;
coinex

تولید MadMax: Furiosa با بازی کریس همسورث آغاز شد

تولید MadMax: Furiosa به طور رسمی کلید خورد. حال باید منتظر شد و دید آیا جورج میلر باز هم حماسه‌ای دیوانه‌وار خلق خواهد کرد یا خیر.

جورج میلر در سینما با سری فیلم‌های مدمکس شناخته می‌شود. این کارگردان استرالیایی اولین بار، داستانی پسا آخرالزمانی با بازی مل گیبسون ساخت؛ فیلمی که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. از همین رو، میلر تصمیم به ساخت دنباله‌های بیشتری گرفت. به طوری که مدمکس تبدیل به فیلمی کالت شد و طرفداران پروپاقرص خودش را پیدا کرد.

داستان تولید MadMax: Furiosa

در سال 2015، جورج میلر بعد از ساخت چند فیلم، دوباره به سراغ قصه مدمکس رفت. این بار، تام هاردی نقش مدمکس را بازی می‌کرد. این فیلم که مدمکس: جاده خشم (MadMax: fury road) نام داشت، توانست دوباره این فرانچایز را زنده کند؛ اما برخلاف انتظار این شخصیت مدمکس نبود که مورد توجه قرار گرفت، بلکه شخصیت فیوریسا با بازی شارلیز ترون توجهات را به خود جلب کرد؛ زنی شجاع که یک دستش را از دست داده است و در برابر ارباب ظالم طغیان می‌کند.

تولید MadMax: Furiosa

در سال 2015، مکس دیوانه: جاده خشم نزدیک به 400 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و شش جایزه اسکار را برد. این فیلم نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرده بود.

پس از گذشت چند سال از اکران فیلم Mad Max: Fury Road، امسال جورج میلر با فیلم سه هزار سال حسرت (Three Thousand Years of Longing) دوباره در کانون توجه قرار گرفت و البته باز هم داستان تولید MadMax: Furiosa  را سر زبان‌ها انداخت.

میلر سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی به کنایه گفته بود: «در حالی که پروسه نگارش فیلمنامه Fury Road اساساً در طول سه روز و دو شب اتفاق افتاد، داستان تولید MadMax: Furiosa به یک دهه نزدیک می‌شود.»

در فیلم اسپین‌آف Furiosa، دیگر خبری از شارلیز ترون نیست و آنیا تیلور جوی، ستاره فیلم‌های جادوگر (The Witcher) و جهش یافته‌های جدید (The New Mutants)، ایفای این نقش را بر عهده می‌گیرد و کریس همسورث (ستاره فیلم‌های مارول) نیز یکی از بازیگران این فیلم خواهد بود. همسورث اخیرا در توییتی از آغاز فیلمبرداری فیلم MadMax: Furiosa خبر داده است.

Furiosa به نویسندگی و کارگردانی میلر در 24 مه 2024 (4 خرداد 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: bloody-disgusting

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر