;
coinex

امیر قلعه نوعی هواپیمای بوئینگ 727 خرید؟

روزنامه‌ی جام جم ادعا کرد که امیر قلعه نوعی هواپیمای بوئینگ 727 خریده و هدف او، سرمایه گذاری و کسب سود بوده است. جزئیات خبر را در تکراتو بخوانید.

پنچشبه 19 خرداد مقاله‌ای در روزنامه‌ی جام جم چاپ شد که مضمون آن فعالیت‌های بازیکنان و مربیان فوتبال در حوزه‌ی خرید و فروش و کسب سود بود. در این مقاله به خرید لنج توسط علی منصوریان و یا فعالیت اقتصادی علی دایی و سردار آزمون اشاره شد. اما هدف اصلی این مقاله سرمربی کنونی تیم فوتبال گل گهر بود. مقاله با این تیتر شروع می‌شد: امیر قلعه نوعی هواپیمای بوئینگ خرید!

امیر قلعه نوعی هواپیمای بوئینگ 727 و خرید آن را تکذیب کرد!

امیر قلعه نوعی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در حساب رسمی خود اعلام کرد: خلاقیت بعضی خبرنگاران در ساختن خبر بی نظیر است! من هواپیمایی نخریدم. اگر بنا به خرید هم بود، بوئینگ727 از رده خارج شده نمی‌خریدم. در حالت پرواز خبر ننویسیم… حق شکایت برای این خبر کذب را برای خود محفوظ می‌دانم.

امیر قلعه نوعی هواپیمای بوئینگ 727 و خرید آن را تکذیب کرد!

در گزارش روزنامه‌ی جام جم، قیمت این هواپیمای بوئینگ به بیش از 500 میلیارد تومان تخمین زده شد. این روزنامه در گزارش خود شرح داد که پس از تمدید قرارداد امیر قلعه نوعی با تیم گل گهر سیرجان، فعالیت‌های اقتصادی این مربی افزایش یافته است و قصد او از خرید هواپیمای مساقربری بوئینگ 727، کسب سود از خطوط مسافربری هوایی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر