;
coinex

قطار مشهد یزد از ریل خارج شد ؛ آمار کشته‌ها به 17 نفر می‌رسد

حوالی 5 صبح امروز 18 خرداد، قطار مشهد یزد از ریل خارج شد. این قطار مسافربری بوده و تاکنون شمار فوتی‌ها به 17 نفر رسیده است. گزارش بیشتر در تکراتو.

قطار مسافربری مشهد به یزد به دلیل برخورد قطار با بیل مکانیکی از ریل خارج شد. فرماندار شهرستان طبس گفت: تاکنون تعداد فوتی‌ها  17 نفر گزارش شد، اما متاسفانه احتمال افزایش تعداد مصدومین و فوتی‌ها بسیار است. زیرا نیروهای امداد در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن‌ها هستند.

قطار مشهد یزد از ریل خارج شد ؛ برخورد با بیل مکانیکی!

استان دار خراسان جنوبی از خروج 8 واگن از ریل خبر داد. از این 8 واگن خارج شده، 3 واگن واژگون شدند. متاسفانه زیر واگن‌های واژگون شده احتمال یافتن افراد مصدوم و فوتی وجود دارد. نیروهای امداد در حال تلاش هستند تا واگن‌های واژگون شده را برگردانند.

قناعت، استاندار خراسان جنوبی افزود: تلاش می‌کنیم تا عصر امروز ریل آزاد شود تا مسیر برای عبور قطار مشهد_ بندر عباس مساعد باشد. طبق گفته‌ی استاندار، مسافران و مصدومین به طبس انتقال یافتند و افراد سالم با اتوبوس‌ به مقصد خود یعنی یزد فرستاده می‌شوند.

برخورد با بیل مکانیکی دلیل قطار مسافربری مشهد به یزد

 

احتمال افزایش فوتی ها در پی خروج قطار مشهد یزد از ریل

 رئیس سازمان امداد و نجات کشور، ولی پور گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد فوتی‌ها در دست نیست. اما هم‌ اکنون در محل حادثه مصدومی نداریم و این عزیزان به مراکز درمانی منتقل شدند. او ادامه داد: مسئولین منتظر حضور جرثقیل‌های سنگین برای جابه‌جایی و برگرداندن واگن‌های واژگون شده به حالت اولیه هستند.

طبق گزارش منابع غیر رسمی تعداد فوتی‌ها تاکنون به 17 تن رسیده است و بازه سنی 2 تا 90 سال در بین مصدومین دیده می‌شود. این اتفاق سابقه‌ای چند باره در کشور ما دارد. امیدواریم مسئولین به فکر اصلاحات خطرهای احتمالی در شرکت راه آهن باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خروج قطار مشهد یزد از ریل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر