;
coinex

صرافی‌های کره جنوبی به این رمزارز اهمیتی نمی‌دهند

صرافی‌های کره جنوبی به طور گسترده یکی از رمزارزها و بنیان‌گذار آن را نادیده‌ می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این رمزارز با ما همراه باشید.

دو کوان، مدیرعامل شرکت بدنام Terraform Labs و رمزارزهای LUNA و UST با پنج صرافی برتر کره جنوبی تماس گرفته است. رمزارزهای LUNA و UST تا به حال زیان سنگینی به سرمایه‌گذاران خود وارد کرده‌اند. درخواست دو کوان از صرافی‌های Bithumb ،Coinone ،Korbit ،Gopax و Upbit، این است که توکن جدید لونا 2 را لیست کنند.

دو کوان که به تازگی توسط مقامات کره جنوبی مورد بازرسی قرار گرفته، به طرز عجیبی ناپدید شده است. او را نمی‌توان در دفتر مرکزی خود و یا خانه‌اش در سنگاپور پیدا کرد. از آنجایی که تحقیقات همچنان ادامه داشته و افکار عمومی نسبت به این شخص منفی است، به نظر می‌رسد صرافی‌های کره جنوبی به جز Upbit از همکاری با ترا سر باز می‌زنند.

بی اعتنایی صرافی‌های کره جنوبی نسبت به لونا 2

با توجه به گزارش‌هایی که در 25 می (4 خرداد) منتشر شد، دو کوان یک هفته پس از رأی‌گیری درباره سیستم احیاسازی اکوسیستم ترا 2، با پنج صرافی بزرگ کره‌جنوبی تماس گرفت و از آن‌ها خواست تا لونا 2 را فهرست کنند.

صرافی‌های کره جنوبی به این رمزارز اهمیتی نمی‌دهند

صرافی‌های کشور کره‌جنوبی به طور واضح و قاطعانه به دو کوان گوشزد کردند که برای قراردادن توکن خود در لیست صرافی‌ها، می‌بایست مراحل ثبت رسمی را طی کند.

صرافی آپ‌بیت قصد دارد در صورت تصویب طرح پیشنهادی، از توکن جدید شبکه ترا حمایت کند. سخنگوی صرافی Upbit در این راستا گفت:

در صورتی که نسخه جدید لونا طبق برنامه‌های دو کوان عرضه شود، صرافی آپ‌بیت زیرساخت‌های این ارز را فراهم خواهد آورد. نسخه جدید رمزارز لونا منافع هولدرهای این ارز را تأمین می‌کند.

علی‌رغم پشتیبانی‌های صرافی Upbit از رمزارز لونا، سایر صرافی‌های کره جنوبی به استثنای Coinone، به پشتیبانی از تراکنش‌های لونا پایان دادند.

تصویب طرح احیای اکوسیستم ترا 2

طرح احیای اکوسیستم ترا 2 به طور رسمی تصویب شد. طبق این طرح، توکن‌های ترا 2 به صورت ایردراپ میان هولدرهای قدیمی و جدید رمزارز لونا منتشر خواهد شد. دو کوان در تاریخ 18 می در توییتی نوشت:

Terra1623 شبکه فعلی ترا را به Terra Classic و توکن آن را به LUNA Classic ($LUNC) تغییر نام خواهد داد. شبکه جدید ترا و رمزارز لونا 2 هم اکنون راه‌اندازی شده‌اند.

در تاریخ 4 خرداد، تصویب و اجرای این طرح به صورت رسمی علنی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرقت 1.5 میلیون دلاری از کلکسیون NFT مون بردز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر