;
coinex

بازی Beyond Good and Evil 2 یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های یوبی‌سافت است

به گفته یوبی‌سافت بازی Beyond Good and Evil 2 یکی از جاه طلبانه‌ترین پروژه‌های این کمپانی تا به امروز به‌حساب می‌آید که همچنان در حال توسعه است.


به گفته این شرکت، بازی که آن‌‍‌ها مدت زیادی است که در حال توسعه دارند، یکی از جاه‌ طلبانه‌ترین عناوین آن‌ها تا به امروز خواهد بود. یوبی‌سافت فهرستی از بازی‌هایی دارد که به‌طور رسمی معرفی شده‌اند، اما به دلیل مشکلات پشت پرده بارها و بارها به تعویق افتاده‌اند، اما در این لیست نسبتا بزرگ، هیچ بازی به اندازه عنوان 2 Beyond Good and Evil درگیر دور باطلی از چرخه توسعه‌ نبوده است. دنباله‌ای که مدت‌ها پیش در سال 2016 معرفی شد و بعد از آن بدون هیچ به‌روزرسانی‌ از این بازی در سال‌های متمادی و هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه آن، به نظر می‌رسد که وضع زیاد مناسبی نداشته باشد.

بازی Beyond Good and Evil 2 و دور باطل توسعه آن

یوبی‌سافت بر این باور است که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در دست توسعه قرار داشته و ارزش صبر کردن را دارد. اخیرا شعبه یوبی‌سافت بارسلونا که یکی از چندین استودیو پشتیبان است، به توسعه بازی کمک می‌کند و همچنین در توییتر تبلیغ شغلی را برای سمت انیماتور ارشد گیم‌پلی به اشتراک گذاشته است. این استودیو همچنین در این صفحه اعلام کرده است که Beyond Good and Evil 2 یکی از جاه طلبانه‌ترین پروژه‌های یوبی‌سافت تا به امروز خواهد بود.

بازی Beyond Good and Evil 2 یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های یوبی سافت است

اما آن‌ها باید بدانند که در این برهه از زمان، بازیکنان به عناوینی رضایت می‌دهند که می‌دانند بدون مشکلی به بازار عرضه خواهند شد، نه بازی‌هایی که فقط به دنبال جاه‌طلبی‌های عظیم هستند و هرگز پیشرفت خوبی هم ندارند. با تمام این اتفاقات، تقریبا یک سال پیش بود که یوبی‌سافت گفت Beyond Good and Evil 2 به خوبی در حال توسعه و پیشرفت است. اما ما معتقدیم که هنوز برای صحبت در مورد این بازی زود است. به این دلیل که گزارش‌های نوامبر سال گذشته حاکی از آن است که هنوز سال‌ها تا عرضه بازی فاصله وجود دارد. همچنین اوایل امسال نیز ادعا شد که این بازی تازه در مراحل پیش تولید قرار گرفته است.

باید صبر کرد و دید که یوبی‌سافت قرار است چه گلی به‌سر بازیکنان بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این بازی و حواشی پیرامون تولید و توسعه آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر