;
coinex

تاریخ رونمایی و جزئیاتی از شیائومی 12S ، شیائومی 12S Pro و 12 اولترا مشخص شد

شیائومی روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. این کمپانی برای رونمایی از شیائومی 12S ، شیائومی 12S Pro و شیائومی 12 Ultra برنامه‌ریزی کرده و در آینده‌ای نزدیک از دو گوشی سری ردمی نوت 11 تی رونمایی خواهد کرد.

اخیرا جزییاتی از گوشی‌های سری 12 در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

مشخصات فاش شده از شیائومی 12S و 12S Pro

سری شیائومی 12S احتمالا شامل دو گوشی Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro خواهد بود. دیجیتال چت استیشن معروف به‌تازگی جزییاتی از یک دستگاه جدید را فاش کرده؛ ولی به نام آن اشاره‌ای نکرده است. به نظر می‌رسد که این مشخصات، مربوط به گوشی‌های سری شیائومی 12 اس هستند.

این افشاگر مدعی شده که بازار گوشی‌های هوشمند، به‌زودی میزبان گوشی‌های پرچمداری خواهد بود که به نمایشگرهای کوچک‌تر مجهز می‌شوند. یکی از این گوشی‌ها، از نمایشگری با رزولوشن +FHD با لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. این دستگاه از طراحی پانچ هول بهره می‌برد و در ابعادی کاربر پسند ساخته شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، این افشاگر به مشخصات شیائومی 12S اشاره می‌کند.

تاریخ رونمایی و جزئیاتی از شیائومی 12S ، شیائومی 12S Pro و 12 اولترا مشخص شد

گفته می‌شود که این دستگاه در پنل پشتی خود به سه لنز دوربین مجهز می‌شود و دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی 12 اس احتمالا به الگوریتمی مبتنی بر سخت‌افزار مجهز می‌شود که تجربه کاربری بهتری در بخش ثبت تصاویر را به همراه دارد.

گوشی بزرگ‌تر این سری، یعنی شیائومی 12S Pro از نمایشگر 2K بهره‌مند خواهد شد. این احتمال وجود دارد که گوشی در بخش نمایشگر، بهینه‌سازی شده باشد. پیش‌بینی می‌شود که هر دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شوند.

اخیرا گزارشی منتشر شده که از راه‌اندازی شیائومی 12 اس پرو در دو نسخه CPU خبر می‌دهد؛ این گوشی در یک نسخه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و در نسخه دیگر با تراشه دایمنسیتی 9000 به بازار می‌آید. با این اوصاف، این اولین گوشی شیائومی با پلتفرم موبایل مدیاتک دایمنسیتی خواهد بود.

بد نیست بدانید که سه گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های 2206123SC ،2203121C و 2206122SC تاییدیه CMIIT را دریافت کرده‌اند. این گوشی‌ها که احتمالا شیائومی 12 اولترا، شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو هستند، به‌زودی در چین راه‌اندازی می‌شوند. در فهرست CMIIT به مشخصات این سه گوشی اشاره نشده است؛ اما شایعات مدعی هستند که هر سه دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز می‌شوند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی کوالکام در 30 اردیبهشت ماه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی خواهد کرد؛ با این اوصاف، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی‌های جدید شیائومی در خرداد ماه آینده رسما رونمایی شوند.

شیائومی تاکنون هیچ‌کدام از این اخبار و گزارش‌ها را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جزییات فاش شده از شیائومی 12S، شیائونی 12 اس پرو و شیائومی 12 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر