;
coinex

زمان پخش فصل دوم بازی مرکب تغییر کرد

زمان پخش فصل دوم بازی مرکب مشخص شد. فصل دوم سریال بازی مرکب شاید مورد انتظارترین دنباله سریال تلویزیونی در شبکه نتفلیکس باشد.

نتفلیکس در سال 2021، سریالی کره‌ای به نام بازی مرکب را پخش کرد که در کمتر از یک هفته به پدیده‌ای تلویزیونی تبدیل شد. به طوری که خیلی‌ها طرفدار پروپاقرص سریال شدند. از آن روز، شایعات زیادی پیرامون ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب شکل گرفت. حتی دیگر شبکه‌های استریم دیگر نیز دنبال سریال‌های کره‌ای رفتند و اینگونه، کره تبدیل به جدیدترین کشف رسانه‌های آنلاین شد. البته که این اقبال عمومی به سریال‌های کره‌ای، مدیون بونگ جو هو و فیلم فوق‌العاده‌ش Parasite است.

یکی از نکات اصلی فصل اول بازی مرکب این بود که واقعاً نمی‌توانستید به کسی ایمان داشته باشید، مخصوصاً بازی‌ای که در آن همه کم و بیش مجبور بودند به شریک خود خیانت کنند تا زنده بمانند.

اطلاعات زیادی از فصل دوم بازی مرکب در دست نیست. فقط باید دلخوش به شایعات باشیم. اینکه احتمالا در فصل دوم شاهد داستان مرد نقابدار و پلیس باشیم. البته که در میان شایعات چیزهای خنده‌داری هم شنیده می‌شود؛ مثلا زنده شدن شخصیت‌های مرده و ایفای نقش دوباره توسط بازیگران فصل اول که دور از ذهن به نظر می‌رسد. از طرفی بازیگران فصل اول، حالا شهرت جهانی دارند و پروژه‌های زیادی به سمتشان آمده که احتمالا ترجیح می‌دهند، در این پروژه‌ها تجربه ورزی کنند و خودی نشان دهند.

سازندگان از زمان پخش فصل دوم بازی مرکب می‌گویند

سازنده سریال هوانگ دونگ هیوک به Vanity Fair گفته است: «طبق پیش‌بینی‌ها زمان پخش فصل دوم بازی مرکب اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 پخش خواهد شد؛ یعنی 2 تا 2.5 سال پس از پخش فصل اول سریال.»

زمان پخش فصل دوم بازی مرکب تغییر کرد

با توجه به اینکه، در دوران همه‌گیری کرونا، این اتفاق (فاصله چند ساله میان فصل‌های یک سریال) در مورد بسیاری از سریال‌های نتفلیکس رخ داده است، چنین تأخیری اتفاق مهمی محسوب نمی‌شود. ناگفته نماند، هوانگ دونگ هیوک حدود 9 سال برای ساخت سریال بازی مرکب تلاش کرد تا بالاخره در سال 2018 به مرحله فیلمبرداری رسید.

 

هوانگ دونگ هیوک در ادامه گفت: «در حال حاضر سه صفحه نوشته است که در طول فصل تکامل خواهند یافت.» او علاوه بر این که می‌گوید «بازی‌های بیشتری» وجود خواهد داشت، توضیح داد:  «بشریت یک بار دیگر از طریق آن بازی‌ها مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. من می‌خواهم این سوال را بپرسم که آیا همبستگی واقعی بین انسان‌ها امکان‌پذیر است؟»

در پایان باید گفت، چالش اصلی سازندگان برای ادامه سریال، داستان جذاب و گیراست؛ چرا که قرار بود بازی مرکب به صورت مینی سریال باشد و خیلی از پتانسیل‌های سریال در همان فصل اول استفاده شد. بنابراین به نظر می‌رسد، بیشتر از چیزی که سازندگان گفتند، باید منتظر فصل دوم باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان پخش فصل دوم بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: forbes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر