;
coinex

تاریخ برگزاری اسکار 2023 و زمان معرفی نامزدها مشخص شد

تاریخ برگزاری اسکار 2023 و زمان معرفی نامزدها مشخص شد. تا انتهای این نوشتار با تکراتو همراه باشید تا از تاریخ برگزاری و معرفی نامزدهای اسکار 2023 مطلع شوید.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار و شبکه ای‌بی‌سی (ABC) روز جمعه ۱۳ می اعلام کردند؛ تاریخ برگزاری اسکار 2023 (نود و پنجمین دوره) در ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد. این برای دومین سال متوالی است که مراسم جوایز آکادمی اسکار در ماه مارس برگزار می‌شود. دوره ای که گذشت مراسم در تاریخ ۲۷ مارس برگزار شد.

تاریخ برگزاری اسکار 2023

نود و پنجمین دوره جوایز اسکار به صورت زنده از سالن دالبی تئاتر در هالیوود از شبکه ای‌بی‌سی در بیش از ۲۰۰ منطقه در سراسر جهان پخش خواهد شد. آخرین مهلت ارسال برای فیلم های ورودی اسکار ۲۰۲۳، ۱۵ نوامبر اعلام شده است. رای‌گیری اولیه برای فیلم های حاضر در اسکار آینده در تاریخ ۱۲ دسامبر آغاز می‌شود و فهرست‌ کوتاه نامزدها در چندین بخش نیز در ۲۱ دسامبر مشخص می‌شود.

تاریخ برگزاری اسکار 2023
تاریخ برگزاری اسکار 2023 و زمان معرفی نامزدها مشخص شد, تاریخ برگزاری اسکار 2023, اسکار 2023, زمان معرفی نامزدهای اسکار 2023, تاریخ برگزاری اسکار, زمان معرفی نامزدهای اسکار,

فرآیند رای گیری نیز بین روزهای ۱۲ تا ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ انجام می شود. زمان معرفی نامزدها نیز مصادف با تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ (۳ تیر ۱۴۰۲) است و رای گیری نهایی هم بین روزهای ۲ تا ۷ مارس ۲۰۲۳ انجام می شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

نظر شما در مورد تاریخ برگزاری اسکار 2023 و زمان معرفی نامزدها چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر