;
coinex

زمان واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان مشخص شد

زمان واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان مشخص شد. محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری زمان واریز این سود را اعلام کرده است.

یک خرداد اولین مرحله واریز سود جاماندگان سود عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ بوده است. سود سهام جاماندگان سهام عدالت (سهامداران سهام عدالت که تاکنون موفق به دریافت سود عملکرد سال‌های ۹۸ و ۹۹ خود نشده‌اند) در نیمه دوم تیرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود. پیش از این مدیر تسویه وجوه سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بود که قرار بر این شده است تا شرکت سپرده گذاری مرکزی، امسال و در چند مرحله برای سهامداران عدالتی که مشکل داشتند، واریز سود انجام دهد.

زمان واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان مشخص شد

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود سهام جاماندگان سهام عدالت (سهامداران سهام عدالت که تاکنون موفق به دریافت سود عملکرد سال‌های ۹۸ و ۹۹ خود نشده اند) در نیمه دوم تیرماه به حساب آنها واریز می ‌شود. این افراد نگران سودهای خود نباشند این سودها محفوظ است. وی در ادامه افزود:

تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر همچنان به علت داشتن شماره شبای نامعتبر موفق به دریافت سود سهام خود نشده‌اند.

حسنلو از جاماندگان دریافت سود سهام عدالت که تاکنون به ثبت نام و احراز هویت خود در سامانه سجام اقدام نکرده اند، نیز خواست هرچه زودتر با مراجعه به سامانه سجام به ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند تا در مرحله بعدی سود سهام به حساب آن‌ها واریز شود.

بیش از دو میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت به دلیل نداشتن شماره شبای معتبر سود سهام عدالت برای آنها واریز نشد. این افراد باید به سامانه سجام مراجعه کرده، ثبت نام و اطلاعات خود را وارد کنند تا سود سهام عدالت شان واریز شود.

قطعاً سود سهامداران عدالت محفوظ است و در بازه زمانی اعلام شده تا پایان اردیبهشت در صورتی که اطلاعات آنها شناسایی شود سودشان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان چیستک؟ در کامنت‌ها بنویسید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر