;
coinex

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام [4 روش حذف تبلیغ اینستا]

اگر تبلیغات اینستاگرام برای شما آزار دهنده است می‌توانید آنها را حذف کنید. با آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام در ادامه همراه ما باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب مخصوصا در ایران است. کاربران بسیاری از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و در آن فعال هستند. تبلیغات نیز معمولا در اکثر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد و می‌تواند آزار دهنده نیز باشد.

در اینستاگرام نیز تبلیغات مزاحم وجود دارد و بسیاری از این موضوع ناراضی هستند. اما نیازی به ناراحتی نیست زیرا امکان غیرفعال کردن تبلیغات اینستا برای شما فراهم است و شما می‌توانید از روش های حذف تبلیغ های اینستاگرام استفاده کنید.

برای غیرفعال کردن تبلیغات اینستا از روش های حذف تبلیغ های اینستاگرام استفاده کنید. اگر درباره این روش‌ها اطلاعی ندارید پس با آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

دانلود استوری اینستاگرام دیگران آنلاین و بدون برنامه

نحوه فعال کردن کپشن خودکار اینستاگرام چگونه است؟

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

حذف تبلیغات اینستاگرام مدتی است به دغدغه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شده است. با افزایش استفاده از فضای مجازی توسط عموم مردم جامعه، تبلیغ محصولات و خدمات وارد بعد جدیدی شده است. اگر این تبلیغات بیش از حد باشند، مطمئناً برای کاربران فضای مجازی آزاردهنده خواهند بود.

اگر این تبلیغات برای شما هم آزاردهنده بوده است نیازی به نگرانی نیست زیرا با آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام می‌توانید از شر این تبلیغات مزاحم خلاص شوید.

در ادامه به بیان راه حل‌هایی برای حذف تبلیغات مزاحم می‌پردازیم.

اول: مخفی کردن تبلیغات مزاحم

برای حذف تبلیغات اینستاگرام اول از همه باید بگوییم که هیچ دکمه جادویی یا روش خاصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام روی گوشی وجود ندارد. ما باید با اینستاگرام مانند یک فرد باهوش رفتار کنیم و به او اطلاع دهیم که پست‌های تبلیغاتی او را دوست نداریم. برای این کار، هر بار که در فید خود با تبلیغات اینستاگرام مواجه می‌شوید، آن را به روشی که در زیر آمده پنهان کنید.

این اولین روش برای حذف تبلیغات اینستاگرام است یعنی ارسال درخواست برای اینستاگرام مبنی بر مخفی کردن پست. در این روش زمانی که اینستاگرام برای شما یک پست تبلیغاتی نمایش داد، باید از طریق آن پست درخواست خود را مبنی بر عدم نمایش تبلیغات برای اینستاگرام ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت ریلز اینستاگرام (Reels) [آموزش تصویری گام به گام]

اپلیکیشن BeReal ؛ رقیب اینستاگرام به سرعت محبوب‌ می‌شود

وقتی پست تبلیغاتی برای شما به نمایش در آمد، روی آیکون 3 نقطه در گوشه‌ی بالا و سمت راست عکس کلیک کنید.

در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، روی Hide Ad کلیک کنید.

در این مرحله اینستاگرام از شما دلیل درخواست مخفی کردن را می‌پرسد. روی گزینه‌ی It’s inappropriate کلیک کنید.

با تکرار این روند در طی یک مدت، تبلیغات اینستاگرام برای اکانت شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

دوم: Report کردن پست‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از راه‌های حذف تبلغات مزاحم اینستاگرام که مناسب است این است که پست‌های تبلیغاتی را ریپورت کنیم؛ تبلیغ را گزارش دهیم. این کار نیز برای گزارش پست‌هایی با محتوای نامناسب به اینستاگرام است. با انتخاب این گزینه، اینستاگرام به شما قول می‌دهد که هیچ پست تبلیغاتی دیگری را از همان حساب به شما نشان ندهد.

وقتی پست برای شما به نمایش در آمد روی آیکون 3 نقطه بزنید.

با ضربه زدن به سه نقطه در بالای صفحه، روی Report Ad ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

سوم: انتخاب دسته بندی موضوعی با هدف نمایش کمتر

همانطور که گفته شد، حذف همیشگی تبلیغات اینستاگرام ممکن نیست؛ اما با استفاده از این روش می‌توانید میزان تبلیغات آزاردهنده را کاهش دهید. در این روش موضوعاتی را انتخاب می‌کنید که تمایلی برای دیدن آن‌ها ندارید و اینستاگرام نیز دیگر چنین پست‌هایی را به شما نشان نخواهد داد.

برای این منظور مراحل زیر را انجم دهید.

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
  • با کلیک روی آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه، به صفحه‌ی پروفایل خود بروید.
  • روی آیکون 3 خط در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • در نیم‌پنجره‌ی بازشده گزینه‌ی Settings لمس کنید.

  • گزینه‌ی Ads را انتخاب کنید.

  • روی Ad Topics بزنید.

  • تیک هر 3 گزینه‌ی Alcohol، Parenting و Pets را فعال کنید.
  • روی گزینه‌ی Save کلیک کنید.

بدین ترتیب، از این پس تبلیغات کمتری در رابطه با موضوعات انتخابی دریافت خواهید کرد و از شر تبلیغات مزاحم راحت خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام

5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

چهارم: بلاک کردن پست‌ها تبلیغاتی

روش چهارم مسدود کردن حساب فرستنده است. در حذف تبلیغات اینستاگرامی با روش بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی، بایستی پیج‌هایی که دارای تبلیغات آزاردهنده هستند را بلاک کنید تا دیگر برای شما نمایش داده نشوند.

هرچند این روش باعث حذف کامل تبلیغات نمی‌شود، اما در کاهش آن بسیار موثر است. پس از مدتی که پیج‌های تبلیغاتی زیادی را بلاک کردید، میزان نمایش تبلیغات برای شما به صورت چشمگیری کمتر خواهد شد.

برای حذف تبلیغات اینستاگرام از طریق بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی به پروفایل مربوط به پست تبلیغاتی بروید و با ضربه زدن روی سه نقطه در بالای صفحه، روی گزینه block کلیک کنید. البته، این کار فقط تبلیغات یک صفحه را حذف می‌کند و شما باید آن را برای هر حساب تبلیغاتی دیگر تکرار کنید. به صورت کلی:

وقتی یک پست تبلیغاتی برای شما نشان داده شد، روی عکس پروفایل مربوط به آن پست بزنید تا به صفحه‌ی پروفایل آن پیج منتقل شوید.

در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه، روی آیکون 3 نقطه بزنید تا یک لیست برای شما باز شود.

در لیست بازشده گزینه‌ی Block را انتخاب کنید.

در پیغام ظاهرشده از سوی اینستاگرام برای گرفتن تأییدیه بلاک کردن، باز هم روی گزینه‌ی Block بزنید تا پیج مورد نظر با موفقیت بلاک شود.

در حذف تبلیغات اینستاگرامی با روش بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی، بایستی پیج‌هایی که دارای تبلیغات آزاردهنده هستند را بلاک کنید تا دیگر برای شما نمایش داده نشوند. هرچند این روش باعث حذف کامل تبلیغات نمی‌شود، اما در کاهش آن بسیار موثر است. پس از مدتی که پیج‌های تبلیغاتی زیادی را بلاک کردید، میزان نمایش تبلیغات برای شما به صورت چشمگیری کمتر خواهد شد.

البته حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که بلاک کردن‌های پی در پی ممکن است باعث بلاک شدن پیج خود شما شود. پس توصیه می‌شود با سرعت کمی این گونه پیج‌ها را بلاک کنید. روی هم رفته، هیچ راهی برای حذف تبلیغات اینستاگرام به طور همزمان وجود ندارد. با این حال، ما می‌توانیم آنها را با روش‌ ذکر شده کمتر ببینیم.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از

نحوه شناسایی تبلیغات اینستاگرام

برای حذف تبلیغات ویژه اینستاگرام ابتدا باید آنها را شناسایی کنیم. پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند:

  • در صورتی که کلمه sponsored در بالای آنها ظاهر شود این بدان معناست که اینستاگرام برای نمایش این پست‌ها هزینه دریافت کرده است.
  • در صورتی که گزینه action button در پایین پست ظاهر شود این گزینه می‌تواند انواع مختلفی از اقدامات را بر اساس محتوا شامل شود. مثلا:
  • Install Now : برای تبلیغات مربوط به برنامه
  • Download  برای آیتم‌های قابل دانلود
  • Sign up  برای ثبت‌نام در سایت
  • shop now  برای خرید محصول
  • Learn more برای اطلاعات بیشتر

این دو مورد روش‌هایی هستند که قبل از حذف تبلیغات ویژه در اینستاگرام می‌توانید پست‌های تبلیغاتی را با آنها شناسایی کنید. علاوه بر این، اگر منبع پست برای شما ناشناخته است نیز می‌تواند یک تبلیغ محسوب شود. شما می‌توانید این پست‌ها را مانند پست‌های معمولی لایک کنید، کامنت بگذارید، ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. البته انجام هر یک از این موارد نشان می‌دهد که به آن محتوا علاقه دارید. این کار حذف آنها را بعداً دشوارتر می‌کند.

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

لازم به ذکر است که اگر  تا به حال چنین پست‌هایی را ندیده‌اید، به این معناست که این ویژگی هنوز توسط اینستاگرام برای شما فعال نشده است. این نوع پست‌ها بیشتر در فیدهای حساب‌های تجاری اینستاگرام مشاهده می‌شوند. اگر حساب شخصی یا خصوصی اینستاگرام دارید، این نوع پست‌ها را مشاهده نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

دلیل وجود تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم افزار رایگان برای کاربران است. بنابراین مدیریت این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته است از طریق تبلیغات کسب و کارهای موجود در اینستاگرام، کسب درآمد کند. اینستاگرام با این کار، علاوه بر کسب درآمد خود، به کسب درآمد سایر بیزینس‌ها هم کمک می‌کند.

اگر شما هم علاقه‌مند به تبلیغ کسب و کارتان از طریق اینستاگرام هستید، باید ابتدا پیج خود را بیزینسی کرده سپس از بخش promote پست خود را تبدیل به یک پست تبلیغاتی کنید.

استراتژی اینستاگرام برای نمایش تبلیغات چیست؟

اما استراتژی اینستاگرام برای این که تبلیغات برای کاربران آزاردهنده نباشد این است که با توجه به علایق و سلیقه هرکاربر، تبلیغات مناسب او را نمایش می‌دهد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اینستاگرام چطور از علایق و سلیقه ما آگاه است؟

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام به کمک هوش مصنوعی خود فعالیت‌های شما را از فالو کردن پیج‌ها گرفته تا بازدید پست‌ها و لایک و کامنت‌ها، زیر نظر گرفته و علایق شما را شناسایی می‌کند. بنابراین در بخش اکسپلور و همین طور برای تبلیغات، پست‌‌هایی که مطابق سلیقه شما هستند را برایتان نمایش می‌دهد.

اینستاگرام با این کار می‌کوشد تا رضایت کاربرانش را جلب کرده و این نرم افزار را برای هر کاربر مطابق سلیقه وی تبدیل به یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و جذاب کند.

برای حذف تبلیغات اینستاگرام از چه اپلیکیشن‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

در واقع هیچ نرم‌افزاری برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، متقابلاً هیچ روش مشخصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین نباید به هر نوع اپلیکیشنی که قصد سوء استفاده از اطلاعات شما را دارند، اعتماد کنید. حذف استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیز روالی شبیه به بالا دارد. شما با همین روش‌هایی که در بالا ذکر شد می‌توانید به راحتی اقدام به حذف استوری های تبلیغاتی مزاحم روی فید صفحه خود کنید.

آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام

در این مطلب به بررسی و آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام پرداختیم. روش های حذف تبلیغ های اینستاگرام متعدد هستند و شما می‌توانید برای غیرفعال کردن تبلیغات اینستا از هر کدام از روش‌ها که مایل بودید استفاده کنید. این تبلیغات آزار دهنده را می‌توان غیرفعال کرد و با خیال راحت به گشت و گذار در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی محبوب پرداخت.

سوالات متداول

حذف تبلیغات اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، جایگاه خاصی در حوزه‌ی تبلیغات برای خود کسب کرده است. برندها و کمپانی‌های بزرگ تبلیغات خود را به این مجموعه می‌سپارند و بیشترین بازده را دریافت می‌کنند. بخش عظیمی از درآمد اینستاگرام از همین راه به دست می‌آید. بستن تبلیغات اینستاگرام موضوعی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند که در این مطلب به آن پرداختیم. آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام را که در این مطلب بررسی شده است مطالعه کنید تا به نحوه انجام آن پی ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش حذف تبلیغات اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر