;
coinex

پوستر و تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis منتشر شد

تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis با مجموعه‌ای از آهنگ‌های الویس پریسلی منتشر شد. آهنگ‌ها همگی با صدای آستین باتلر هستند که نقش پرسلی را بازی می‌کند.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Elvis، کمپانی برادران وارنر از پوسترهای این فیلم رونمایی کرد. در این پوسترها، آستین باتلر که نقش الویس پرسلی را بازی می‌کند، با همان استایل همیشگی ستاره راک دیده می‌شود.

در این فیلم علاوه بر باتلر که نقش اصلی را بازی می‌کند، تام هنکس نیز در نقش مدیر برنامه الویس پرسلی و اولیویا دی یانگ در نقش همسر پرسلی حضور دارند. همسر سابق الویس پرسلی، پریسیلا پرسلی در هفته‌های گذشته، فیلم را در اکران خصوصی دیده و حسابی از فیلم تمجید کرده است. منتقدان نیز برای فیلم سنگ تمام گذاشتند و در پست‌های مختلف فیلم را ستودند.

صحبت‌های کارگردان فیلم پس از پخش تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis

باز لورمن کارگردان فیلم Elvis درباره انتخاب این فیلم توضیح داد:

من عاشق فیلم‌های بیوگرافی هستم، اما این فیلم واقعا یک فیلم زندگی‌نامه‌ای نیست. برای من فیلمی درباره آمریکای دهه‌های 50 و 60 و 70 است… و اگر می‌خواهید در مورد فرهنگ آمریکای دهه‌های 50 و 60 و 70 صحبت کنید، خوب، بد و زشت، این سه دهه برای من شخصیت الویس پرسلی است.

تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis

در خلاصه داستان برادران وارنر آمده است:

این فیلم به بررسی زندگی و موسیقی الویس پرسلی (باتلر) می‌پردازد که از طریق رابطه پیچیده او با مدیر مرموزش، سرهنگ تام پارکر (هنکس) روایت می‌شود. داستان از به شهرت رسیدن پرسلی تا تبدیل شدن به نماد فرهنگی آمریکا را به تصویر می‌کشد. در خلال بررسی زندگی پریسلی، چشم انداز فرهنگی در حال تکامل و از دست دادن معصومیت در آمریکا را نیز شاهد هستیم.

فیلم Elvis در تاریخ 24 ژوئن (3 تیر 1401) اکران خواهد شد.

در ادامه تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis را ببیند و از آهنگ‌هایش لذت ببرید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوستر و تیزر رسمی فیلم بیوگرافی Elvis چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر