا 60 درصد از استخر کلی جایزه را دریافت می‌کنید.
  • کسب هزینه‌های پرورشگاه اسب. این پروسه شامل گذاشتن یک اسب نر در یک پرورشگاه مخصوص است. دیگر بازیکنان به شما پول می‌دهند تا در پرورشگاه شما تولیدمثل کنند.
  • انجام تولیدمثل با اسب‌های خود. از این طریق، هم می‌توانید کره اسب‌ها را در فروشگاه NFT بفروشید و هم از آن‌ها برای مسابقه و در نهایت کسب درآمد استفاده کنید.
  • انجام فلیپینگ در بازار. فلیپینگ به خرید ارز یا توکن و فروش سریع آن برمی‌گردد. شما می‌توانید NFTهای اسب‌ها را هم در این بازی فلیپ کنید تا به همین ترتیب درآمد داشته باشید.

بازی سندباکس (The c)

سندباکس از شناخته‌شده‌ترین و بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال است که هم در نسخه iOS و هم اندروید برای شما عزیزان وجود دارد. مهم‌ترین نکته درباره این بازی، تنوع و گوناگونی است که در کشف و جستجوی جهان سندباکس نهفته و باعث می‌شود که هرگز از آن خسته نشوید!

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

شما می‌توانید در این بازی هم بازیکن باشید و هم در بخش سرمایه‌گذاری آن فعالیت کنید و این کاملا به خود شما بستگی دارد. سندباکس، وعده‌های زیادی دارد که در آینده آن‌ها را عملی خواهد کرد. این بازی، یک پروژه نویدبخش است.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی بای بیت Bybit 

صرافی FTX

ویژگی‌های مهم سندباکس

  • سندباکس به شما اجازه می‌دهد که با حفظ 95% از توکن‌های SAND به‌عنوان یک جریان درآمدی، حتی از زمان خود نیز درآمدزایی کنید!
  • شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتالی همچون NFTها را در این بازی ساخته و در بازارها معامله نمایید.
  • همچنین می‌توانید مالک LAND یا زمینی در این بازی شوید. بدین ترتیب هم می‌توانید از ساکنین آن اجاره بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید و هم می‌توانید زمین خود را مسکونی کرده و ارزش آن را بالا ببرید.

نکات بیشتری درباره بازی سندباکس

سندباکس یکی از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال حال حاضر محسوب می‌شود که می‌توانید با آن بهترین تجربه را از جریان درآمدی خود کسب کنید. تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان و توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از توکن SAND در این بازی از تجربه گیمینگ، NFT و دارایی‌های خود درآمدزایی کنند.

«SAND» ارز اصلی درون این بازی است که بودجه اکوسیستم سندباکس را تأمین می‌کند. عرضه نهایی این توکن 3,000,000,000 عدد بوده و بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بازیکنان می‌توانند در این بازی که از بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال است، NFT بسازند، آن‌ها را در این بازی آپلود کنند و سپس در ازای پول واقعی به دیگر بازیکنان بفروشند!

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

زمین یا LAND نیز یک ملک مجازی است که بازیکنان قادر هستند در آن خرید و فروش کنند تا تجارب جالبی را بسازند. زمانی که صاحب یک زمین شوید، می‌توانید آن را با بازی‌ها و دارایی‌های دیگری پر کنید. در حال حاضر مجموعا 166,464 زمین در این بازی از بهترین بازی های ارز دیجیتال iOS وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

روش‌های کسب درآمد از سندباکس

  • کسب درآمد از تجارب بازی خود
  • سرمایه‌گذاری بر روی یک زمین و کسب کمیسیون از کسانی که از این زمین برای توسعه استفاده می‌کنند

اگر به‌دنبال بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال هستید، سندباکس بدون شک یکی از اولین گزینه‌هاست! شما همچنین می‌توانید آموزش بازی سندباکس (Sandbox) را هم به‌طور کامل در این مقاله یاد بگیرید.

بازی کریپتو بلیدز (CryptoBlades)

کریپتو بلیدز هم از بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال و هم از بهترین بازی های ارز دیجیتال iOS به‌شمار می‌رود که مخاطبان هر دو نوع سیستم عامل را راضی نگه داشته است. این بازی سال‌ها پیش درست در سال 2014 در زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) راه‌اندازی شد.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

کریپتو بلیدز یکی از اولین بازی‌هایی بود که NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض را در اکوسیستم خود به کار گرفت. همان طور که با این توکن‌ها آشنایی دارید، NFTها دارایی‌های دیجیتال خاصی هستند که می‌توانید آن‌ها را در بازی خریده، فروخته و به‌دست آورید.

بازیکنان باید سطح کاراکترهای خود را ارتقا دهند و در عین حال، چالش‌ها را کامل کرده و سلاح‌های منحصربه‌فرد خود را ساخته یا ضرب کنند. از آنجایی که این بازی از نوع بازی‌های کسب درآمد است، بازیکنان همچنین قادر هستند که توکن‌های SKILL موردنیاز را از طریق خرید و فروش دارایی‌ها و از بازیکنان دیگر این بازی نیز به‌دست آورند.

آن‌ها می‌توانند برای کسب سود از این بازی از بین بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال ، کالاها و خدماتی را برای فروش، ساخته و به وجود آورند. به‌علاوه، بازیکنان قادر هستند که از توکن‌های SKILL برای ارتقاء کاراکترهای خود و رفتن به سطوح و مراحل بعدی در این بازی نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

راه‌های کسب درآمد از بازی کریپتو بلیدز

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

  • بردن NFTهای سلاح و کاراکترها به مبارزه برای بردن امتیازات SKILL
  • ضرب کاراکترها و سلاح‌ها و سپس فروش آن‌ها در فروشگاه برای کسب توکن SKILL
  • معامله اشیاء NFT خود با دیگر بازیکنان در ازای ارزهای دیجیتال که شامل توکن‌های BEP-20 می‌شود
  • مبادله SKILL خود با دیگر ارزهای دیجیتال که سپس نیز می‌توان آن را در بایننس به فروش رساند

دیگر ویژگی‌های مهم کریپتو بلیدز

  • یکی از بهترین بازی های موبایل بلاکچین که کاملا بالغانه، خوش‌ساخت و پایدار است.
  • سیستم حمله‌ای خاص که شما را برای درآمدزایی با دیگر بازیکنان، هم‌تیم می‌کند.
  • بازی جالبی با شروع و گیم‌پلی آسان!

شما همچنین می‌توانید بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) را از این طریق نیز بهتر بشناسید و نحوه انجام آن را به‌راحتی یاد بگیرید.

بازی دیسنترالند (Decentraland)

دیسنترالند نیز یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل بلاکچین بوده که حتی بیشتر از دیگر گزینه‌های موجود در این لیست، شناخته شده است. این بازی یک بازی ارز دیجیتال کسب درآمد بوده که در آن می‌توانید آثار هنری، املاک دیجیتال و NFTها را خریده، فروخته و یا بسازید تا دارایی‌های درون این بازی را به‌دست آورید!

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

این بازی که از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال بوده، در بلاک چین اتریوم ساخته شده است. دیسنترالند از زمان راه‌اندازی خود در سال 2020 و از زمانی که پتانسیل بازی‌های کسب درآمد کشف شد، رو به رشد بوده و تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این بازی از دو توکن محلی با نمادهای «MANA» و «LAND» استفاده می‌کند. شما می‌توانید از این توکن‌ها برای خرید بیش از 90,601 ملک و دارایی مجازی از جمله دارایی‌های قابل‌جمع‌آوری، آواتار، اکسسوری، بازی و بسیاری از آیتم‌های دیگر استفاده کنید.

به‌علاوه می‌توانید دارایی‌های قابل‌جمع‌آوری را همچون لباس‌های آواتارها هم بسازید و در بازار دیسنترالند آن‌ها را به فروش برسانید. به همین ترتیب هم راه‌های درآمدزایی بسیاری در این بازی برای شما وجود دارد که تمام آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

راه‌های کسب درآمد در دیسنترالند

  • می‌توانید LAND بخرید و از آن استفاده کنید تا اپلیکیشن‌های مختلفی را همچون بازی‌ها، تبلیغات و جوامع میزبانی کرده و در ازای آن اجاره دریافت نمایید.
  • همچنین می‌توانید در ازای هر اپلیکیشنی که می‌سازید، هزینه ورودی را برای دسترسی کاربران تعیین کنید که باید آن را بپردازند تا بتوانند از امکانات شما بهره ببرند.
  • فروش LAND شما نیز به تولیدکنندگان محتوا یا سازندگان برای آنکه چیزی را در آن‌ها بسازند، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از این بازی است.
  • ساخت و فروش آیتم‌های قابل جمع‌آوری در بازار این بازی از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال نیز راه جالب دیگری برای شماست.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

شما چیز زیادی برای شروع بازی در دیسنترالند نیاز ندارید. تنها کافیست که آن را راه‌اندازی کنید، آواتاری بسازید، برای آن اسم بگذارید و شرایط و  قوانین آن را قبول کنید! به همین راحتی می‌توانید بازی دیسنترالند را آغاز کرده و از آن درآمد خوبی کسب کنید. البته می‌توانید برای یادگیری کامل بازی دسنترالند (Decentraland) به این لینک نیز مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

بازی آپلند (Upland)

آپلند یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی های اندرویدی ارز دیجیتال دیگر برای شما عزیزان به‌حساب است. این بازی در جولای سال 2018 راه‌اندازی شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که با استفاده از پول فیات یا توکن محلی آن UPX، املاکی مجازی را معامله کنند.

این بدان معناست که شما می‌توانید املاک مجازی را در این بازی خریده و سپس آن‌ها را بفروشید تا سودی به‌دست آورید. در حقیقت بازیکنان می‌توانند در داخل اکوسیستم آپلند، املاک مجازی جالبی را خریداری کنند که با آدرس‌ها و مکان‌های دنیای حقیقی مطابقت دارد! همین امر هم این بازی را به یکی از بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال

توکن و بلاک چین این بازی توسط تیم بلاک چین ایاس (EOS) توسعه یافته‌اند. آپلند بر مبنای بازی، کسب درآمد و ارتباط بنا شده است. از آنجایی که توکن این بازی فقط برای خریدهای درون بازی در دسترس شما قرار دارد، پس NFTهای آن کمیاب خواهند شد؛ چراکه آدرس‌های حقیقی کاملا محدود هستند!

روش کسب درآمد از بازی آپلند

بازیکنان تنها می‌توانند با گذاشتن املاک مجازی خود در بازار برای فروش از این بازی پول درآورند. به‌علاوه، شما باید یک حساب دلار آمریکا هم بسازید تا بتوانید درآمدهای حاصله خود را دریافت کنید. هر زمان که دارایی‌های خود را بفروشید، می‌توانید از طریق پی پال (PayPal) درآمدهای خود را برداشت و یا آن‌ها را مجددا سرمایه‌گذاری نمایید.

کاربران بسیاری همین ویژگی منعطف را دوست دارند که هم می‌توانند ارز دیجیتال را برداشت کنند و هم پول واقعی را! اگر به این بازی علاقه‌مند شدید می‌توانید از طریق این مقاله، همه چیز را درباره بازی آپلند (Upland) بدانید.

ویژگی‌های آپلند

  • کاربرپسند و دارای پروسه خرید و فروش آسان
  • دارای تنها یک راه برای برداشت توکن‌های UPX
  • برخورداری از پروسه احراز هویت پیش از امکان فروش املاک مجازی

جمع‌بندی

بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال از موضوعات مهم و درآمدزایی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه را به شما عزیزان معرفی نمودیم. بازی‌های بلاک چینی و کسب درآمد امروزه به یکی محبوب‌ترین موضوعات تبدیل شده‌اند.

این محبوبیت به دلیل آن است که افراد با استفاده از این بازی‌ها هم می‌توانند سرگرم شوند و هم درآمدزایی خوبی داشته باشند. به همین دلیل هم در حال حاضر با لیست بلند بالایی از بازی‌های P2E یا کسب درآمد روبه‌رو هستیم.

اما کدام بازی‌ها از گزینه‌های دیگر بهتر هستند؟ ما در مقاله امروز، همین موضوع را بررسی و شما را با بهترین بازی های موبایلی کسب درآمد از ارز دیجیتال آشنا کردیم.

.

منبع: koditips

نظر شما در خصوص بهترین بازی های موبایلی ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر