;
coinex

گوگل اسیستنت صدای کاربر را تشخیص می‌دهد

احتمالا به زودی قابلیتی با عنوان تشخیص صدای کاربر، به دستیار صوتی گوگل اسیستنت افزوده شود. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت آشنا شویم.

با توجه به بررسی‌ فایل‌های APK موجود در اپلیکیشن گوگل اندروید، این امکان وجود دارد که قابلیت جدیدی تحت عنوان « تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت »، به آن اضافه شود. همیشه نمی‌توان به بررسی فایل‌های APK موجود در اپلیکیشن گوگل اندروید، اطمینان کرد. طبق ادعاهای موجود، این کدها همیشه دقیق نیستند و نمی‌توان انتظار داشت که همه عملکردهای تشخیص داده شده حتما در نسخه‌های بعدی اعمال شوند، اما این تجزیه و تحلیل و بررسی‌ها، نشان از تغییرات مثبت در برخی اپلیکیشن‌ها از جمله دستیار صوتی اسیستنت دارند.

قابلیت تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت

شرکت گوگل می‌خواهد تغییرات مثبتی را در بخش دستیار هوشمند اسیستنت ایجاد کند. اگر شرکت گوگل در ایجاد تغییرات و بهبودبخشی به دستیار صوتی مصمم باشد، این انتظار به وجود می‌آید که سیستم، به طور خودکار در تشخیص گفتارها به صورت شخصی عمل کند و توانایی تجزیه و تحلیل و ذخیره سازی صدای شما را نیز داشته باشد.

قابلیت تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت

اگر این بخش در گوگل ایجاد شود، دقت در پاسخ‌گویی، نرخ تاخیر، تجزیه‌ و تحلیل و ذخیره صدای افراد بهتر می‌شود. دلیل این بهبودی، آشنا شدن اسیستنت با صدای کاربران و کلمات مورد استفاده آن‌ها خواهد بود. از طرفی این سیستم، به دلیل دسترسی به سرورهای گوگل، می‌تواند مدل‌های گفتار در سایر کاربران را نیز جمع آوری کند و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. حتی ممکن است اسیستنت به صورت پیشرفته‌تر عمل کند و قابلیت تشخیص نام‌های مخاطبان و دستورات را نیز داشته باشد!

قابلیت تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت حتما برای برخی از کاربران نگرانی‌هایی در مورد عدم رعایت حریم خصوصی ایجاد خواهد کرد. در راستای همین موضوع، احتمالا گوگل گزینه‌ای را در اختیار مخاطبان قرار دهد که در صورت تمایل، صداهای ذخیره شده فقط به صورت آفلاین در دستگاه بماند که در این صورت، این صداها به سرورهای شرکت ارسال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت تشخیص صدای کاربر گوگل اسیستنت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر