;
coinex

بازی STEPN و توکن های GMT و GST ؛ با هر قدم ارز دیجیتال به جیب بزن!  

اگر به دنبال یک بازی کاملاً متفاوت در حوزه ارزهای دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به بازی STEPN و توکن های GMT و GST بیندازید.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST یکی از بهترین و متفاوت‌ترین بازی‌هایی است که در تلفن‌های همراه در دسترس کاربران قرار دارد. این بازی که در سال گذشته، یعنی در سال 2021 راه‌اندازی شد، تاکنون توانسته افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم درباره این بازی محبوب و متنوع بحث کرده و اطلاعاتی درباره آن به شما ارائه دهیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی جذاب، این است که شما این امکان را دارید که هم‌زمان بازی کرده و به کسب درآمد بپردازید. این امر موجب افزایش محبوبیت استپن شده است. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این بازی با سایر پلتفرم‌های موجود کاملاً متفاوت است. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که از چه نظر با بازی‌های دیگر تفاوت دارد؟ خوب است بدانید که مهم‌ترین وجه تمایز استپن این است که این بازی به‌صورت سبک زندگی ارائه می‌شود.

علاوه بر این، مهم‌ترین کاری که شما در این بازی باید انجام دهید این است که راه رفته و بدوید. سازندگان این بازی اعتقاد دارند که با راه‌اندازی STEPN می‌توانند در روند زندگی مردم تغییری عظیم ایجاد کنند. شما با دویدن و راه رفتن در این بازی، می‌توانید برای خود درآمد کسب کنید. اگر تا به اینجا به این نوشتار جذب شدید، می‌توانید ما را تا پایان همراهی کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره بازی STEPN و توکن های GMT و GST باید بدانید، این است که این پروژه در حوزه وب 3 راه‌اندازی شده و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین پروژه های وب 3 یاد کرد. این بازی جذاب روی بلاک‌چین سولانا ایجاد شده و همین امر هم منجر به ایجاد ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی شده است. شاید بازی‌های زیادی در حوزه وب سه وجود داشته باشند، اما تنها STEPN می‌تواند کاربران را به داشتن یک زندگی سالم سوق دهد. زیرا آن‌ها برای کسب درآمد هم که باشد، به پیاده‌روی ترغیب می‌شوند.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

علاوه بر استپن، بازی‌های دیگری هم وجود دارند که به شما امکان کسب درآمد را می‌دهند. اگر می‌خواهید بدانید که این پلتفرم‌ها کدام‌اند، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین بازی‌های Play to Earn برای کسب درآمد در سال 2022 بیندازید. در این لیست، شما می‌توانید فهرست محبوب‌ترین و رایج‌ترین بازی‌ها برای کسب درآمد را مشاهده کنید. همچنین لیست بهترین بازی‌های موبایلی ارز دیجیتال برای اندروید و iOS هم می‌تواند به شما کمک شایانی داشته باشد.

بهترین بازی‌های متاورس برای کسب درآمد می‌تواند لیست بازی‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر موارد ذکرشده، بهترین بازی‌های NFT اندروید و iOS هم می‌تواند این پلتفرم‌های محبوب را به شما عزیزان معرفی کند. اگر هنوز هم به دنبال این‌گونه لیست‌ها هستید، می‌توانید بهترین بازی‌های کریپتویی برای کسب درآمد را مشاهده کرده و آن‌ها را بهتر بشناسید. درنهایت، بهترین بازی‌های NFT برای کسب درآمد هم به شما کمک بسزایی خواهد کرد.

بازی STEPN چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که درباره بازی STEPN و توکن های GMT و GST برای شما پیش می‌آید، این است که این پلتفرم دقیقاً چیست؟ پروژه STEPN اولین بازی NFT روی بلاک‌چین سولانا در نظر گرفته می‌شود که به تأثیر از بازی‌های Play to Earn، به‌صورت Move to Earn کار می‌کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید به‌ازای حرکت کردن و راه رفتن، کسب درآمد کنید.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

در این بازی، کاربران می‌توانند راه بروند و بدوند و در قبال این کار که با کفش انجام می‌شود، توکن GMT و یا توکن GST دریافت کنند. مهم‌ترین هدف استپن، ترغیب و تشویق میلیون‌ها انسان به داشتن سبک زندگی سالم در حوزه وب 3 است.

اگر می‌خواهید آموزش متاورس STEPN را آغاز کنید، در ابتدا باید توکن بومی بلاک‌چین سولانا، یعنی ارز SOL را در کیف پول این برنامه واریز کرده و یک کفش ورزشی خریداری نمایید. سپس باید 24 ساعت منتظر بمانید تا «انرژی» شما برای بازی تکمیل شود. انرژی به معنی میزان دقایقی است که یک کاربر با کفش ورزشی خود می‌تواند NFT دریافت کند.

در این بازی شما می‌توانید هم‌زمان با حرکت کردن، درآمد داشته باشید. این بدان معنی است که هرچه بیشتر تحرک داشته باشید، توکن و سپس پول بیشتری به دست می‌آورید. اگر اطلاعاتی درباره بازی‌ها کسب درآمد داشته باشید، احتمالاً با این بازی هم آشنا خواهید بود.

ویژگی‌های برجسته استپن

بعدازاین که با مفهوم بازی STEPN و توکن های GMT و GST آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی هم درباره ویژگی‌های این برنامه کسب کنید. همان طور که می‌دانید، تیم سازنده پروژه STEPN قصد داشت با راه‌اندازی این بازی، تناسب‌اندام و سلامت جسمی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید میلیون‌ها افراد علاقه‌مند به ورزش، با استفاده از اپلیکیشن‌های این‌چنینی به دنبال انجام ورزش بوده و موفق هم شده‌اند.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

به همین ترتیب، STEPN از برنامه‌ها و دنیای ارزهای دیجیتال استفاده کرده تا بتواند به کمک فناوری بلاک‌چین، به کسب درآمد افراد کمک کند. یکی از بنیان‌گذاران اصلی این برنامه گفت که هنگامی که آن‌ها اقدام به ساخت این پلتفرم کردند، به این اندیشیدند که تقریباً هرکسی می‌تواند بدود یا راه رود. به همین دلیل هم آن‌ها با تبدیل این فرایند به یک بازی کسب درآمد با حرکت (Move-to-Earn) یا اجاره دادن برای کسب درآمد (Rent to Earn)، توانستند بسیاری از افراد را به سمت خود جذب کنند.

علاوه بر این، بنیان‌گذاران این بازی اعتقاد دارند که ویژگی منحصربه‌فرد حرکت برای کسب درآمد این بازی می‌تواند برای افراد بسیار مفید باشد؛ زیرا آن‌ها این امکان را دارند که هم برای ورزش و سلامت جسم خود ترغیب شده و هم به کسب درآمد بپردازند.

البته برای ورود به بازی STEPN و توکن های GMT و GST شما با دشواری‌هایی روبرو خواهید بود که کاملاً عادی هستند و بعد از رفع این نواقص، کاربران می‌توانند وارد بازی شده و آن را آغاز کنند. این در حالی است که فقط ویژگی حرکت برای کسب درآمد نبود که افراد را به سمت این بازی جذب کرد؛ بلکه استپن ویژگی‌های دیگری هم دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

مهم‌ترین دلیل تمایز STEPN با سایر بازی‌ها چیست؟

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، دلایل زیادی برای جذب افراد به این بازی وجود دارد که در این بخش یکی از آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید پروژه STEPN توانسته است برنده Solana Ignition Hackathon Gaming Track شود. به‌علاوه، این برنامه اولین بازی موبایلی است که موفق به برنده شدن در مسابقات هکاتون شده است.

استپن ویژگی‌های زیاد دیگری هم دارد که موجب شده نه‌تنها کاربران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، بلکه افراد معمولی هم به سمت آن هجوم بیاورند. استفاده از این ویژگی‌ها کاملاً آسان است و حتی افراد مبتدی هم توانایی کار با آن را دارند. از ویژگی‌های این برنامه، می‌توان به بازار جذاب، کیف پول منحصربه‌فرد، طراحی هیجان‌انگیز و صدها ویژگی خارق‌العاده دیگر اشاره کرد.

حالت‌های بازی

یکی از نکات بسیار جالب درباره بازی STEPN و توکن های GMT و GST که توجه افراد را به سمت خود جلب کرده، حالت‌های متفاوت آن است. در این بازی، شما این امکان را دارید که از این حالت‌ها بهره برده و بازی خود را ارتقا دهید.

این اپلیکیشن سه حالت دارد که کاربران می‌توانند کاملاً آزادانه آن‌ها را انتخاب کنند و با استفاده از آن‌ها، برای خود توکن GMT و توکن GST را جمع‌آوری نمایند. این حالت‌ها شامل انفرادی، ماراتن و حالت پس‌زمینه می‌شوند که در ادامه به شرح بیشتر آن‌ها می‌پردازیم.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

حالت انفرادی (Solo Mode)

اولین حالتی که در آموزش متاورس STEPN با آن روبرو می‌شوید، حالت انفرادی است. در این حالت همان طور که از نام آن مشخص است، کاربران به‌صورت انفرادی کار کرده و می‌توانند با راه رفتن یا دویدن، توکن‌های این بازی را کسب نمایند.

البته میزان درآمدی که آن‌ها در این حالت کسب می‌کنند، به دو فاکتور مهم بستگی دارد. این فاکتورها شامل میزان فعالیت بدنی آن‌ها و کمیاب‌بودن و ویژگی‌های کفش‌های ورزشی آن‌ها دارد. بدین ترتیب، هرچه شما فعالیت بدنی بیشتری داشته و بیشتر بدوید، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین اگر کفش ورزشی شما کمیاب‌تر باشد و یا ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد، میزان بیشتری توکن GST یا GMT دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بازی NFT سایبرپیگز (CyberPigs) ؛ جهش‌یافته‌های پسر ایلان ماسک [+15 اتریوم جایزه]

حالت ماراتن (Marathon Mode)

یکی دیگر از حالت‌های جذاب بازی STEPN و توکن های GMT و GST که طرفداران زیادی دارد، حالت ماراتن آن است. این حالت که به‌صورت مسابقاتی بین شرکت‌کنندگان اجرا می‌شود، به‌صورت هفتگی و ماهیانه وجود دارد. البته هر کاربری که بخواهد وارد این حالت شده و مسابقه ماراتن دهد، باید از 24 ساعت وارد این برنامه شده و به‌صورت جداگانه، ثبت‌نام کند.

در ماراتن‌های هفتگی، کاربران باید در تمام طول هفته مسابقه دهند. همچنین آن‌ها این امکان را دارند که از میزان مسافت موردنظر خود برای دویدن را انتخاب کنند. بدین ترتیب، آن‌ها می‌توانند مسافت‌های 2.5، 5 و یا 7.5 کیلومتری را انتخاب نمایند. البته توجه داشته باشید که در هر دفعه، آن‌ها می‌توانند در یک ماراتن شرکت داشته باشند. ماراتن ماهیانه هم در کل ماه ادامه دارد و کاربران می‌توانند مسافت‌های 5، 10 و یا 15 کیلومتری را برای دویدن انتخاب نمایند.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

حالت پس‌زمینه (Background Mode)

درنهایت، آخرین حالت جذاب این بازی که طرفداران زیادی دارد، حالت پس‌زمینه (Background Mode) است. در این حالت، کاربران می‌توانند بدون داشتن برنامه و هزینه زیاد و تنها با داشتن یک جفت کفش ورزشی، توکن GST دریافت کنند. حتی هنگامی که برنامه STEPN خاموش است هم تعداد قدم‌های کاربران را شمرده و به حساب آن‌ها پول واریز می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بخش‌هایی که در حالت پس‌زمینه وجود دارند که شامل قدم زدن و دویدن است، استقامت کفش‌های شما را تغییر نداده و کاهش نمی‌یابند. البته این حالت از بخش Health Data گوشی شما استفاده می‌کند. با ادامه آموزش بازی STEPN و توکن های GMT و GST همراه ما باشید.

توکن‌های بازی استپن

اکنون وقت آن رسیده که اطلاعاتی درباره توکن‌های این بازی جذاب کسب کنید. در این بازی، توکن‌های GMT و GST وجود دارند و به کسب درآمد کاربران کمک می‌کنند. در حال حاضر، هر GST بیشتر از 2.5 دلار و یک ارز دیجیتال SOL نزدیک به 90 دلار ارزش دارد. لازم به ذکر است که ارزش توکن GMT بیشتر از توکن GST است و این ارز دیجیتال باارزش، در انتهای بازی به کاربران داده می‌شود.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

هرچه سطح شما بالاتر می‌رود، می‌توانید میزان بیشتری GMT کسب کنید. میزان و نوع توکن دریافتی شما تا حد زیادی به کفش ورزشی که در بازی استفاده می‌کنید، بستگی دارد. بدین ترتیب، باتوجه‌به نمونه و ویژگی‌های کفش ورزشی، شما می‌توانید توکن‌های GMT یا GST دریافت نمایید. البته برای این‌که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، باید آن‌ها را به ارز دیجیتال SOL تبدیل کنید و در این روند، همه آن‌ها یکسان خواهند بود.

شروع بازی STEPN

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما با استفاده از کفش‌های ورزشی و تنها با رفتن می‌توانید این بازی را آغاز کنید. به بیانی دیگر، فقط فعالیت‌های بدنی می‌تواند منجر به درآمدزایی شما شود. به همین دلیل هم این بازی به دلیل ویژگی کسب درآمد با حرکت (Move-to-Earn) توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد.

برای شروع به کار در این اپلیکیشن، در ابتدا باید یک جفت کفش ورزشی مجازی خریداری نمایید. این کفش‌ها نقش بسیار مهمی در بازی STEPN و توکن های GMT و GST دارند. جالب است بدانید این کفش‌های ورزشی، درواقع NFT هستند که شما می‌توانید مجدداً آن‌ها را خریداری نمایید. به همین دلیل هم ما پیشنهاد می‌کنیم که کفشی با ویژگی‌های بهتر را انتخاب کنید. به‌علاوه، شما این امکان را دارید که کفش‌های خود را در این بازار به فروش رسانده و درآمد داشته باشید.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

یکی از ویژگی‌های جذاب این کفش‌ها این است که می‌توانند تعیین کنند که شما چه مدت‌زمان می‌توانید بدون نیاز داشتن به انرژی، بدوید. علاوه بر این، در این بازی جذاب گزینه سرعت هم قرار دارد که شما را برای دویدن تشویق می‌کند. این بدان معنی است که هر چه سرعت شما بیشتر باشد، می‌توانید میزان بیشتری GST دریافت نمایید.

اگر مقداری ارز دیجیتال SOL را در کیف پول خود داشته باشید، احتمالاً خرید این کفش‌های ورزشی کار چندان سختی نباشد. اگر هم از این ارز دیجیتال ندارید، می‌توانید از گزینه تبادل استفاده کرده و در زمان کوتاهی استخر نقدینگی خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

معرفی بازی بلاکچینی Dawn of Gods و ایردراپ قطعی 1 میلیون توکن $DAGO

برای درک بهتر از این بازی کسب درآمد با حرکت (Move-to-Earn) خوب است بدانید که شما می‌توانید توکن GMT و یا GST خود را درون خود بازی خرج کرده و اقلام درون بازی را خریداری نمایید. البته ما پیشنهاد می‌کنیم که آن‌ها را به ارز دیجیتال SOL تبدیل کنید تا بتوانید خارج از بازی هم آن را در دسترس داشته باشید. بدین ترتیب، شما می‌توانید GST را در بازی دریافت و به‌صورت SOL در بازار خرج کنید.

یک نکته جالب درباره بازی STEPN و توکن های GMT و GST این است که قیمت کفش‌ها نشان‌دهنده کیفیت آن‌ها نیست. این بدان معنی است که شاید شما کفشی با ویژگی‌های معمولی را با قیمت 9 SOL خریداری کنید؛ درحالی‌که یک جفت کفش ورزشی دیگر را با قیمت 1500 SOL پیدا کنید که ویژگی‌های بدتری دارد. این سطح از اختلاف برای بسیاری از کاربران گیج‌کننده است؛ اما ازآنجاکه پروژه STEPN در مراحل اولیه است، تا حد زیادی احتمال دارد که در آینده این مشکل برطرف شود.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

کسب درآمد از STEPN

همان طور که تاکنون درباره آموزش متاورس STEPN متوجه شدید، در این بازی شما توانایی کسب درآمد از روش‌های زیادی را خواهید داشت. درحالی‌که شما برای آغاز کسب درآمد نیاز به کفش‌های ورزشی دارید، برای شروع دویدن به چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.

کاربرانی که برای اولین‌بار از این برنامه استفاده می‌کنند، می‌توانند این اپلیکیشن و تمام ویژگی‌های آن را به‌صورت رایگان در اختیار داشته باشند. به‌محض این‌که در این بازی ثبت‌نام کرده و یک کفش ورزشی خریدید، می‌توانید دویدن را آغاز نمایید. این امر به شما کمک می‌کند که بتوانید توکن GMT و یا GST دریافت نمایید.

یکی از ویژگی‌های منفی این بازی که تا حد زیادی مورد شکایت کاربران قرار گرفته، این است که محدودیت زمان باری بازی در طول روز دارد این بدان معنی است که شما مدت‌زمان خاصی از روز را می‌توانید از این پلتفرم استفاده نمایید. درنتیجه، میزان درآمد شما هم محدود می‌شود. بسیاری از کاربران، محدودیت بازی STEPN و توکن های GMT و GST را یکی از خصوصیت‌های منفی آن در نظر گرفتند.

این محدودیت را «انرژی» بازی تعینی می‌کند و اگر انرژی شما به اتمام برسد، نمی‌توانید بازی را ادامه دهید تا دوباره این انرژی کامل شود. زمانی که انرژی شما کامل شود، می‌توانید به مدت 100 دقیقه بدوید. علاوه بر این، باید بدانید که پروژه STEPN یک سرعت‌سنج دارد که برای کسب درآمد، باید از آن پیروی کنید. این موضوع یکی از چالش‌برانگیزترین ویژگی‌های بازی است که شما را مجبور می‌کند تا در حین دویدن، بتوانید سلامت خود را هم حفظ کنید.

بازی STEPN و توکن های GMT و GST

کلام آخر

بازی STEPN و توکن های GMT و GST یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کسب درآمد به شمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد که در حین بازی کردن و فعالیت داشتن، برای خود درآمد کسب کنید. این بازی یکی از برنامه‌هایی است که بر اساس سبک زندگی ساخته شده و طرفداران زیادی دارد. ما در این نوشتار، درباره این پروژه موفق برای شما توضیحاتی ارائه کردیم و همچنین نحوه شروع بکار در آن را نیز شرح دادیم. این اطلاعات می‌تواند برای کسب درآمد ما بسیار مفید باشد.

سؤالات متداول

بازی استپن چیست؟

این بازی یکی از بهترین بازی‌های بلاک‌چین سولانا به نظر می‌رسد که شما با دویدن و فعالیت‌های بدنی، می‌توانید توکن منحصربه‌فرد این بازی را به دست آورید.

توکن بومی بازی STEPN چیست؟

بازی جذاب استپن دارای دو توکن بومی است که در طول و انتهای بازی به کاربران داده می‌شود. این توکن‌ها GMT و GST هستند.

برای شروع بازی STEPN به چه چیزی نیاز داریم؟

تنها چیزی که شما برای شروع بازی نیاز دارید، یک جفت کفش ورزشی مجازی است که می‌توانید آن را از بازار داخلی این پلتفرم خریداری نمایید.

با بازی‌های دنیای متاورس آشنا شوید:

منابع:

نظر شما درباره بازی STEPN چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    Stepn طی آخرین آپدیت خود برخی کشورها از جمله ایران را ممنوع از استفاده برنامه اعلام کرده راه دور زدن این تحریم چیست لطفا مرا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

    واسه ثبت نام‌نیاز به کد دعوت هست اونو از کجا میتونیم دریافت کنیم

    پاسخ