;
coinex

تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru را مشاهده کنید

تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru بالاخره منتشر شد. باید ببینیم این بار مینیون‌ها چه ماجراهایی را پشت سر خواهند گذاشت.

سال 2010 کمپانی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن، با ساخت «من نفرت‌انگیز» چند کاراکتر دوست‌داشتنی به جهان انیمیشن‌ها اضافه کرد. در این میان، موجودات زردی که بی‌اندازه خنگ بودند و حوادث جالبی را به وجود می‌آوردند، بیش از بقیه طرفدار پیدا کردند. همه این موجودات را مینیون‌ها صدا می‌زدند. برای همین سازندگان در «من نفرت‌انگیز 2» زمان بیشتری را به مینیون‌ها اختصاص دادند. در نهایت نیز، در سال 2015 با ساخت انیمیشن Minions داستان این موجودات بامزه را از دوران دایناسورها تا به امروز تعریف کردند. مینیون‌ها که از همان ابتدا دنبال اربابی شرور برای خدمت به آن می‌گشتند، در نهایت گرو را پیدا کردند. کودکی که توانست تاج ملکه انگلیس را بدزدد.

حال در سال 2022، کمپانی ایلومینیشن قسمت دومی برای مینیون‌ها ساخته است. همانطور که از اسمش پیداست، این قسمت به چگونگی تبدیل گرو به بزرگترین دزد جهان می‌پردازد.

در ابتدا قرار بود، Minions: The Rise Of Gru در جولای 2020 اکران شود؛ اما با شیوع ویروس کووید 19 دچار تاخیرهای مکرر شد. بالاخره کمپانی ایلومینیشن با انتشار تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru تاریخ 1 جولای 2022 ( 10 تیر) را برای اکران این انیمیشن اعلام کرده است.

تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru

همچنان استیو کارل دوست‌داشتنی صداپیشه گرو خواهد بود. در کنار کارل، تاراجی پی هنسون، میشل یو، RZA، لوسی لاولس، دنی ترجو، راسل برند، جولی اندروز، آلن آرکین، دولف لاندگرن و ژان کلود ون دام نیز حضور خواهند داشت.

تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru

بله، درست خواندید؛ ژان کلود ون دام و دولف لوندگرن در انیمیشن Minions: The Rise Of Gru صداپیشگی می‌کنند. برای همین حتی اگر طرفدار پروپاقرص مینیون‌ها نیستید، هنرنمایی ژان کلود ون دام را اصلا از دست ندهید.

داستان انیمیشن Minions: The Rise Of Gru درباره گرو، پسری 12 ساله است که در حومه شهری در دهه 1970 زندگی می‌کند. او نقشه می‌کشد تا از زیرزمین خود جهان را تصرف کند. نقشه‌هایش خوب پیش نمی‌رود. هنگامی که گرو با مینیون‌ها، از جمله کوین، استوارت، باب و  اتو آشنا می‌شود، تصمیم می‌گیرد اولین مخفیگاه خود را بسازد. او اولین سلاح‌های خود را طراحی می‌کند و برای اجرای اولین ماموریت‌های خود تلاش می‌کند. وقتی ابرگروه بدنامی به اسم  ابرشرور (Vicious 6) رهبر خود را برکنار می‌کند، گرو، فداکارترین طرفدارشان، ملاقاتی با آنها ترتیب می‌دهد تا جدیدترین عضو گروهشان شود. Vicious 6 تحت تأثیر شخصیت شرور کوچک و بدخواه قرار نمی‌گیرد. گرو نیز تصمیم می‌گیرد از آنها سرقت کند و اینگونه همه شروران او را تعقیب می‌کنند. در این میان، مینیون‌ها برای آنکه به گرو کمک کنند، تلاش دارند فنون رزمی یاد بگیرند و گرو متوجه می‌شود که حتی افراد شرور هم به کمک دوستانشان نیاز دارند.

در پایان تریلر انیمیشن Minions: The Rise Of Gru را در تکراتو تماشا نمایید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر جدید انیمیشن Minions: The Rise Of Gru چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: theplaylist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر