;
coinex

خواب زمستانی بازار رمزارزها در حال اتمام است

طبق تحقیقات یک تحلیلگر باتجربه بلاک چین، خواب زمستانی بازار رمزارزها رو به اتمام است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تحلیلگر معروف بلاک چین با نام کاربری @TechDev_52 در توییتر رابطه میان حرکات قیمت بیت کوین و جستجوی عبارت بازار خرسی در گوگل را بررسی کرد. در این بررسی رفتار حرکات قیمت بیت کوین در تایم فریم هفتگی مورد نظر قرار گرفته است.

احتمال اتمام خواب زمستانی بازار رمزارزها

بیت کوین از اواسط سال 2017، سه چرخه قیمتی را پشت سر گذاشته است. هر یک از این چرخه‌ها 67 هفته یا 469 روز به طور انجامید. در گذشته با افزایش میزان جستجوی عبارت “بازار خرسی” در گوگل، بیت کوین نیز رشد خود را آغاز می‌کرد.

در ماه مارس 2020، بیت کوین تحت تأثیر اخبار رکود جهانی به دلیل ترس شدید کاربران زودتر از انتظار به کف قیمتی خود رسید.

آخرین موج علاقه‌مندی به بازار خرسی در اواخر می 2022 صورت گرفت. این سیکل 469 روزه در اواسط ماه ژوئن به اتمام می‌رسد. با توجه به داده‌ها، به احتمال زیاد خواب زمستانی بازار رمزارزها رو به اتمام است.

شاخص ترس و طمع به بالاترین حد ماهانه رسید

روز گذشته، قیمت بیت کوین، پرچمدار ارزهای دیجیتال، به 31700 دلار جهش کرد. این قیمت بالاترین سطح  قیمتی از اول ژوئن 2022 به شمار می‌رود. شاخص ترس و طمع بیت کوین به بالاترین حد خود در 30 روز گذشته رسید. این شاخص در حال حاضر عدد 17/100 را نشان می‌دهد.

شاخص ترس و طمع همچنان در منطقه “ترس شدید” قرار دارد. در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین در پلتفرم‌های معروف معاملاتی به 30500 دلار رسیده است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: u.today

نظر شما درباره اتمام خواب زمستانی بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر