;
coinex

سیلیکون ولی ارزهای دیجیتال کجاست؟

بسیاری از استارتاپ‌های رمزارزی، شهر تگزاس را به دلیل هزینه‌های پایین، به عنوان سیلیکون ولی ارزهای دیجیتال انتخاب کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سیلیکون ولی آمریکا، زادگاه سنتی تمامی استارتاپ‌های تکنولوژی بود. بسیاری از استارتاپ‌های حوزه ارزهای دیجیتال در این شهر به وجود آمدند؛ اما به دلیل هزینه‌های سنگین این شهر هیچگاه به عنوان مرکز اصلی کریپتوکارنسی‌ها در آمریکا شناخته نشد. با توجه به اینکه هزینه‌های اداری و اجرایی پروژه‌های رمز ارزی در سیلیکون ولی بسیار بالاست،‌ بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند عملیات خود را به دبی منتقل کنند؛ شهری که فرصت برای ارتباط بهتر و سرمایه‌های جدید را فراهم می‌کند و هوای گرم‌تری داشت.

تگزاس، سیلیکون ولی ارزهای دیجیتال

با بالا رفتن هزینه‌های اجرایی شرکت‌ها در سال‌های اخیر، فرصت برای ایالت تگزاس فراهم شد تا استارتاپ‌های جذاب و نویدبخش این روزهای تکنولوژی را به خود جذب کند. زمان‌بندی تگزاس برای تبدیل شدن به مرکز ارزهای دیجیتال در آمریکا ایده‌آل است؛ زیرا رمزارزها این روزها به پدیده تکنولوژیکی بزرگی تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند توجه بسیاری از کارآفرینان را به خود جلب کنند.

سیلیکون ولی ارزهای دیجیتال کجاست؟

چندین دلیل قاطع برای تبدل شدن تگزاش و بزرگ‌ترین کلان شهر آن، یعنی دالاس فورت به مرکز کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد. از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Coinsource، بزرگترین اپراتور رمزارزها در جهان در منطقه دالاس تگزاس مستقر شده است.
  • استارتاپ Zabo که در سال 2021 توسط Coinbase، بزرگترین صرافی رمزارزها در دنیا به وجود آمد، در شهر دالاس قرار دارد.
  • در ماه آپریل 2022 (فروردین 1401)، شهر Fort Worth به اولین دولت شهری تبدیل شد که اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کند. از تگزاس نیز در گذشته با عنوان «پایتخت استخراج» یاد می‌شد.
  • تیم بسکتبال Dallas Mavericks که صاحب آن مارک کوبان، بیلیونر معروف تگزاسی و علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال است، در سال 2021 دوج کوین را به عنوان روش پرداختی پذیرفت.

دلایل موفقیت تگزاس در حوزه کریپتوکارنسی‌ها

راز موفقیت ایالتی که در گذشته با گاوچرانی و تجارت نفت شناخته می‌شد، پذیرش و فعالیت گسترده در زمینه رمزارها است. مقامات این ایالت به طور علنی خواستار حمایت از رمزارزها و تنظیم مقررات هستند و تلاش می‌کنند مطلوب ترین محیط را برای این صنعت پر رونق به وجود بیاورند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تگزاس، سیلیکون ولی ارزهای دیجیتال؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر