;
coinex

مرحله سوم پرداخت جاماندگان سود سهام عدالت آغاز شد

آنطور که معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و توسیه وجوه (سمات) خبر داده، مرحله سوم پرداخت جاماندگان سود سهام عدالت آغاز شد.

چندی پیش معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و توسیه وجوه یا همان سمات از آغاز مرحله پرداخت سود جاماندگان سهام عدالت خبر داد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت خودرو در سال 1401

مرحله سوم پرداخت جاماندگان سود سهام عدالت

مدتی است که اخبار مربوط به سهام عدالت و پرداخت سود جاماندگان بسیار داغ است و افراد زیادی را به خود درگیر کرده است. در این باره محمود حسنلو گفته:

تاکنون ٢ مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده است. در مرحله اول و دوم به‌ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.

حسنلو ادامه داد:

حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای معتبر بانکی روبه‌رو هستند و شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا سود سهامداران به حساب آن‌ها واریز نشود.

مرحله سوم پرداخت جاماندگان سود سهام عدالت

او درباره سهامداران سهام عدالت که هنوز شماره شبای بانکی معتبری ارائه نداده‌اند گفت که این افراد با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) می‌توانند فرایند ثبت‌نام و احراز هویت را انجام دهند تا در روند پرداخت‌های بعدی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار بگیرند:

امیدواریم این سهامداران هر چه سریع‌تر مشکل شماره شبا معتبر بانکی خود را حل کنند تا این شرکت بتواند سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ آن‌ها را تا اواسط تیر امسال پرداخت کند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری سمات با بیان اینکه سهامداران عدالت نگران سود سال‌های گذشته خود نباشند، تصریح کرد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی امسال در چندین نوبت، واریز سود سهامداران عدالت را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مرحله سوم پرداخت جاماندگان سود سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر